  • 21. Data: 2002-02-15 17:20:05
    Temat: Re: Inteligo - % w dol
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > hehe no to ja sie dolaczam - 18lat, wynioslem sie jush z PKO, Kredyt
    Banku,
    > za chwile z Inteligo i "dzien dobry mBank" :)

    Zostalo mi jeszcze Millennium, Lukas i Inteligo. mBank tez juz mialem. Moze
    do niego jeszcze kiedys wroce... poki co karta wirtualna jest drozsza niz VE
    Inteligo =(

  • 22. Data: 2002-02-15 17:35:50
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Kochani! Nie denerwujcie się. To normalne. Nowe opłaty i nowy sposób
    oprecentownia konta - to wszystko przez Radę Polityki Pieniężnej oraz podatki
    Belki. Trzeba jakoś łatać tę dziurę budżetową.

    A tak swoją drogą - czy inteligo to dobra lokata? Wpłacam na poczcie (prowizja)
    i wypłacam z inteligo przelew z opłatą 0,99 lub w Euronecie za 1,99. To ja już
    wolę iść do marmurka i tam wpłacić oraz wypłacić moje grosze na lokatę bez
    opłat.

  • 23. Data: 2002-02-15 17:47:42
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w wiadomości
> [...]
    Nie
    > sie
    >
    > To prawda. Ja mam 18 lat i na razie zdazylem sie wyniesc z PKO, Pekao i
    BGZ

    Hm. Nie ma to jak "Forteca" :-) ja w najmniejszym stopniu dotknely ciecia...

    Wnioski na dzis plynace z tego co obserwuje: Inteligo zostawiam sobie na
    cele biezace, ewentualne nadwyzki jesli sie pojawia lokowane beda w
    mBanku... Kto powiedzial ze klient ma korzystac z uslug jednej instytucji ?

  • 24. Data: 2002-02-15 17:55:47
    Od: "minik" <m...@n...org>

> [...]
    już
    > wolę iść do marmurka i tam wpłacić oraz wypłacić moje grosze na lokatę bez

    W tej chwili to przy wysokich sumach na rachunku.
    No chyba ze chcesz uzyc konta do czego innego.

    --
    minik

  • 25. Data: 2002-02-16 15:12:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Oni poprostu nie maja takiego dobrego i duzego brata jakim jest BRE. A BRE p
    omimo klopotow Commertzbanku ma sie bardzo dobrze.
    pzd

  • 26. Data: 2002-02-16 15:31:38
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Oni poprostu nie maja takiego dobrego i duzego brata jakim jest BRE. A BRE
    > omimo klopotow Commertzbanku ma sie bardzo dobrze.

    Moim zdaniem nie tutaj jest sek. Mysle ze chca sie wyzbyc martwych kont
    wprowadzacjac oplaty, ale zapomnieli o oprocentowaniu. Przeciez mbank tez
    obnizyl oprocentowanie.

  • 27. Data: 2002-02-16 16:36:16
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a4lu7v$b6s$1@news.onet.pl>, minik wrote:

    > Moim zdaniem nie tutaj jest sek. Mysle ze chca sie wyzbyc martwych kont
    > wprowadzacjac oplaty, ale zapomnieli o oprocentowaniu. Przeciez mbank tez
    > obnizyl oprocentowanie.

    A co ma jedno z drugim wspolnego?
    CO do oplat to jescze jest ta operacja na razie wstrzymana. HMm ciekawe na
    jak dlugo? Do konca miesiaca hmm? nie, chyba nei gdyz musi
    byc zagwarantowane chociaz te 2 tygodnie do odpowiedniego ustosunkowania
    klientow

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2002-02-16 17:47:10
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > ...A tak swoją drogą to w Lgnet na netkoncie dają 9,2 % niezależnie od salda.
    > A jak przytrzymasz przez miesiąc lub dłużej 1000 PLN to procentuje
    > automatycznie jeszcze więcej na netkombo.

    Czy wiesz może kiedy dopisują %% z netkomba na netkonto?
    Dzięki!

  • 29. Data: 2002-02-17 09:52:58
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrna6t25k.jl9.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...

> [...]
    > jak dlugo? Do konca miesiaca hmm? nie, chyba nei gdyz musi
    > byc zagwarantowane chociaz te 2 tygodnie do odpowiedniego ustosunkowania

    What? Promocja może być w każej chwili odwołana... Bez jakiegoś okresu
    14-dniowego.

    A nawet zmiany w regulaminie nie muszą być podawane z wyprzedzeniem
    14-dniowym, klient ma po prostu tyle czasu na niezaakceptowanie nowego
    regulaminu...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 30. Data: 2002-02-17 10:08:30
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a4nujs$in0$1@news.onet.pl>, Wojciech Nawara wrote:
> [...]

    > A nawet zmiany w regulaminie nie muszą być podawane z wyprzedzeniem
    > 14-dniowym, klient ma po prostu tyle czasu na niezaakceptowanie nowego

    Uwazasz ze Bank moze np co drugi dzien zmieniac swoje stnaowisko co do
    oplat, prowizji, zmian regulaminu z natychmaiastowym wejsciem w zycie i
    nic tutaj klient nie ma do powiedzenia?
    Jesli tak to w takim razie po co te zbedne umowy wysylane pomiedzy bankiem
    a druga osoba?
    Jesli jest umowa jakas zawarta miedzy dwoma stronami to musi byc
    okreslony termin zawarty w umowie z zachowaniem roznorzednosci stron.
    jesli takiego nie ma to mozesz sie spodziewac wygranej kazdej sprawy przed
    sadem nawet z Bankiem.