  • 1. Data: 2009-05-11 09:15:30
    Temat: 'Jaja' w POLBANKU
    Od: "..." <i7i@@onet.pl>

    Mam u nich kwotę powyżej 150k
    Dostałem kartę VE i ...............................

    1. aby wypłacić w kasie Banku taką kwotę MUSZĘ 'zapotrzebować' na 3 dni
    robocze na przód
    2. nie mogę ustawić większego limitu na wypłaty gotówki z karty niż 10k
    3. nie moge zrobić dziennego przelewu bezgotówkowego większego niz 40k

    NIE MAJA OPCJI WYPŁAT LUB PŁATNOŚCI KARTA bez limitu czyli do wysokości
    salda
    a w związku z tym że ten Bank NIE posiada gwarancji polskiego funduszu jest
    to sytuacja wręcz qriozalna
    mam pieniądze które nie mogę w żaden sposób n a g l e [[ w razie
    potrzeby ]] wypłacić :-(((((((((((((

    Które to jeszcze pożal sie Boże Banki mają tak chore regulaminy ???

    Bo np w Inteligo wypłacam z karty do wysokości limitu BEZ problemów

    Trzerba wiać od nich póki są jeszcze pieniądze i omijakć ich DUŻYM łukiem
    ;-)
    \

    pozdr

  • 2. Data: 2009-05-11 09:20:42
    Temat: Re: 'Jaja' w POLBANKU
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    ... wrote:
> [...]
    >
    > Które to jeszcze pożal sie Boże Banki mają tak chore regulaminy ???
    >
    > Bo np w Inteligo wypłacam z karty do wysokości limitu BEZ problemów

    150k PLN wypłacasz w bankomacie???
    Chciałbym to widzieć...

    > Trzerba wiać od nich póki są jeszcze pieniądze i omijakć ich DUŻYM łukiem
    > ;-)

    Pewnie...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 3. Data: 2009-05-11 09:23:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "..." <i7i@@onet.pl> writes:

    > 3. nie moge zrobić dziennego przelewu bezgotówkowego większego niz 40k

    W oddziale?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2009-05-11 09:33:41
    Od: k...@o...pl

    On 11 Maj, 11:15, "..." <i7i@@onet.pl> wrote:

    > 1. aby wypłacić w kasie Banku taką kwotę MUSZĘ 'zapotrzebować' na 3 dni
    > robocze na przód
    To chyba normalne w większości banków.

    > NIE MAJA OPCJI WYPŁAT LUB PŁATNOŚCI KARTA  bez limitu czyli do wysokości
    > salda
    ale można wypłacić w oddziale.
    Braku limitów na kartatch debetowych to nigdzie raczej nie ma.

    > a w związku z tym że ten Bank NIE posiada gwarancji polskiego funduszu jest
    > to sytuacja wręcz qriozalna
    Jeden pies czy to gwarancje polskie czy greckie.

    > mam pieniądze które nie mogę w żaden sposób   n a g l e   [[ w razie
    > potrzeby ]] wypłacić :-(((((((((((((
    W skarpecie bezpieczniej...

    > Bo np w Inteligo wypłacam z karty do wysokości limitu BEZ problemów
    np. z BZWBK
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/13932
    Max wypłat to 100k dla debetowej wypukłej karty Visa Classic, dla
    kart typu VE VIP już tylko 50k.
    Ale takie kwoty i tak ciężko wyciągnąć z bankomatu, to by była dłuuuga
    zabawa.
    Do tego jeszcze jest dzienny limit ilościowy wynoszący 20 (dla karty
    VIP 25).

  • 5. Data: 2009-05-11 09:37:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "..." <i7i@@onet.pl> news:gu8qbl$ioq$1@news.onet.pl

    > 3. nie moge zrobić dziennego przelewu bezgotówkowego większego niz 40k

    Ty ustaliłeś sobie taki limit przy zakładaniu konta, czy Polbank narzuca go
    każdemu?

  • 6. Data: 2009-05-11 09:49:45
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 11 May 2009 11:15:30 +0200, ... napisał(a):

    > Mam u nich kwotę powyżej 150k
    > Dostałem kartę VE i ...............................
    >
    > 1. aby wypłacić w kasie Banku taką kwotę MUSZĘ 'zapotrzebować' na 3 dni
    > robocze na przód

    Normalne. Myślisz, że w każdym oddziale trzymają miliony złotych w sejfach?

    > 2. nie mogę ustawić większego limitu na wypłaty gotówki z karty niż 10k

    Czytałeś regulamin i TOiP _przed podpisaniem_ umowy?

    > 3. nie moge zrobić dziennego przelewu bezgotówkowego większego niz 40k

    TOiP twierdzi inaczej. Limit 40k jest na transakcje bezgotówkowe kartą.
    Przelewy (przez Polbank24 i telefon) możesz ustawić na 100kzł. W oddziale
    limitów na pewno nie ma.

    > NIE MAJA OPCJI WYPŁAT LUB PŁATNOŚCI KARTA bez limitu czyli do wysokości
    > salda

    No nie mają. Było czytać to co się podpisuje.

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2009-05-11 09:58:26
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 11 May 2009 11:37:06 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > "..." <i7i@@onet.pl> news:gu8qbl$ioq$1@news.onet.pl

    > Ty ustaliłeś sobie taki limit przy zakładaniu konta, czy Polbank narzuca go
    > każdemu?

    Polbank domyslnie ma 5kzł (zgodnie z TOiP). Kurde no, ja rozumiem, że nikt
    nie czyta kilkudziesięciostronicowych TOiP w Pekao, ale polbankowa ma jedną
    stronę. A regulamin 4 z kawałkiem.

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2009-05-11 10:23:08
    Od: "..." <i7i@@onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:gu8ql1$jdc$1@news.onet.pl...

    > 150k PLN wypłacasz w bankomacie???
    > Chciałbym to widzieć...

    A co to za problem ...................... oczywiście trzeba wyplacać
    kilka/kilkanaście razy bo na raz nie wejdzie ...............lub wyplacać w
    kilku bankomatach ........tak robiłem w Inteligo

  • 9. Data: 2009-05-11 10:24:28
    Od: "..." <i7i@@onet.pl>

    > W oddziale?
    > --

    Kolego NIE w odziaale oni pracuję do 17-tej a w wekendy wogóle
    .......chodziło mi o płatności kartą w tym przypadku

  • 10. Data: 2009-05-11 10:26:29
    Od: "..." <i7i@@onet.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gu8rne$sdo$1@news.interia.pl...
    > "..." <i7i@@onet.pl> news:gu8qbl$ioq$1@news.onet.pl

    > Ty ustaliłeś sobie taki limit przy zakładaniu konta, czy Polbank narzuca
    > go
    > każdemu?

    taki jest MAX limit wg 'Regulaminu dla platności karta VE