  • 101. Data: 2010-06-22 20:12:44
    Temat: Re: J.K.Mikke - totalna porażka
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Archangell wrote:

    > Taa a ciekawe co potem zrobić z tą armią milion dodatkowych bezrobotnych.
    > I ten milion nie będzie mial za co kupować, gospodarka dostanie "kopa".
    > Na takie sprawy należy patrzeć nie tylko ze strony korzyści ale również
    > strat.

    Widzę, ze masz kłopoty to Ci pomogę. Najpierw jest grupa podatników którym
    się odbiera pieniądze i daje innym. Ci którym się odbiera te pieniądze już
    ich nie wydają. Teraz cofamy to tępo. Mają i wydają pieniądze ci, którzy
    zarobili. Ci co dostawali pieniądze z podatków teraz są bez pieniędzy i
    muszą zrobić dodatkowe PKB by dociągnąć do jutra. Jak od kopa nie załapiesz
    to daj znać, będziemy próbować jeszcze raz.

  • 102. Data: 2010-06-22 20:18:23
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Maciej Bojko wrote:

    > A na końcu niewidzialnej ręki rynku mamy krach systemu bankowego
    > w USA. I plan Paulsona.

    Czy ustawianie stóp procentowych przez Greenspan'a nazywasz niewidzialną
    ręką rynku? Zbyt niska cena pieniądza nakręciła bańkę na rynku nieruchomości
    w USA. Kto wyznacza cenę pieniądza w USA? Niewidzialna ręka rynku?
    Powtarzasz jakieś gazetowe bzdury.

  • 103. Data: 2010-06-22 20:23:49
    Od: x <l...@p...fm>

> [...]
    > I ten milion nie będzie mial za co kupować, gospodarka dostanie "kopa".
    > Na takie sprawy należy patrzeć nie tylko ze strony korzyści ale również

    No to stworzmy jeszcze wiecej urzedow, urzednikow, praw, interpretacji
    przepisow, koncesji, zezwolen i bedzie git

  • 104. Data: 2010-06-22 20:39:45
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    > Widzę, ze masz kłopoty to Ci pomogę. Najpierw jest grupa podatników którym
    > się odbiera pieniądze i daje innym. Ci którym się odbiera te pieniądze już
    > ich nie wydają. Teraz cofamy to tępo.

    Tak zacznij od wyjasnienia co to znaczy tępo.

    Arch

  • 105. Data: 2010-06-22 20:44:02
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Archangell" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > I ten milion nie będzie mial za co kupować, gospodarka dostanie "kopa".
    > Na takie sprawy należy patrzeć nie tylko ze strony korzyści ale również

    nie wiem czym sie rózni 1mln bezrobotnych na zasiłku od 1mln
    bezproduktywnych na państwowej pensji
    chyba głównie, że ci drudzy sa także bezproduktywnie ubezpieczeni czyli mają
    ubezpiecznie, choć nie wyrobili działki
    pewnie też więcej dostają na rękę
    jakbym miał wybierac to wiadomo, lepiej być w grupie #2
    grupa #1 jest bardziej narazona na patologie
    choć krążą opinie, że bywa odwrotnie

    z punktu wiedzenia kogoś, kto płaci realne podatki (od wyrobionej dla reszty
    brzuchów działki), a nie podatek państwu od pieniędzy danych przez państwo
    (wwn sprzeczność, zawsze sobie myśle) - to jedna broszka.
    przepływ z jednej grupy statystycznej do innej.
    bez wpływu na bilans.

    w PRlu ten wariant przetestowano i tak wycudowali, że nie było bezrobocia
    ok, w sumie opcja sprawdzona.

  • 106. Data: 2010-06-22 20:50:30
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Archangell wrote:

    > Tak zacznij od wyjasnienia co to znaczy tępo.
    >
    > Arch
    To jest błąd ortograficzny. Powinno by tempo. To akurat Cie nie dotyczy. Ty
    błędów nie robisz ale takiemu głupolowi jak ja to się zdarza.

  • 107. Data: 2010-06-22 22:10:26
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Ale to nie zmienia faktu, że teza UPR którą powtarzasz o "wywaleniu
    > miliona
    > zbędnych urzędników" jest bardzo naiwna i nie poparta żadnymi wiarygodnymi
    > liczbami, faktami itp.

    Masz fakty: milion urzędników nie dostanie wypłaty, co spowoduje
    oszczędności w budżecie. I tak gówno robią, albo tworzą nowe bezsensowne
    przepisy, żeby mieć co robić.
    Taki PIT np powinien mieć format kartki pocztowej i cztery rubryki:
    przychód, koszty, zysk i podatek. Żadnych ulg, bo to patologia.

    > Czy zdajesz sobie w ogóle sprawę jakie byłyby reperkusje społeczne
    > pozbawienia
    > pracy miliona osób ???

    Milion osób znajdzie sobie nową pracę. Człowiek to niesamowicie żywotne i
    zaradne stworzenie. Trudniej go zabić niż kota, który jak wiadomo ma 7 żyć.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 108. Data: 2010-06-22 22:11:42
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > To Twoje wyciąganie monarchii to jest to samo co wyciaganie przez pis
    > jakichs tam errorów komorowskiego.

    Monarchia jest w Anglii, Holandii... Jakoś nie widzę, żeby mieli gorzej niż
    w Polsce.

  • 109. Data: 2010-06-22 22:13:20
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Jeśli monarchia jest tak dobrym systemem to dlaczego nie funkcjonuje w
    > żadnym
    > rozwiniętym i cywilizowanym kraju na świecie i dlaczego ma tak znikome
    > poparcie wśród obywateli?

    Wielka Brytania, Holandia, chybat też któreś kraje skandynawskie.
    Po prostu niecywilizowana hołota.

  • 110. Data: 2010-06-22 22:17:18
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Zerknąłem do Wikipedii i okazuje się, że monarchię mają też takie
    nieucywilizowane zapiździewa jak:
    Australia
    Belgia
    Dania