  • 1. Data: 2004-09-10 05:44:33
    Temat: Logowanie Inteligo i verisign
    Od: rosiek <r...@p...onet.pl>

    Mam mozillę 1.7.2
    Ostatnio nie mogę zalogować sie do Inteligo, bowiem strona nigdy nie
    kończy ładowania. Problem jest związany z linkiem do verisign.com, który
    nigdy sie nie ładuje. Próbowałem IE, Opera i wszędzie to samo!!
    Czy ktoś ma lub miał podobne problemy?
    W serwisie telefonicznym ten problem jest dla nich za trudny.

  • 2. Data: 2004-09-10 06:36:33
    Temat: Re: Logowanie Inteligo i verisign
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    rosiek wrote:
> [...]
    > Czy ktoś ma lub miał podobne problemy?
    > W serwisie telefonicznym ten problem jest dla nich za trudny.

    A nie instalowales moze Outpost Firewall?

  • 3. Data: 2004-09-10 11:21:36
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    Krzysztof wrote:

    > rosiek wrote:

    > A nie instalowales moze Outpost Firewall?

    To chyba nie to. W domciu mam Outposta, a do łączenia się z inteligo
    korzystam z Firefoxa 0.9.2 PL i nie mam najmniejszych problemów z
    uzyskaniem dostępu. W firmie na Win2000 i Firefoxie 0.9.3 EN też nie
    mam takich kłopotów.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair