eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - rozwiązanie umowyRe: Inteligo - rozwiązanie umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Szymon" <v...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Date: Tue, 29 Mar 2005 18:48:54 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 20
    Message-ID: <d2c0sj$9nc$1@news.dialog.net.pl>
    References: <d2baan$m78$1@news.dialog.net.pl> <d...@b...kjonca.bogus>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-2242.elblag.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1112114899 9964 81.168.199.194 (29 Mar 2005 16:48:19 GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Mar 2005 16:48:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:342009
    [ ukryj nagłówki ]

    > Złóż reklamację na poczcie. Serio.

    Nie widzę błędu poczty. Raczej dziwne, że Inteligo wysyła mi na email
    wyciągi z konta, a na ten sam email nie chce udzielić informacji dot.
    zamknięcia rachunku. Skoro nie są pewni, do kogo ów email należy, to
    dlaczego wysyłają wyciągi? A jeśli domniemują, że jednak jest mój - dlaczego
    nie chcą podać informacji o zamknięciu? :-)))

    > > --
    > >
    > > pozdrawiam
    > > Szymon
    > >
    > >
    > >
    > I skonfiguruj sobie czytinik.

    Cóż złego jest w moim czytiniku?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1