eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Internetowa strategia reklamowa PKO Banku Polskiego
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-05-13 16:06:01
    Temat: Internetowa strategia reklamowa PKO Banku Polskiego
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    W pierwszych dniach maja rozpoczęto realizację koncepcji stałej obecności
    reklamowej PKO Banku Polskiego w Internecie. Oferta banku będzie
    prezentowana na stronach największych portali i serwisów informacyjnych oraz
    ekonomicznych. PKO Bank Polski jako pierwszy "tradycyjny bank" uruchamia na
    tak wielką skalę rozwiązanie e-marketignowe, do tej pory zarezerwowane dla
    banków elektronicznych. Projekt został przygotowany i jest wdrażany we
    współpracy z agencją HYPERmedia.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5199

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1