  • 11. Data: 2011-03-27 18:25:59
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 27 Mar 2011 20:01:17 +0200, skippy napisał(a):

    > Użytkownik "XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Śmiejesz się z utopii i cicho chwalisz całą tę zgraję przekrętasów, tylko o
    > to mi chodzi.
    >
    > A co do tego tekstu wyżej: a w jakiej dziedzinie jesteś ekpertem?

    Skippy juz nie moge sluchac jak ty sie na wszystkim znasz. Moze i znasz sie
    na futach (co pokazales ostatnio;) ale nie rob ludziom wody z mozgu nt.
    tego CO2.
    Ponieważ pisałeś o wulkanach mam pytania:
    1. Ile średnio emitują standardowe wulkany.
    2. C zy w ogole istnieja standardowe (średnie) wulkany
    i żeby uszczegółowić
    3. Ile wyemitował wulkan ktory ostatnio sie uaktywnil na Islandii.

    Potem jak ekspert z pewnością będziesz wiedział ile rocznie produkują Co2
    ludzie.
    A jak ci dowalę jeszcze na koniec info, że nie tylko CO2 wpływa na
    ocieplenie klimatu, ale np. zmniejszanie obszarów polarnych (odbicie
    światła). A np. wlanie do słonej wody Atlantyku dużych ilości słodkiej wody
    z tych właśnie tropniejących lodowców na obaszarch polarnych może zatrzymać
    jakiś tam prąd i spowodować epokę lodowcową.
    Potem wrzuć sobie te wszystkie informacje do komputerka, narysuj wykres,
    zanznacz trendy i powiedz nam co ci wyszło.

  • 12. Data: 2011-03-27 18:29:25
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 27 Mar 2011 20:14:58 +0200, Endriu napisał(a):

    > Uzasdnij dlaczego tak twierdzisz ?.

    Wetnę się i odpowiem za Slawka:

    Kuba W - jest autorytetem młodzieży !
    Wystarczy?

  • 13. Data: 2011-03-27 18:55:43
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > Potem wrzuć sobie te wszystkie informacje do komputerka, narysuj wykres,
    > zanznacz trendy i powiedz nam co ci wyszło.

    Pozwole stawic sie w obronie skippiego.... pominąwszy wulkany :]
    gdyż drugim z wplywowych z gazow na "efekt cieplarniany" wg. ekologow jest
    metan - 18% (np. krowie bąki)
    wiec w tym ukladzie UE powinna opodatkowac lub karać hodowców bydła :D
    Pomijam juz fakt ze PL póki co bedzie bulic za emisje CO2
    gdy wiekszość świata ma to gleboko w d .... (z unią włącznie)

    To ze klimat sie ociepla jest faktem, (co juz mialo miejsce w historii
    planety Ziemia)
    ale to ze potrafimy na to skutecznie wplynac to fikcja - wiec skoro mozna
    kogoś przy okazji skroic ......

  • 14. Data: 2011-03-27 19:15:42
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Wetnę się i odpowiem za Slawka:

    Niepotrzebnie się wcinasz kolego Root. Chciałbym aby odpowiedział Sławek.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2011-03-27 19:18:18
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Skippy juz nie moge sluchac jak ty sie na wszystkim znasz. Moze i znasz sie
    > na futach (co pokazales ostatnio;) ale nie rob ludziom wody z mozgu nt.
    > tego CO2.

    http://www.planetaziemia.pan.pl/GRAF_aktual-2009/11_
    Stanowisko_KNG.pdf

    http://www.youtube.com/watch?v=BbWCdP2MNhQ&feature=r
    elated

    http://www.youtube.com/watch?v=ptx8_tXDTRI

    http://www.eioba.pl/a/1x2v/niewygodna-prawda-o-globa
    lnym-ociepleniu

    pozdr.
    sys29

  • 16. Data: 2011-03-27 20:43:27
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Skippy juz nie moge sluchac jak ty sie na wszystkim znasz.

    bez sensu jest tego typu uwaga, ponieważ dotyczy też Ciebie
    przecież zawsze się odzywasz jak ja coś napiszę

    emisja co2 i globalne ocieplenie to KIT I ŚCIEMA
    to po prostu podatek i zdojenie nas przez bogate państwa, dzieki którym
    jesteśmy biedni co ciekawsze

  • 17. Data: 2011-03-27 20:49:15
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > emisja co2 i globalne ocieplenie to KIT I ŚCIEMA

    tzn deczko inaczej
    globalne ocieplenie to fakt, ale wynika z cyklu ok 100k lat jako przyczyny
    podstawowej

    po globalnym ociepleniu jest globalne oziębienie
    na szczęście to nas nie dotyczy

    cały problem polega na tym, że globalne ocieplenie jest czymś pozytywnym w
    skali globalnej, szkoda się rozwodzić
    natomiast z oziębieniem nieco gorzej, technologicznie nie jesteśmy w stanie
    się mu przeciwstawić

  • 18. Data: 2011-03-27 21:37:51
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik " sys29"

    > http://www.planetaziemia.pan.pl/GRAF_aktual-2009/11_
    Stanowisko_KNG.pdf

    słuchałem wypowiedzi jednego z naukowców, chyba stamtąd ale głowy nie dam
    byli blokowani tak, żeby nie zakłócali jedynie słusznej teorii

    dotyczyło to też pewnego pomysłu, na którym miały zarabiać koncerny
    zachodnie a my byśmy płacili
    chodziło o wyłapywanie co2 ze spalin i składowanie go bodaj w postaci
    ciekłej w pęknięciach skalnych warstw ziemii

    nasi naukowcy, zablokowani, udowodnili że sprawa jest kompletnie bezsnsowna
    (biorąc pod uwagę ilość wychwyconą do ilości będącej w obiegu)
    w dodatku naturalne zbiorniki ulegają rozszczelnieniu i w ciągu
    kilkudziesięciu - 100 lat stawałyby się bombami mordującymi na dużych
    terytoriach

    tak więc płaclibyśmy (a może to nadal aktualne???) za nic albo co więcej -
    za smierć potomków

  • 19. Data: 2011-03-27 21:40:30
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > terytoriach
    >
    > tak więc płaclibyśmy (a może to nadal aktualne???) za nic albo co więcej -

    tak, jest to w ww. tekście ale w formie bardzo stonowanej

    ==================

    W takich warunkach łatwo o - przystrojony poprawnoscia

    polityczna - lobbing inspirowany przez kregi zainteresowane na przykład
    sprzedaa szczególnie

    kosztownych, tak zwanych ekologicznych, technologii energetycznych badz
    składowaniem

    (sekwestracja) CO2 w złoach ju wyeksploatowanych

    ==================

  • 20. Data: 2011-03-28 07:08:10
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 27 Mar 2011 20:55:43 +0200, Waldek napisał(a):

> [...]
    > planety Ziemia)
    > ale to ze potrafimy na to skutecznie wplynac to fikcja - wiec skoro mozna

    Prawdopodobnie skippy i Ty macie rację. Prawdopodobnie, ale to nie jest
    argument wobec tych którzy chcą nas skroić. To są tylko takie pierdu pierdu
    a jak przyjdzie co do czego to trzeba zadać konkretne pytania i żądać
    konkretnych odpowiedzi a przede wszystkim wyników badań a nawet powtórzyć
    te badania, bo jak znam historie nauki współczesnej, to pełno w niej
    udawanych odkryć i plagiatów.
    Dopóki naszym jedynym argumentem będzie przekonanie, to niczego nie
    wygramy.