eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Inteligo - zabierajcie pieniądze póki jeszcze się da
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 23

  • 21. Data: 2002-06-08 07:09:40
    Temat: Re: Inteligo - zabierajcie pieniądze póki jeszcze się da
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>


    Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnag198n.emr.saddie@aravis.itpp.pl...
    > Tako rzecze Xav :
    > >> > Coraz trudniej zalogować się na swoje konto w Inteligo.
    > >> > Wykonanie przelewu trwa wieki.
    > >> > Połączenie notorycznie się zrywa.
    > [...]
    > >> Ludzie, trochę logiki. Ostatnio szwankuje Polpak, istnieje szansa,
    > >> że to przez stan łącz. Obwinianie Inteligo o zerwane transmisje
    > >> i timeouty jest cokolwiek bez sensu.
    > > Dziwne, że ani mBank ani na przykład BPH Sezam nie ma tego typu
    problemów...
    >
    > A czy masz pojęcie o topologii polskiej sieci? Sprawdź, jakie ma
    wejścia
    > do Internetu Inteligo, a jakie mBank czy BPH. Nie twierdzę, że nie możesz
    > mieć racji, postuluję tylko, żeby sprawdzić inne możliwości, zanim
    > się zacznie wyklinać bank od najgorszych.
    >
    >

    Brawo Małgosiu.
    Może wreszcie przestaniecie czepiać się banków, a zaczniecie czepiać
    dostawców Internetu.
    Generalnie wina leży po stronie polskiej sieci, która rwie się praktycznie w
    każdym miejscu.
    Mam dostęp do Internetu przez szybkie łącze stałe oraz przez modem we
    wrocławskim Dialogu.
    Ani przez moment nie miałem kłopotów z zalogowaniem się do Inteligo. Od
    początku istnienia inteligo może raz czy dwa zdarzyło mi się mieć kłopot z
    zalogowaniem i to na samym początku, gdzie Inteligo pracowało na kiepskich
    łączach.
    To, że gdzieś sie nie można zalogować albo jakaś strona nie ładuje jest winą
    naszych ISP. którzy dostarczają takiej, a nie innej jakości usługi.
    kk







  • 22. Data: 2002-06-08 11:36:44
    Temat: Re: Inteligo - zabierajcie pieniądze póki jeszcze się da
    Od: Piotr R. <i...@p...onet.pl>

    >To, że gdzieś sie nie można zalogować albo jakaś strona nie ładuje jest winą
    >naszych ISP. którzy dostarczają takiej, a nie innej jakości usługi.
    >kk
    >
    >
    >
    >
    >
    Mam dostęp do SDI w 2 miejscach w Poznaniu.
    Z Wildy wchodzę do Inteligo błyskawicznie (zawsze), z Winograd
    logowanie trwa ok 5-10 min. (rówież zawsze). Na każdy ekran po
    zalogowaniu też czekam po kilka minut.

    Piotr R.


  • 23. Data: 2002-06-08 13:04:33
    Temat: Re: Inteligo - zabierajcie pieniądze póki jeszcze się da
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>


    Użytkownik "Piotr R." <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:qrq3gu4j4902021lt572depi30qfjm1phl@4ax.com...
    > >To, że gdzieś sie nie można zalogować albo jakaś strona nie ładuje jest
    winą
    > >naszych ISP. którzy dostarczają takiej, a nie innej jakości usługi.
    > >kk
    > >
    > >
    > >
    > >
    > >
    > Mam dostęp do SDI w 2 miejscach w Poznaniu.
    > Z Wildy wchodzę do Inteligo błyskawicznie (zawsze), z Winograd
    > logowanie trwa ok 5-10 min. (rówież zawsze). Na każdy ekran po
    > zalogowaniu też czekam po kilka minut.
    >
    No to zacznij od nawrzeszczenia na adminow w tepsie, niech sie wezma za
    analize pakietow we wlasnej sieci.


strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1