  • 81. Data: 2010-06-22 11:17:49
    Temat: Re: J.K.Mikke - totalna porażka
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    Najlepszym modelem ekonomicznym jaki można przyjąć to jest
    > odebrać dobre wykształcenie państwowe czyli zafundowane przez innych i
    > zatrudnić się w biurokracji państwowej. Daje to wysokie stabilne dochody
    > uzyskiwane kosztem innych. Przy takim rozwiązaniu nikt nigdy nie żyje
    Twoim
    > kosztem. Ktoś inny płaci za Twoje leczenie i emeryturę oraz bieżące życie.

    .. Tyle, że wg moich kryteriów i fundamentalnych wartości, które wyznaję,
    takie postępowanie jest niemoralne.

    pozdr.
    sys29

  • 82. Data: 2010-06-22 11:31:24
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Jakoś nawet trochę za tym jestem.

    A ja jakoś za tym nie jestem, i chciałbym napluć paru sąsiadom-
    towarzyszom prosto w twarz (albo dać w gębę jak kto woli) którzy
    podpierdalali w latach 80-tych mojego ojca.

    I chciałbym poznać te brakujące nazwiska na listach WSI.

    ========

    Ja Cie rozumiem, ale nie do końca o tym pisałem.
    Dla mnie ujawnienie wrazliwych danych jest skndalem, bowiem nikt nie mówi o
    udokumentowanej liście agentury, lecz o wszystkim.
    Czyli sprawach dotyczacych takze nie-agentury i nie majacych z tak pojeta
    sprawiedliwoscia zwiazku.
    Dla mnie takie podejście to sk...stwo.
    Ale chyba nie ma złotego środka więc będzie wiadomo [1] wszystko, a nie
    tylko kwity na przeciwników wyciagniete wybiórczo z piwnicy prezesa.

    Pozdrawiam

    [1] "powiedzmy"

  • 83. Data: 2010-06-22 11:34:51
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

> [...]
    > Twoim
    >

    > .. Tyle, że wg moich kryteriów i fundamentalnych wartości, które wyznaję,

    Z tym nie można dyskutować. Co jest moralne, a co nie jest każdy określa sam
    na swój użytek. Może jest niemoralne ale jak najbardziej racjonalne
    ekonomiczne. Na razie wybór jest taki. Albo jesteś w grupie, która karmi
    innych albo jesteś w grupie, która przez innych jest karmiona. Trzeciej,
    moralnej, grupy nie ma.

  • 84. Data: 2010-06-22 11:42:59
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > ekonomiczne. Na razie wybór jest taki. Albo jesteś w grupie, która karmi
    > innych albo jesteś w grupie, która przez innych jest karmiona. Trzeciej,

    Prawo Murphy'ego :
    Wszystko, co dobre na tym świecie jest:
    albo nielegalne, albo niemoralne, albo szkodliwe dla zdrowia.

    pozdr.
    sys29

  • 85. Data: 2010-06-22 12:11:25
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "totus"

    > Wszystko się zamyka w gadaniu i czekaniu, że ktoś to zrobi, bo powinno być
    > zrobione i się należy.

    O widzisz, na pewno częściowo tak jest.
    Może tez do sprawy dochodzic zbytnia szczerość rozwalająca wszelkie gupy
    skupione wokół idei.
    Vide zwolennicy JKM w chwilach wolych wspierające partie skrajnie
    socjalistyczne.
    Płynny elektorat, do którego emocjonalnie wpadłem.

    Jesli tak, to mamy do czynienia z ciekawą, ale ślepą gałęzią ewolucji.
    Bardzo możliwe.

    PS
    Kłamać się nie opłaca.
    Gdybym nie głosował na JKM, to naganiając na niego ryzykuję że przekonam do
    głosowania co najmniej 2 osoby.
    Co mnie samego by "zneutralizowało".
    W ten sposób działałbym chyba mocno bezsensownie (co do zamiaru, a nie
    obiektywnie).

  • 86. Data: 2010-06-22 12:15:26
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > blefować. Opowiada o tym jak powinno być, nic nie mówiąc o tym jak to
    > zrobić. Co do długu publicznego, każdy może sobie na bieżąco śledzić jego
    > postępy na stronie min-finu.
    >
    > Powtarzam po raz kolejny - J.K.Mikke nie jest politykiem a UPR nie jest
    > partią
    > polityczną.
    > To grupka publicystów i felietonistów.
    > Wychwalanie zalet XIX-wiecznego kapitalizmu w XXI wieku, w oderwaniu od
    > realiów społeczno-politycznych to propagowanie fikcji i mrzonek.
    > Zachwalanie zalet monarchii, która doprowadziła w historii do wielu

    Tak, to absurd.
    Ale oprócz tego misiu mówi wiele prawd które szczypią w d.... cały układ.

    To Twoje wyciąganie monarchii to jest to samo co wyciaganie przez pis
    jakichs tam errorów komorowskiego.
    A mnie z tego wszystkiego czepialskiego bardziej grzeje, że jarkacz mówi
    "wziąść" a nie "wziąć".
    Bo komorowskiemu ktos powiedział że palnął i ma sie poprawić, a temu mówią a
    on swoje:)))

    Pozdrawiam

  • 87. Data: 2010-06-22 12:26:11
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Ponieważ nie żyłeś ani jednej godziny to skąd wiesz, że jest to lepszy
    system
    > niż ten w którym żyjemy?

    O czymś zapomniałem :

    http://www.youtube.com/watch?v=TNG2A_Ip3Bg

    Głos tego człowieka waży tyle, co Twój.
    Cieszysz się ?

    pozdr.
    sys29

  • 88. Data: 2010-06-22 15:38:22
    Od: sorden <s...@s...com>

    Maciej Bojko wrote:

    > Weź się chłopie zlituj. Na każde pytanie o konkrety wycofujesz się
    > w maliny i rzucasz komunałami, od których aż zęby bolą. Nie mówiąc już
    > o tym, że jesteś wewnętrznie sprzeczny: postulujesz przychodami z
    > prywatyzacji zasilić ZUS i jednocześnie sarkasz na "przejadanie" tych
    > pieniędzy! Nie dostrzegasz tego, że nie zgadzasz się z własnymi
    > poglądami?

    Mozesz przytoczyc, w ktorym momencie nie zgadzam sie z wlasnymi pogladami
    ktore mowia:
    a) zus i przymusowe ubezpieczenia nalezy zlikwidowac
    b) z podpisanych juz umow nalezy sie wywiazac
    c) wygasajace umowy, do ktorych panstwo musi doplacac poniewaz placone
    skladki sa juz przejedzone/rozkradzione nalezy zaspokoic pozbywajac sie
    majatku panstwa w postaci np. spolek skarbu panstwa przyczyniajac sie tym
    samym do zwiekszenia zakresu wolnego rynku.
    Panstwo nie powinno prowadzic dzialalnosci gospodarczej na rynku poniewaz
    jest jego regulatorem.

    Zastanow sie ze 3x zanim cos napiszesz.

    > Z czego będą spłacane zobowiązania w okresie przejściowym? Jeśli tym,
    > którzy teraz wchodzą na rynek pracy, darujesz składki na ZUS,
    > powstanie ogromna dziura finansowa. Proponujesz zatkać ją drastyczną
    > podwyżką podatków, czy fantazyjnie zwiększyć dług publiczny? A może
    > każesz pracującym dźwigać podwójny ciężar: niech obok swoich
    > prywatnych składek płacą też na ZUS, z tym, że w zamian od ZUS-u nic
    > nie dostaną?

    A jednak wyglada, na to ze likwidacja zus i wyplacanie jedynie wygasajacuch
    swiadczen to zbyt skomplikowane. no coz...

    > A gdy już wprowadzimy ten wymarzony system prywatnych ubezpieczeń, to
    > dlaczego będzie on bardziej efektywny od obecnego? Jeśli to
    > psychologicznie możliwe, to daruj sobie przy tym, proszę, strzeliste
    > akty wiary, że prywatne zawsze lepsze od publicznego, i rzuć konkretem
    > dla odmiany.

    Z zatwardzialym socjalista chyba szkoda rozmawiac ;]
    Jesli ostatecznie okazalo sie, ze nie rozumiesz dlaczego prywatny system
    oparty na konkurencji moze dzialac wydajniej i taniej to chyba long way
    przed toba ;)

    --
    in

  • 89. Data: 2010-06-22 16:02:32
    Od: sorden <s...@s...com>

    wrote:

    > Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >
    > IMO bardzo chory argument.

    No jak kazde 1.5mld jest bez znaczenia w skali tak bogatego kraju jak
    Polska. A zadluzenie sobie rosnie...
    Z takimi ludzmi na pokladzie to kurs na wariant grecki. Innej opcji brak ;]

    --
    in

  • 90. Data: 2010-06-22 16:08:18
    Od: sorden <s...@s...com>

    totus wrote:

> [...]
    > ekonomiczne. Na razie wybór jest taki. Albo jesteś w grupie, która karmi
    > innych albo jesteś w grupie, która przez innych jest karmiona. Trzeciej,

    Tylko chory system taki jak socjalizm mogl stwoprzyc sytuacje, ze najlepiej
    zyja ci co nic nie wytarzaja/nie produkuja a zajmuja sie sciganiem tych
    ktorzy to robia.

    --
    in