  • 11. Data: 2002-04-26 10:26:14
    Temat: Re: Inteligo - zmiana oplat. Chyba przegieli
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020426101627.GY9392@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Jesli ktos traktuje konto w mbanku jako podstawowe to naprawde
    > powinien sie puknac glowa w sciane - to konto nigdy nie bylo
    > przeznaczone do _takiej_ dzialalnosci.

    BTW jak da mnie Inteligo tez nie pretenduje do miana konta podstawowego -
    jest to dla mnie konto jedynie do platosci internetowych.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-04-26 10:28:10
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 12:22:43PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > no ale przeciez o tym mowie - ze nie mozna wymagac zeby wszytko bylo
    > darmowe. A najlepiej darmowe, wysokie oprocentowanie, szeroki wachlarz
    > uslug, bezawaryjne itp.

    No, z tym 'bezawaryjne' to przesadziles - to akurat byc musi.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-04-26 10:31:05
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > No, z tym 'bezawaryjne' to przesadziles - to akurat byc musi.

    :-) zle to ujolem - bez "Przetwarzania i konserwacji systemu" raz na czas
    ;-))

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-04-26 10:33:09
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 12:26:14PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > BTW jak da mnie Inteligo tez nie pretenduje do miana konta podstawowego -
    > jest to dla mnie konto jedynie do platosci internetowych.

    A, to jak na takie konto to ono jest dla mnie za drogie.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-04-26 10:36:05
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 12:31:05PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > :-) zle to ujolem - bez "Przetwarzania i konserwacji systemu" raz na czas
    > ;-))

    Wiesz, upgrady systemu tez czasem trzeba robic.

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-04-26 10:36:58
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > A, to jak na takie konto to ono jest dla mnie za drogie.

    0,99 miesiecznie za VE jest drogo? taniej niz eKarta z mBanku.

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2002-04-26 10:40:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 12:36:58PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > 0,99 miesiecznie za VE jest drogo? taniej niz eKarta z mBanku.

    A czy ja powiedzialem ze jako konkurencja ma byc mbank?

    Ja uzywam akurat citka, dodam ze jest to tylko funkcja dodatkowa w tej
    karcie, wiec zakladam ze usluge mam za free.

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-04-26 10:53:15
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > A czy ja powiedzialem ze jako konkurencja ma byc mbank?
    >
    > Ja uzywam akurat citka, dodam ze jest to tylko funkcja dodatkowa w tej
    > karcie, wiec zakladam ze usluge mam za free.

    Ale w normalnych warunkach dla osob ktore VE inteligo traktuja tylko do
    platnosci internetowych to ~12 PLN rocznie nie jest kwota duza. A zauwaz, ze
    nie jest tak latwo dostac wypukla karte, a tym bardziej KK. Dlatego tez
    porownalem ja z konkurencyjna na rynku eKarta.

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2002-04-26 11:03:28
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 12:53:15PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

> [...]
    > nie jest tak latwo dostac wypukla karte, a tym bardziej KK. Dlatego tez
    > porownalem ja z konkurencyjna na rynku eKarta.

    35zl/rok i masz klasycznego vc z multi. I sie nie musisz zastanawiac
    czy w tym sklepiej pojdzie.

    Wybacz, ale naprawde dla mnie ve z inteligo to jest dosc dziwny
    produkt. m.in. dlatego ze mimo ze bezpieczna (ve) to wlasnie mozna nia
    io zalatwiac - czyli suparycznie dosc niebezpieczna. Nawet jak na 12zl.

    --

    --w

  • 20. Data: 2002-04-26 11:11:23
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > 35zl/rok i masz klasycznego vc z multi. I sie nie musisz zastanawiac
    > czy w tym sklepiej pojdzie.

    Ok - aby dostac VC z Multi - przez 3 miesiace trzeba miec wplywy na konto
    ponad 1000 PLN - dla np takiego 18-latka bez dochodwo ktory chce robic
    zakupy w necie nie jest tak latwo ja dostac - chyba ze rodzice przepuszcza
    pieniadze przez jego konto. No i druga sprawa 35 PLN a 12 PLN dla kogos bez
    dochodow to juz roznica, nawet jesli VC ma mozliwosc patnosci wszedzie. Jak
    na razie VE zawsze mialem autoryzowana.

    --
    JaKi