-
31. Data: 2002-02-17 10:17:25
Temat: Re: Inteligo - % w dol
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
wiadomości news:slrna6uvq8.2pn.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
l...
> > A nawet zmiany w regulaminie nie muszą być podawane z wyprzedzeniem
> > 14-dniowym, klient ma po prostu tyle czasu na niezaakceptowanie nowego
> > regulaminu...
>
> Uwazasz ze Bank moze np co drugi dzien zmieniac swoje stnaowisko co do
> oplat, prowizji, zmian regulaminu z natychmaiastowym wejsciem w zycie i
> nic tutaj klient nie ma do powiedzenia?
Nie. Wprowadzając zmiany do regulaminu, bank informuje o tym klienta. Gdy
zmiany te są nie do przyjęcia przez klienta - w ciągu 14 dni od daty
otrzymania powiadmienia ma on prawo ich niezaakceptować i wysłać wniosek o
zmknięcie konta. W takim wypadku do końca umowy nowy regulamin nie
obowiązuje...
14 dni to nie czas, jaki musi upłynąc od powiadomienia klinetów do dnia
wprowadzenia nowego regulaminu.
To czas, w jakim klienta ma prawo się nie zgodzić... I o to mi głównie
chodziło, bo niektórzy sądzą, że to o to wyprzedzenie chodzi...
Podam przykład - nie wszystkie osoby muszą odebrać tego maila w tym samym
dniu, nie wszyscy podali e-maila kontaktowego, oni dostali później pisma
papierowe. W związku z tym dla każdego klienta ten okres ustalany jest
indywidualnie, nie koniecznie na 15-go lutego. Ja mogę powiedzieć, że maila
odebrałem 10 lutego, i od tego dnia licząc 14 dni mam prawo do
niezaakceptowania zmian.
--
Pozdrawiam serdecznie,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782