eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - rozwiązanie umowy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 79

  • 51. Data: 2005-03-29 15:50:02
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Strona internetowa nie jest podstawą prawną. Co najwyżej źródłem
    > informacji o prawie.

    Skorzystaj z odnośników, przejrzyj dziennik ustaw i już wiesz... Szczególnie
    polecam art. 57 i 61 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 - Prawo pocztowe (Dz. U.
    nr 130 z 2003., poz. 1188) o rozpatrzeniu reklamacji. Ale już naprawdę
    Kolego... resztę sam doczytaj, więcej wysiłku, proszę.



  • 52. Data: 2005-03-29 15:56:41
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-03-29 17:47- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    Szymon, wyłuszczający(a) się następująco:
    .
    >
    > pzdr
    > "obyś cudze dzieci uczył..."

    Zdziwiłbyś się gdzie i czego...



    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****
    **** and someone will make a better idiot ****
    **** ****
    **** yayco(yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****


  • 53. Data: 2005-03-29 16:17:26
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Szymon napisał(a):
    > Gdy zapytałem mailem co się dzieje - odpowiedziano
    > mi, że par. 18 pkt 1 mówi, iż okres wypowiedzenia liczy się od daty
    > OTRZYMANIA pisma przez Bank. Teraz pytanie za 100 punktów: jak mam sprawdzić
    > czy udowodnić, że Bank pismo otrzymał? Zasugerowano mi albo dzwonienie na
    > infolinię (na której i tak nic nie załatwię, oprócz wysokich kosztów), albo
    > ponowne przesłanie pisma za potwierdzeniem odbioru (koszty+bank zawsze może
    > go nie podjąc, tudzież poleży sobie nawet 14 dni przed podjęciem itp).

    "Oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest złożone z
    chwilą, gdy doszło do niej w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego
    treścią."
    art.61§1 kc

    A że poleży - bank miał możliwość podjęcia przesyłki, więc mógł sie z
    nim zapoznać.

    KG


  • 54. Data: 2005-03-29 16:19:23
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Szymon napisał(a):
    > Mówimy o _REGULAMINIE_ czy jego interpretacji? To proszę wskaż mi regulamin
    > banku niezgodny z Prawem bankowym... ufff...

    A musimy ograniczać się do prawa bankowego? Bo niezgodność z innymi
    przepisami nie byłoby trudno wskazać.

    KG


  • 55. Data: 2005-03-29 16:31:08
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Szymon said the following On 2005-03-29 12:23:
    [...]

    > czy udowodnić, że Bank pismo otrzymał? Zasugerowano mi albo dzwonienie na
    [...]
    Złóż reklamację na poczcie. Serio.

    > --
    >
    > pozdrawiam
    > Szymon
    >
    >
    >
    I skonfiguruj sobie czytinik.


  • 56. Data: 2005-03-29 16:38:43
    Temat: Re: Inteligo - rozwi?zanie umowy
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 29 Mar 2005 17:31:25 +0200, w <d2bsba$63t$1@news.dialog.net.pl>, "Szymon"
    <v...@w...epf.pl> napisał(-a):

    > Nie mam Idei. Znaleźliście wyjątek - brawo. To może skoczą do salonu i
    > podpiszę umowę na 2 lata po kilkaset złotych rocznie abonamentu, by móc
    > zadzwonić do Inteligo za darmo?

    Najgorsze, że do porozumienia się z konsultantami może być potrzebna
    umiejętność posługiwania się językiem polskim -- a teraz taniej niż kilkaset
    zł/m-c za naukę biorą nawet od przedszkolaków :)

    PS. Starter POP-a kosztuje na Allegro kosztuje chyba z 5 czy 10zł.


  • 57. Data: 2005-03-29 16:44:01
    Temat: Re: Inteligo - rozwi?zanie umowy
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    PS. Starter POP-a kosztuje na Allegro kosztuje chyba z 5 czy 10zł.

    ... i jego doładowanie by móc dzwonić jedyne 200zł/rocznie



  • 58. Data: 2005-03-29 16:48:54
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Złóż reklamację na poczcie. Serio.

    Nie widzę błędu poczty. Raczej dziwne, że Inteligo wysyła mi na email
    wyciągi z konta, a na ten sam email nie chce udzielić informacji dot.
    zamknięcia rachunku. Skoro nie są pewni, do kogo ów email należy, to
    dlaczego wysyłają wyciągi? A jeśli domniemują, że jednak jest mój - dlaczego
    nie chcą podać informacji o zamknięciu? :-)))

    > > --
    > >
    > > pozdrawiam
    > > Szymon
    > >
    > >
    > >
    > I skonfiguruj sobie czytinik.

    Cóż złego jest w moim czytiniku?



  • 59. Data: 2005-03-29 16:57:45
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Szymon said the following On 2005-03-29 18:48:
    >>Złóż reklamację na poczcie. Serio.
    >
    >
    > Nie widzę błędu poczty. Raczej dziwne, że Inteligo wysyła mi na email
    Ale chcesz się upewnić czy inteligo dostało list polecony. Right ?
    Więc w odpowiedzi na reklamację poczta ci powie, ze przesyłka została
    odebrana przez inteligo dnia....

    [...]

    >>>--
    >>>
    >>>pozdrawiam
    >>>Szymon
    >>>
    >>>
    >>>
    >>
    >>I skonfiguruj sobie czytinik.
    >
    >
    > Cóż złego jest w moim czytiniku?

    Złe oznaczenie sygnaturki
    >
    >


  • 60. Data: 2005-03-29 17:21:58
    Temat: Re: Inteligo - rozwi?zanie umowy
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 29 Mar 2005 18:44:01 +0200, w <d2c0je$9jj$1@news.dialog.net.pl>, "Szymon"
    <v...@w...epf.pl> napisał(-a):

    > PS. Starter POP-a kosztuje na Allegro kosztuje chyba z 5 czy 10zł.
    >
    > ... i jego doładowanie by móc dzwonić jedyne 200zł/rocznie

    Do jednorazowego wystarczy.
    Jeżeli potrzebujesz mieć darmowy kontakt ze swoim bankiem, nie widzę problemu.
    Na pewno potrafisz uzgodnić z nimi takie warunki, aby bankowiec przyjeżdżał do
    domu na każde twoje skinienie. :>

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 . 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1