-
11. Data: 2005-03-29 12:40:44
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>
> jak mi załatwisz żeby poczta z trąbką doręczała wszystkie wysyłane przez
> moją firmę listy polecone priorytetowe na następny dzień to cię uściskam i
> wręcze całkiem fajną gratyfikacje pieniężną
Zawsze możesz wystąpić z reklamacją.
> po drugie jak zaczynasz pisać o rezerwowaniu sporej kwoty na koszty
> rozwiązania umowy a potem żal Ci wysłać listu ZPO to zaczyna brzmieć
> śmiesznie
Czas, czas, czas... dla niektórych czas to pieniądz. ZPO wraca kolejne kilka
dni roboczych, a bank tego nie honoruje.
> btw - koszty rozmów z linią tel inteligo też nie są kosmiczne - ale to na
> marginesie
Kwestia dyskusyjna.
> tak serio - chcesz uderzyć psa, kij sie zawsze znajdzie, za chwile spadnie
> oprocentowanie w lukasie skoczy gdzie indziej to będziesz z takim samym
> zapałem rozwiązywał umowę z lukasem ?
Jeśli jakiś bank da mi 300% tego co daje lukas - zmieniam natychmiast.
> to dopiero przygotuj sie na niespodzianki - ja próbowałem już kilka razy
> podchodzić do tematu i dałem sobie w końcu spokój :-)
Wszystko zależy od kwot jakie trzymasz.
-
12. Data: 2005-03-29 12:48:14
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>
> Np. ostatniego dnia okresu wypowiedzenia. Albo na minutę przed
> zamknięciem rachunku. Czyli _W_ okresie wypowiedzenia.
OK, o to mi chodziło.
> Ale po co na cokolwiek gdziekolwiek chcesz się powoływać?
Mogłoby się nagle okazać, że nic nie dostali...
> Naprawdę nie rozumiem w czym widzisz problem.
Tylko w tym, iż uznałem - teraz widzę, iż błędnie - że w momencie
dostarczenia blokują konta. Niedawno w mBanku wysyłałem umowe dot. kart. W
momencie, gdy mogłem zamówić kartę = umowa dotarła. Innej osobie pomagałem
zakładać konto. W momencie, gdy może robić przelewy = umowa dotarła. Na
zasadzie analogii porównałem Inteligo go mBanku. Mój błąd, przyznaję.
Rozbestwiłem się korzystając z lepszych produktów.
> A Ty sądzisz, że ten ostatni przelew to darmowy będzie?
Oczywiście nie, dlatego wolę by był jeden niż wiele. Z drugiej strony tylko
wysokie saldo pozwala na względnie wysoki % w Inteligo.
> Poza tym - załatwisz tyle, że się dowiesz, czy wypowiedzenie wypłynęło.
> A o to przecież chodzi.
Bank wtedy przerzuci winę na mnie - przecież informowali, że nie doszło. A
tak - wolę bazować na dokumentach, które posiadam, a nie na info z linii,
ktorego nie mogę udowodnić.
pzdr
-
13. Data: 2005-03-29 12:49:10
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>
> I otóż to. Założyłeś, tylko nie wiadomo skąd to założenie...
Błąd, założenie z doświadczeń w kilku innych bankach, w tym u dawnego
największego konkurenta.
-
14. Data: 2005-03-29 12:52:27
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>
> No nieźle. Ktoś kto to powiesił na stronie PP powinien wylecieć z
> roboty. Dzięki za cynk. Chyba, że faktycznie PP się _mocno_ poprawilo.
Kiedyś jechałem expressem PKP. Jako że miał coś ok. 3h opóźnienia, więc gros
osób na stacji udała się do kasy z reklamacją. Nie wiem jak innym, ale mnie
uwzględnili i zapłaciłem jak za pospieszny bodaj (parę lat temu, dokładnej
sumy nie podam, kilkadziesiąt zł różnicy). Podobne przygody miałem
wcześniej, gdy np. wypisali miejscówkę na miejsce w wagonie, którego
zapomnieli doczepić. Myślę, że sporo się zmienia i jeśli jest napisane, iż
idzie w dobę, a komuś w 3, to z pewnością obniżą opłatę (inna sprawa, że nie
wiem czy warto buty zdzierać za te 70gr różnicy w liście).
-
15. Data: 2005-03-29 12:56:53
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
Szymon said the following On 2005-03-29 14:48:
[...]
> Tylko w tym, iż uznałem - teraz widzę, iż błędnie - że w momencie
> dostarczenia blokują konta. Niedawno w mBanku wysyłałem umowe dot. kart. W
> momencie, gdy mogłem zamówić kartę = umowa dotarła. Innej osobie pomagałem
> zakładać konto. W momencie, gdy może robić przelewy = umowa dotarła. Na
A czy wysyłałeś dyspozycję zamknięcia konta do mBanku ?
Bo tylko to mogłoby być uprawnionym porównaniem. Zamykałem juz wiele
kont i postępowanie inteligo nie jest niczym nadzwyczajnym.
I jestem pewien, że dostęp do konta byłby możliwy okresie
wypowiedzenia równiez w mBanku.
KJ
-
16. Data: 2005-03-29 12:59:50
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Szymon napisał(a):
> Tylko w tym, iż uznałem - teraz widzę, iż błędnie - że w momencie
> dostarczenia blokują konta. Niedawno w mBanku wysyłałem umowe dot. kart. W
> momencie, gdy mogłem zamówić kartę = umowa dotarła. Innej osobie pomagałem
> zakładać konto. W momencie, gdy może robić przelewy = umowa dotarła. Na
> zasadzie analogii porównałem Inteligo go mBanku. Mój błąd, przyznaję.
> Rozbestwiłem się korzystając z lepszych produktów.
Chwila, bo chyba troszkę Ci się wartości poodwracały.
Jeżeli w okresie wypowiedzenia możesz się zalogować na konto to chyba
LEPIEJ, niż kanały byłyby niepotrzebnie blokowane. Wtedy byłoby 20 razy
więcej osób z pretensjami: dlaczego kanały są blokowane (zresztą
dokładnie tak własnie było).
> Oczywiście nie, dlatego wolę by był jeden niż wiele. Z drugiej strony tylko
> wysokie saldo pozwala na względnie wysoki % w Inteligo.
Cóż, inteligo nie jest skarbonką, tylko RORem i tak należy je traktować.
> Bank wtedy przerzuci winę na mnie - przecież informowali, że nie doszło. A
> tak - wolę bazować na dokumentach, które posiadam, a nie na info z linii,
> ktorego nie mogę udowodnić.
Mam niejasne wrażenie, że powinieneś korzystać z usług banku
marmurowego, gdzie wszystkiego dokonuje się "na papier".
-
17. Data: 2005-03-29 13:01:54
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Kamil Jońca napisał(a):
> No nieźle. Ktoś kto to powiesił na stronie PP powinien wylecieć z
> roboty. Dzięki za cynk. Chyba, że faktycznie PP się _mocno_ poprawilo.
Z tego co mi wiadomo, to nie są to terminy gwarantowane.
-
18. Data: 2005-03-29 13:11:18
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
Wojciech Nawara said the following On 2005-03-29 15:01:
> Kamil Jońca napisał(a):
>
>> No nieźle. Ktoś kto to powiesił na stronie PP powinien wylecieć z
>> roboty. Dzięki za cynk. Chyba, że faktycznie PP się _mocno_ poprawilo.
>
>
>
> Z tego co mi wiadomo, to nie są to terminy gwarantowane.
Wiem. Ale z tej strony( http://www.poczta-polska.pl/dtf_listp.htm) to
nie wynika. A linku do regulaminu nie ma :-) (Tzn. nie otwiera się )
KJ
-
19. Data: 2005-03-29 13:20:12
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>
> Mam niejasne wrażenie, że powinieneś korzystać z usług banku
> marmurowego, gdzie wszystkiego dokonuje się "na papier".
Możliwe, ale skoro kilka kart płatniczych udało mi się wyrobić nie
pojawiając się w banku (w tym KK), podobnie z kontami, lokatami itp. to
chyba nie jest ze mną tak źle :-) Niemniej - w istocie są banki, gdzie
wszystko lepiej mieć na papierze, a co druga usługa jest kierowana "wyżej" z
reklamacją.
-
20. Data: 2005-03-29 13:21:47
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>
Standardowo po 7 dniach i 14 dniach od nadania można złożyć reklamację na
priorytet/ekonomiczną. Odszkodowanie wynosi do ok. 100zł dla przesyłek bez
podanej wartości.