-
51. Data: 2005-03-29 15:50:02
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>
> Strona internetowa nie jest podstawą prawną. Co najwyżej źródłem
> informacji o prawie.
Skorzystaj z odnośników, przejrzyj dziennik ustaw i już wiesz... Szczególnie
polecam art. 57 i 61 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 - Prawo pocztowe (Dz. U.
nr 130 z 2003., poz. 1188) o rozpatrzeniu reklamacji. Ale już naprawdę
Kolego... resztę sam doczytaj, więcej wysiłku, proszę.
-
52. Data: 2005-03-29 15:56:41
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
2005-03-29 17:47- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
Szymon, wyłuszczający(a) się następująco:
.
>
> pzdr
> "obyś cudze dzieci uczył..."
Zdziwiłbyś się gdzie i czego...
--
**** ****
**** Make it idiot-proof ****
**** and someone will make a better idiot ****
**** ****
**** yayco(yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****
-
53. Data: 2005-03-29 16:17:26
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: kam <X#k...@w...pl#X>
Szymon napisał(a):
> Gdy zapytałem mailem co się dzieje - odpowiedziano
> mi, że par. 18 pkt 1 mówi, iż okres wypowiedzenia liczy się od daty
> OTRZYMANIA pisma przez Bank. Teraz pytanie za 100 punktów: jak mam sprawdzić
> czy udowodnić, że Bank pismo otrzymał? Zasugerowano mi albo dzwonienie na
> infolinię (na której i tak nic nie załatwię, oprócz wysokich kosztów), albo
> ponowne przesłanie pisma za potwierdzeniem odbioru (koszty+bank zawsze może
> go nie podjąc, tudzież poleży sobie nawet 14 dni przed podjęciem itp).
"Oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest złożone z
chwilą, gdy doszło do niej w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego
treścią."
art.61§1 kc
A że poleży - bank miał możliwość podjęcia przesyłki, więc mógł sie z
nim zapoznać.
KG
-
54. Data: 2005-03-29 16:19:23
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: kam <X#k...@w...pl#X>
Szymon napisał(a):
> Mówimy o _REGULAMINIE_ czy jego interpretacji? To proszę wskaż mi regulamin
> banku niezgodny z Prawem bankowym... ufff...
A musimy ograniczać się do prawa bankowego? Bo niezgodność z innymi
przepisami nie byłoby trudno wskazać.
KG
-
55. Data: 2005-03-29 16:31:08
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
Szymon said the following On 2005-03-29 12:23:
[...]
> czy udowodnić, że Bank pismo otrzymał? Zasugerowano mi albo dzwonienie na
[...]
Złóż reklamację na poczcie. Serio.
> --
>
> pozdrawiam
> Szymon
>
>
>
I skonfiguruj sobie czytinik.
-
56. Data: 2005-03-29 16:38:43
Temat: Re: Inteligo - rozwi?zanie umowy
Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
Tue, 29 Mar 2005 17:31:25 +0200, w <d2bsba$63t$1@news.dialog.net.pl>, "Szymon"
<v...@w...epf.pl> napisał(-a):
> Nie mam Idei. Znaleźliście wyjątek - brawo. To może skoczą do salonu i
> podpiszę umowę na 2 lata po kilkaset złotych rocznie abonamentu, by móc
> zadzwonić do Inteligo za darmo?
Najgorsze, że do porozumienia się z konsultantami może być potrzebna
umiejętność posługiwania się językiem polskim -- a teraz taniej niż kilkaset
zł/m-c za naukę biorą nawet od przedszkolaków :)
PS. Starter POP-a kosztuje na Allegro kosztuje chyba z 5 czy 10zł.
-
57. Data: 2005-03-29 16:44:01
Temat: Re: Inteligo - rozwi?zanie umowy
Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>
PS. Starter POP-a kosztuje na Allegro kosztuje chyba z 5 czy 10zł.
... i jego doładowanie by móc dzwonić jedyne 200zł/rocznie
-
58. Data: 2005-03-29 16:48:54
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>
> Złóż reklamację na poczcie. Serio.
Nie widzę błędu poczty. Raczej dziwne, że Inteligo wysyła mi na email
wyciągi z konta, a na ten sam email nie chce udzielić informacji dot.
zamknięcia rachunku. Skoro nie są pewni, do kogo ów email należy, to
dlaczego wysyłają wyciągi? A jeśli domniemują, że jednak jest mój - dlaczego
nie chcą podać informacji o zamknięciu? :-)))
> > --
> >
> > pozdrawiam
> > Szymon
> >
> >
> >
> I skonfiguruj sobie czytinik.
Cóż złego jest w moim czytiniku?
-
59. Data: 2005-03-29 16:57:45
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
Szymon said the following On 2005-03-29 18:48:
>>Złóż reklamację na poczcie. Serio.
>
>
> Nie widzę błędu poczty. Raczej dziwne, że Inteligo wysyła mi na email
Ale chcesz się upewnić czy inteligo dostało list polecony. Right ?
Więc w odpowiedzi na reklamację poczta ci powie, ze przesyłka została
odebrana przez inteligo dnia....
[...]
>>>--
>>>
>>>pozdrawiam
>>>Szymon
>>>
>>>
>>>
>>
>>I skonfiguruj sobie czytinik.
>
>
> Cóż złego jest w moim czytiniku?
Złe oznaczenie sygnaturki
>
>
-
60. Data: 2005-03-29 17:21:58
Temat: Re: Inteligo - rozwi?zanie umowy
Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
Tue, 29 Mar 2005 18:44:01 +0200, w <d2c0je$9jj$1@news.dialog.net.pl>, "Szymon"
<v...@w...epf.pl> napisał(-a):
> PS. Starter POP-a kosztuje na Allegro kosztuje chyba z 5 czy 10zł.
>
> ... i jego doładowanie by móc dzwonić jedyne 200zł/rocznie
Do jednorazowego wystarczy.
Jeżeli potrzebujesz mieć darmowy kontakt ze swoim bankiem, nie widzę problemu.
Na pewno potrafisz uzgodnić z nimi takie warunki, aby bankowiec przyjeżdżał do
domu na każde twoje skinienie. :>