  • 1. Data: 2004-09-10 09:01:05
    Temat: Inteligo szykuje sie do ataku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Za dzisiejszym PB

    (...)

    Uderzenie 2005
    Najbardziej zależy nam na rozwoju produktów kredytowych, bo na razie mamy
    tylko debet w rachunku. Na przełomie września i pażdziernika zaoferujemy
    kredyt gotówkowy, ale główne uderzenie planujemy na przyszły rok. Wówczas
    zaoferujemy karty kredytowe, przygotowujemy też ofertę kredytów
    mieszkaniowych i mamy zamiar rozwijać ofertę lokat, w których kapitał dzieli
    się między depozyt a produkty inwestycyjne - wyjaśnia Konrad Korbowicz.

    Podkreśla, że produkty bankowe będą prowadzone tylko we współpracy z PKO BP,
    natomiast inwestycyjne i ubezpieczeniowe będą pochodzić od różnych firm.
    Oczywiście, jeśli zgodzi się właściciel.

    Na razie w ofercie są jednostki pięciu funduszy PKO Credit Suisse. Spółka
    zaoferowała je w tym roku za 26 mln zł, gdy w 2003 r. - za 13 mln zł.
    Inteligo sprzedaje też 6 typów ubezpieczeń PZU - nabywców znalazło 3,6 tys.
    polis na kwotę 190 tys. zł. Od 1 września sprzedaje również obligacje
    skarbowe.
    - Do tej pory zaoferowaliśmy je za kwotę 2,5 mln zł. Szacujemy, że do końca
    roku wzrośnie ona do 20 mln zł. Mamy nadzieję, że dzięki nowej ofercie do
    końca roku zwiększymy liczbę klientów do 350 tys., a wartość aktywów do 1,4
    mld zł - mówi Konrad Korbowicz.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-10 13:04:11
    Temat: Re: Inteligo szykuje sie do ataku
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Slyszalem to dzis rano w radiu. Byla tam jeszcze jedna informacja, ktora
    mnie zastanowila, a ktorej tu nie ma

    Podano, ze laczane sa systemy informatyczne Inteligo i PKO BP SA i po
    zakonczeniu tej operacji wszyscy posiadacze "tradycyjnych" kont w PKO BP SA
    beda mogli obslugiwac je przez internet

    Lech Dubrowski

  • 3. Data: 2004-09-10 19:02:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > kredyt gotówkowy, ale główne uderzenie planujemy na przyszły rok. Wówczas
    > zaoferujemy karty kredytowe,

    Znowu? :-D

  • 4. Data: 2004-09-11 09:32:48
    Od: "mm" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

> [...]
    dzieli
    > się między depozyt a produkty inwestycyjne - wyjaśnia Konrad Korbowicz.

    Mam nadzieje, ze pojawi sie kopia SFI/CO - tzn. bez prowizji :)

    > Podkreśla, że produkty bankowe będą prowadzone tylko we współpracy z PKO
    BP,
    > natomiast inwestycyjne i ubezpieczeniowe będą pochodzić od różnych firm.

    Wygląda ciekawie.

    --
    W.