-
11. Data: 2002-02-08 14:11:32
Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>
"Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
news:a40ma9$dv5$1@news.onet.pl...
> Nie "nie masz głównego". Rachunek jest, ale nie jest on do Cieie dostępny.
> Przestanie istnieć po trzydziestu dniach wypowiedzenia.
Ok.
> Reszta rachunków też nie powinna być dla Ciebie widoczna...
Jest widoczny tylko ten jeden z 3gr odsetek :)
Przedtem byly 4. Co sie dalo to wyczyscilem - tylko tego jednego nie. I
tamte zniknely, a on sobie wisi...
--
pzdr
Pedroz [BB]
-
12. Data: 2002-02-08 14:16:07
Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a40me6$ikm$1@news.tpi.pl...
> > Reszta rachunków też nie powinna być dla Ciebie widoczna...
> Jest widoczny tylko ten jeden z 3gr odsetek :)
> Przedtem byly 4. Co sie dalo to wyczyscilem - tylko tego jednego nie. I
> tamte zniknely, a on sobie wisi...
Hmmm... A to ciekawe... Zadzwoń do konsultantów, albo napisz im maila
i...@i...pl -> to pewnie coś nie tak.
--
Pozdrawiam serdecznie,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782
-
13. Data: 2002-02-08 14:19:33
Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>
"Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
news:a40mjl$edu$1@news.onet.pl...
> Hmmm... A to ciekawe... Zadzwoń do konsultantów, albo napisz im maila
> i...@i...pl -> to pewnie coś nie tak.
Eee... tam... po co? Niech sobie wisi. Mi to nie przeszkadza. :)
--
pzdr
Pedroz [BB]
-
14. Data: 2002-02-08 14:34:38
Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a40mt8$o5n$1@news.tpi.pl...
> > Hmmm... A to ciekawe... Zadzwoń do konsultantów, albo napisz im maila
> > i...@i...pl -> to pewnie coś nie tak.
> Eee... tam... po co? Niech sobie wisi. Mi to nie przeszkadza. :)
A z czystem ciekawości - jak wygląda sprawa, jak chcesz się zalogować przez
telefon / WAP?
Mogłby by to sprawdzić też inne osoby, które są w okresie wypowiedzenia? Czy
też widzicie niektóre rachunki?
--
Pozdrawiam serdecznie,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782
-
15. Data: 2002-02-08 14:37:09
Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>
"Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
news:a40nnm$gad$1@news.onet.pl...
> A z czystem ciekawości - jak wygląda sprawa, jak chcesz się zalogować
przez
> telefon / WAP?
Nie probowalem.
--
pzdr
Pedroz [BB]
-
16. Data: 2002-02-08 14:54:00
Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a40mt8$o5n$1@news.tpi.pl...
> > Hmmm... A to ciekawe... Zadzwoń do konsultantów, albo napisz im maila
> > i...@i...pl -> to pewnie coś nie tak.
> Eee... tam... po co? Niech sobie wisi. Mi to nie przeszkadza. :)
Już się dowiedziałem. Te typy tak mają po prostu. ;)
--
Pozdrawiam serdecznie,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782
-
17. Data: 2002-02-09 10:28:29
Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
Od: <r...@p...onet.pl>
(lacznie z glownym) oprocz jednego :) Saldo na nim co prawda jest zerowe,
> ale wisza naliczone odsetki w kwocie 3gr:)
> Dostep przez www mam - rachunkow nie widze (tylko ten jeden).
to wyslij 99 groszy i zrob przelew - bo nie masz pokrycia na to zeby oni sami
Ci zrobili...
Emailmoney nie polecam - czasami u nich zawodzil.Odbiorca nie otrzymywal maila
z info - a tam czeka sie max 30 dni na zwrot srodkow...
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
18. Data: 2002-02-09 10:56:49
Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:08ce.0000066b.3c64f9cc@newsgate.onet.pl...
> (lacznie z glownym) oprocz jednego :) Saldo na nim co prawda jest zerowe,
> > ale wisza naliczone odsetki w kwocie 3gr:)
> > Dostep przez www mam - rachunkow nie widze (tylko ten jeden).
>
> to wyslij 99 groszy i zrob przelew - bo nie masz pokrycia na to zeby oni
sami
> Ci zrobili...
Nie chodzi o opłatę za przelew. Jeśli masz więcej rachunków, to nie jest
pobierana opłata za przelew z każdego subkonta osobno, tylko raz.
Po drugie - jeśli jest już okres wypowiedzenia - klient nie wykona ŻADNEJ
dyspozycji przez www. Jedynie telefonicznie może się dowiadywać o stanie
rachunku, przez konsultanta.
A w sprawie niezablkowowania tego jednego rachunku - te typy tak mają. Jeśli
na rachunku coś jeszcze wisi - jakieś obciążenie, odsetki czekające, to
rachunek będzie widoczny. I tylko widoczny - nic z tym nie zrobisz...
--
Pozdrawiam serdecznie,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782
-
19. Data: 2002-02-09 10:59:18
Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:08ce.0000066b.3c64f9cc@newsgate.onet.pl...
> to wyslij 99 groszy i zrob przelew - bo nie masz pokrycia na to zeby oni
sami
> Ci zrobili...
Poza tym jeszcze coś - "wiszą naliczone odsetki", czyli nie są jeszcze
skapitalizowane - nie zrobisz ich przelewu.
A z pewnością na koniec Ci ich nie przeleją, bo 3 grosze nie pokryją opłaty
za przelew. :)
--
Pozdrawiam serdecznie,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782
-
20. Data: 2002-02-09 18:36:28
Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
On Fri, 8 Feb 2002 15:11:04 +0100, "Wojciech Nawara"
<[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:
>Nie "nie masz głównego". Rachunek jest, ale nie jest on do Cieie dostępny.
>Przestanie istnieć po trzydziestu dniach wypowiedzenia.
>Reszta rachunków też nie powinna być dla Ciebie widoczna...
A czemu? Wg mnie powinna. Właśnie po to, żeby widzieć, czy coś nie
wpłynęło, żeby mieć dostęp do historii itp. To tak jak z
wypowiedzeniem pracy czy telefonu... Przez miesiąc możesz korzystać z
tego telefonu i przez miesiąc możesz wymagać od pracownika, żeby
pracował.
>W przypadku zamknięcia całego konta, kwoty nie są przelewane na rachunek
>główny, ale wędrują na numer rachunku podany w dyspozycji zamknięcia.
A to bez sensu! Każdy osobno? A kto za to płaci? Bo jeśli ja, to
wystarczy, że złośliwy kolega pośle mi kilka(dziesiąt) testowych
przelewów QuickMonejem o wartości 1gr, a ja za każdy zapłacę 0,99? Wg
mnie środki powinny być zbierane na moim rachunku i w dniu zamknięcia
przelane na wskazany numer. A do tego dnia powinienem mieć wgląd w
rachunek.
--
Tristan hrabia Alder
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)