  • 31. Data: 2002-04-26 14:54:15
    Temat: Re: Inteligo - zmiana oplat. Chyba przegieli
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ojpicu82t2v9lc17bgiuhcimbf0d9gnu2s@4ax.com...

    > Bzdury. Odejmij jeszcze 13% niespłacanych kredytów i 6,5% straconych.

    Pragne zauwazyc, iz to juz banku problem, ze nierozwaznie udziela kredytow
    lub jego pracownicy biora lapowki. Tak sie jakos sklada, iz agencja ratalna
    LUKAS dzis ma calkiem niezly bank, karty i %, wiec te koszta biednych bankow
    nie wydaja sie tak duze.
    Wez pod uwage, iz mBank utrzymuje sie z roznicy WIBOR-% dla klienta, co na
    dzis stanowi ok. 2%. Skoro moga, to moze chyba tez i Pekao (2-17%).

    pzdr

  • 32. Data: 2002-04-26 15:13:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 26 Apr 2002 16:54:15 +0200, w
    <aabppg$m2e$1@absinth.dialog.net.pl>, "Szymon" <w...@p...com>
    napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomo?ci

    > Pragne zauwazyc, iz to juz banku problem, ze nierozwaznie udziela kredytow

    To nieważne, czyj to problem, ważne że podana przez Ciebie kwota jest
    wyimaginowana.

    > lub jego pracownicy biora lapowki. Tak sie jakos sklada, iz agencja ratalna
    > LUKAS dzis ma calkiem niezly bank, karty i %, wiec te koszta biednych bankow
    > nie wydaja sie tak duze.

    Ta agencja wyrosła na wyjątkowo wysokim % i prowizjach, więc ma się do
    Twoich sugestii jak pięć do nosa.
    Chyba, że chciesz nam udowodnić, że powinno się pobierać jeszcze
    wyższy % -- w takim razie udaje Ci się to.

    > Wez pod uwage, iz mBank utrzymuje sie z roznicy WIBOR-% dla klienta, co na
    > dzis stanowi ok. 2%. Skoro moga, to moze chyba tez i Pekao (2-17%).

    mBank się nie utrzymuje, mBank na razie jest utrzymywany.

  • 33. Data: 2002-04-26 16:41:27
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Jaroslaw Popiel pisze:
    >Ok - aby dostac VC z Multi - przez 3 miesiace trzeba miec wplywy na konto
    >ponad 1000 PLN

    Nie mówiąc o tym, że trzeba mieć w pobiżu oddział Multi :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 34. Data: 2002-04-26 18:51:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie mówiąc o tym, że trzeba mieć w pobiżu oddział Multi :)

    A po co ci oddzial Multi?
    Ja zakladalem przez Internet konto....
    Do Multi jestem VC za 25 zl...
    Jak ktos ma mniejsze wplywy (i mu sie nie chce bawic w przelewanie w te i
    nazat) nie musi miec takiej karty :)
    chociaz przyznaje, Pekao SA - nie byl tak rygorystyczny dla mnie...

  • 35. Data: 2002-04-27 09:45:13
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 06:41:27PM +0200, Radek B wrote:

    > Nie mówiąc o tym, że trzeba mieć w pobiżu oddział Multi :)

    A po co? Pytam, bo mam konto, ale moze jeszcze czegos nie wiem.

    --

    --w

  • 36. Data: 2002-04-27 11:12:37
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 04:31:56PM +0200, Szymon wrote:

    > Alez wolno zarabiac. Wlasnie pokazuje, ze zarabiaja i to dobrze, wiec
    > podejrzenia o instytucje charytatywna sa mylne :-)

    Ja nigdy nie pisalem ze jakikolwiek bank jest instytucja
    non-profit. Tyle ze jedni wydaja kase dajac po 50zl losiom a inni po
    prostu maja czesc uslug za darmo. Po prostu taki maja biznes plan ;-)

    --

    --w

  • 37. Data: 2002-04-28 08:15:16
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl>
    > A po co? Pytam, bo mam konto, ale moze jeszcze czegos nie wiem.

    Żeby móc korzystać z polecenia przelewu.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko >>pacta sunt servanda<<

  • 38. Data: 2002-04-28 09:01:10
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Apr 28, 2002 at 10:15:16AM +0200, Tomasz Waszczynski wrote:

    > "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl>
    >
    > Żeby móc korzystać z polecenia przelewu.

    A poczta sie nie da?

    A swoja droga nie ma przeszkod prawnych aby zlecac to i podpisywac
    TANem, a kiedy to bedzie to inna sprawa.

    --

    --w

  • 39. Data: 2002-04-28 10:10:37
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl>
    > A poczta sie nie da?
    > A swoja droga nie ma przeszkod prawnych aby zlecac to i podpisywac
    > TANem, a kiedy to bedzie to inna sprawa.

    Multibank podaje, że trzeba w oddziale zgłosić. Innych opcji nie
    przewidują.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko >>pacta sunt servanda<<

  • 40. Data: 2002-04-28 12:53:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Apr 28, 2002 at 12:10:37PM +0200, Tomasz Waszczynski wrote:

    > Multibank podaje, że trzeba w oddziale zgłosić. Innych opcji nie
    > przewidują.

    Na dzisiaj to jest prawda, trzeba sie do oddzialu pofatygowac.

    --

    --w