eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - rozwiązanie umowy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 79

  • 21. Data: 2005-03-29 13:22:26
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Paweł" <n...@k...ru>

    > Zawsze możesz wystąpić z reklamacją.

    chłop swoje baba swoje

    w tym sęk że nie możesz bo poczta nigdzie nie GWARANTUJE, że dostarczy Twoją
    przesyłkę na następny dzień
    weź sobie przeczytaj regulamin usług a nie ulotkę dla gospodyń domowych (w
    której też na dole małymi literkami jest napisane że dostarczają 90%
    przesyłek na następny dzień, wcale nie musi to być akurat Twoja przesyłka)

    >
    > > po drugie jak zaczynasz pisać o rezerwowaniu sporej kwoty na koszty
    > > rozwiązania umowy a potem żal Ci wysłać listu ZPO to zaczyna brzmieć
    > > śmiesznie
    >
    > Czas, czas, czas... dla niektórych czas to pieniądz. ZPO wraca kolejne
    kilka
    > dni roboczych, a bank tego nie honoruje.

    jakto nie honoruje ?
    ZPO to oficjalne podpisane potwierdzenie z informacją kiedy list został
    doręczony - cały wątek zacząłeś od tego że nie wiesz kiedy Twoje
    wypowiedzenie zostało dostarczone - otóż wystarczyło dopłacić złotówkę
    wysłać list polecony z ZPO i wtedy byś wiedział


    > > btw - koszty rozmów z linią tel inteligo też nie są kosmiczne - ale to
    na
    > > marginesie
    >
    > Kwestia dyskusyjna.

    tu nie ma dyskusji - mają linię ulgową - sporo banków tego nie ma


    > > tak serio - chcesz uderzyć psa, kij sie zawsze znajdzie, za chwile
    spadnie
    > > oprocentowanie w lukasie skoczy gdzie indziej to będziesz z takim samym
    > > zapałem rozwiązywał umowę z lukasem ?
    >
    > Jeśli jakiś bank da mi 300% tego co daje lukas - zmieniam natychmiast.

    o rany, myślę że po tym tekście wszyscy prezesi banków poluzowali krawaty i
    zamówili mocną kawę u sekretarki


    > > to dopiero przygotuj sie na niespodzianki - ja próbowałem już kilka razy
    > > podchodzić do tematu i dałem sobie w końcu spokój :-)
    >
    > Wszystko zależy od kwot jakie trzymasz.

    zakładam że trzymasz potężne,
    skoro koszt obsługiwania rachunku przez linię tel 0801 jest dyskusyjnie
    kosmiczny
    i wysłania listu poleconego też jest spory to muszą być gigantyczne sumy



  • 22. Data: 2005-03-29 13:24:22
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Wiem. Ale z tej strony( http://www.poczta-polska.pl/dtf_listp.htm) to
    > nie wynika. A linku do regulaminu nie ma :-) (Tzn. nie otwiera się )

    http://www.poczta-polska.pl/wyniki_badan_terminow.ht
    m


  • 23. Data: 2005-03-29 13:27:25
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Paweł napisał(a):

    > tu nie ma dyskusji - mają linię ulgową - sporo banków tego nie ma

    _darmową_


  • 24. Data: 2005-03-29 13:29:36
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara said the following On 2005-03-29 15:24:
    > Kamil Jońca napisał(a):
    >
    >> Wiem. Ale z tej strony( http://www.poczta-polska.pl/dtf_listp.htm) to
    >> nie wynika. A linku do regulaminu nie ma :-) (Tzn. nie otwiera się )
    >
    >
    > http://www.poczta-polska.pl/wyniki_badan_terminow.ht
    m
    Fajnie. Ale nie ma żadnego zastrzeżenia, nawet małym druczkiem na
    stronie która podałem. Czyli faktycznie można odnieść (fałszywe)
    wrażenie, ze poczta "gwarantuje".
    KJ


  • 25. Data: 2005-03-29 13:34:20
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Szymon said the following On 2005-03-29 15:21:
    > Standardowo po 7 dniach i 14 dniach od nadania można złożyć reklamację na
    > priorytet/ekonomiczną. Odszkodowanie wynosi do ok. 100zł dla przesyłek bez
    > podanej wartości.
    >
    Za niedotrzymanie terminu doręczenia ? Bredzisz.
    KJ


  • 26. Data: 2005-03-29 13:42:02
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>


    > Za niedotrzymanie terminu doręczenia ? Bredzisz.

    Czy ja napisałem, że za niedotrzymanie terminu, dziecko? Za "zaginięcie w
    służbie pocztowej", bo tak to ładnie się nazywa. Skoro do 100zł to
    oczywiście odpowiednio mniej za opóźnienie w doręczeniu.



  • 27. Data: 2005-03-29 13:50:05
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > w tym sęk że nie możesz bo poczta nigdzie nie GWARANTUJE, że dostarczy
    Twoją
    > przesyłkę na następny dzień

    Oczywiście, że nie gwarantuje. Natomiast reklamację możesz złożyć ZAWSZE.

    > jakto nie honoruje ?
    > ZPO to oficjalne podpisane potwierdzenie z informacją kiedy list został
    > doręczony - cały wątek zacząłeś od tego że nie wiesz kiedy Twoje
    > wypowiedzenie zostało dostarczone - otóż wystarczyło dopłacić złotówkę
    > wysłać list polecony z ZPO i wtedy byś wiedział

    Skoro własny regulamin PKO BP ma głęboko w poważaniu, to taki śmieszny
    świstek z poczty mogą sobie wiesz... Nie wpadłeś na pomysł, że Bank może nie
    odbierać, albo opóźniać odebranie polecony z ZPO? Ja nawet w domu mam tak,
    że polecone i zwykłe do skrzynki, a ZPO na awizo i odbieram kiedy mi się
    chce, znaczy zwykle po drugim awizo, gdy się ich zbierze kilka. Zatem ZPO
    często opóźnia dostarczenie i działałbym na swoją szkodę.

    > tu nie ma dyskusji - mają linię ulgową - sporo banków tego nie ma

    Tylko, że trzeba być wówczas w Polsce, albo korzystać ze stacjonarnego,
    albo... itp itd. Z ustaleniem hasła do kanału włącznie pewnie. Ja rozumiem,
    że bezrobotny, czy mający 1,99 za godzinę może sobie na takie zabawy
    pozwolić, ale zapewniam Cię, iż nie każdy klient.

    > > Jeśli jakiś bank da mi 300% tego co daje lukas - zmieniam natychmiast.
    >
    > o rany, myślę że po tym tekście wszyscy prezesi banków poluzowali krawaty
    i
    > zamówili mocną kawę u sekretarki

    Jeśli Inteligo daje 2%, a lukas 6% to czy nie widzisz, że to jest razy 3, a
    razy 3 równa się 300%? Czyżby prezesi nie potrafili liczyć?

    > zakładam że trzymasz potężne,
    > skoro koszt obsługiwania rachunku przez linię tel 0801 jest dyskusyjnie
    > kosmiczny
    > i wysłania listu poleconego też jest spory to muszą być gigantyczne sumy

    Dokładnie. Z trudem, ale jednak coś tam zrozumiałes. Brawo!



  • 28. Data: 2005-03-29 13:53:52
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > stronie która podałem. Czyli faktycznie można odnieść (fałszywe)
    > wrażenie, ze poczta "gwarantuje".

    Na stronie Inteligo w dziale oprocentowanie stoi 4,21% od wkładów, ale
    rozumiem, że jeśli bank mi da 0,5%, albo jeszcze zabierze to jest OK, bo
    nigdzie nie ma, że "gwarantuje" :-)))))



  • 29. Data: 2005-03-29 14:01:49
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Szymon wrote:
    >> w tym sęk że nie możesz bo poczta nigdzie nie GWARANTUJE, że
    >> dostarczy Twoją przesyłkę na następny dzień
    >
    > Oczywiście, że nie gwarantuje. Natomiast reklamację możesz złożyć
    > ZAWSZE.


    Nawet wtedy kiedy nie masz ŻADNYCH podstaw do reklamacji. Polska jest wolnym
    krajem - każdy może składać dowolną ilość reklamacji :-)


    > Skoro własny regulamin PKO BP ma głęboko w poważaniu, to taki śmieszny
    > świstek z poczty mogą sobie wiesz... Nie wpadłeś na pomysł, że Bank
    > może nie odbierać, albo opóźniać odebranie polecony z ZPO? Ja nawet w
    > domu mam tak, że polecone i zwykłe do skrzynki, a ZPO na awizo i
    > odbieram kiedy mi się chce, znaczy zwykle po drugim awizo, gdy się
    > ich zbierze kilka. Zatem ZPO często opóźnia dostarczenie i działałbym
    > na swoją szkodę.

    Piękna opowieść. Pozostaje pytanie jak chcesz udowodnić, że w ogóle
    wypowiedziałeś umowę o ROR.



    >> zakładam że trzymasz potężne,
    >> skoro koszt obsługiwania rachunku przez linię tel 0801 jest
    >> dyskusyjnie kosmiczny
    >> i wysłania listu poleconego też jest spory to muszą być gigantyczne
    >> sumy
    >
    > Dokładnie. Z trudem, ale jednak coś tam zrozumiałes. Brawo!


    Padamy z wrażenia. Fajnie pogadać sobie z bogatym gościem, który tak ceni
    swój czas, że krótka rozmowa z darmowym numerem Inteligo jest w stanie
    zachwiać jego majątkiem ;-)))


    --
    /Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na
    przyszłość/ Woody Allen


  • 30. Data: 2005-03-29 14:04:10
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Szymon said the following On 2005-03-29 15:42:
    >>Za niedotrzymanie terminu doręczenia ? Bredzisz.
    >
    >
    > Czy ja napisałem, że za niedotrzymanie terminu, dziecko? Za "zaginięcie w
    To wynikło z dyskusji :-)
    > służbie pocztowej", bo tak to ładnie się nazywa. Skoro do 100zł to
    > oczywiście odpowiednio mniej za opóźnienie w doręczeniu.
    To pochwal sie ile udało Ci sie wywalczyć za opóźnienie. :-)
    Nawet w przypadku strat.
    KJ

    >
    >

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1