  • 11. Data: 2009-05-11 10:32:07
    Temat: Re: 'Jaja' w POLBANKU
    Od: "..." <i7i@@onet.pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:viaaafrbl7xh.dlg@kojer.kojer...

    > Normalne. Myślisz, że w każdym oddziale trzymają miliony złotych w
    > sejfach?

    a co za różnica gdzie ;-) ....................pamiętam czasy NBP,PKO
    ........ jak można było przyjść z walizka i wziąć do niej kilka milionów ;-)

    Co to brak papieru do drukowania :-DD

    > Czytałeś regulamin i TOiP _przed podpisaniem_ umowy?

    > TOiP twierdzi inaczej. Limit 40k jest na transakcje bezgotówkowe kartą.
    > Przelewy (przez Polbank24 i telefon) możesz ustawić na 100kzł. W oddziale
    > limitów na pewno nie ma.

    > No nie mają. Było czytać to co się podpisuje.

    Troszeczke 'mędrkujesz' ;-) .............. a jak zakładałem to nie miałem
    tyle kasy dopiero później "narosło" !!!

  • 12. Data: 2009-05-11 10:34:54
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    ... wrote:
    > Mam u nich kwotę powyżej 150k
    > Dostałem kartę VE i ...............................
    >
    > 1. aby wypłacić w kasie Banku taką kwotę MUSZĘ 'zapotrzebować' na 3
    > dni robocze na przód

    ojciec wyplacal 60k w PKOBP - Wroclaw a nie jakas Pipidowka Dolna, wiekszy
    oddzial i co? I nie mieli! Potrzebne byly na juz (zakup auta) i bank wyslal
    konwoj po pieniadze ale... jest za to kara/oplata 100 czy 150zl - wlasnie za to
    ze nie "zaklepiesz" kasy dzien wczesniej. Przypominam ze chodzilo o kwote 60k a
    nie 600k! Wiec tu Polbank nie jest gorszy od banku nr 1 w Polsce :-)

  • 13. Data: 2009-05-11 10:37:42
    Od: k...@o...pl

    On 11 Maj, 12:24, "..." <i7i@@onet.pl> wrote:

    > Kolego NIE  w odziaale oni pracuję do 17-tej a w wekendy wogóle
    > .......chodziło mi o płatności kartą w tym przypadku

    chcesz kupic kartą samochód czy mieszkanie i kto opłaci prowizje za ta
    transakcje?:)

    Po 17-tej wi weekendy przelewy miedzybankowe i tak nie działają więc
    co za róznica?

  • 14. Data: 2009-05-11 10:42:14
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "..." <i7i@@onet.pl> napisał w wiadomości

    > mam pieniądze które nie mogę w żaden sposób n a g l e [[ w razie
    > potrzeby ]] wypłacić :-(((((((((((((

    Najlepsze jest to, że art. 726 kodeksu cywilnego mówi:

    Art. 726. Bank może obracać czasowo wolne środki pieniężne zgromadzone na
    rachunku bankowym z obowiązkiem ich zwrotu w całości lub w części na każde
    żądanie, chyba że umowa uzależnia obowiązek zwrotu od wypowiedzenia.

  • 15. Data: 2009-05-11 10:45:29
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > A co to za problem ...................... oczywiście trzeba wyplacać
    > kilka/kilkanaście razy bo na raz nie wejdzie ...............lub wyplacać w
    > kilku bankomatach ........tak robiłem w Inteligo

    co za frajerem trzeba byc by trzymac taka kase w inteligo :)
    bez obrazy ale z samych odsetek w eurobanku mozna miec 625 na miesiac przy
    tej kwocie

  • 16. Data: 2009-05-11 10:56:24
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 11 May 2009 12:32:07 +0200, ... napisał(a):

    > a co za różnica gdzie ;-) ....................pamiętam czasy NBP,PKO
    > ........ jak można było przyjść z walizka i wziąć do niej kilka milionów ;-)

    No kwota 15k od której trzeba awizować za duża nie jest. Widocznie uznają,
    że nie ma sensu trzymać dużych kwot w oddzialikach. Ich prawo.

    > Troszeczke 'mędrkujesz' ;-) .............. a jak zakładałem to nie miałem
    > tyle kasy dopiero później "narosło" !!!

    A jaka to różnica? Teraz płaczesz straszliwie, namawiasz do wynoszenia się
    z banku. Było te 5 stron przy zakładaniu przeczytać. Już widzę podniesiony
    krzyk jakby ci ktoś wyczyścił konto sklonowaną kartą bez limitów.

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2009-05-11 11:04:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "..." <i7i@@onet.pl> writes:

    > Kolego NIE w odziaale oni pracuję do 17-tej a w wekendy wogóle
    > .......chodziło mi o płatności kartą w tym przypadku

    Pisales o gotowce, nie o zaplacie w sklepie. Chcesz wyciagac 150 kzl
    z bankomatu?

    Dzienne limity operacji poza oddzialami banku to rzecz normalna, prawie
    kazdy bank je stosuje (takze do kart debit). Takie rzeczy zalatwia sie
    w oddziale. Rozumiem, ze nagle w razie potrzeby mozesz pojsc do oddzialu
    i zlecic ten przelew na 150 kzl?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2009-05-11 11:10:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "..." <i7i@@onet.pl> writes:

    > a co za różnica gdzie ;-) ....................pamiętam czasy NBP,PKO

    Mysle ze aktualne noworodki tez beda mialy szanse pamietac.

    > ........ jak można było przyjść z walizka i wziąć do niej kilka milionów ;-)

    Kilka milionow to sie trzymalo w portfelu, nie w zadnej walizce.
    Kilkaset milionow, moze tak. To i tak bylo mniej niz 150 000 zl.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2009-05-11 11:11:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Papkin" <s...@s...net> writes:

    > ojciec wyplacal 60k w PKOBP - Wroclaw a nie jakas Pipidowka Dolna,
    > wiekszy oddzial i co? I nie mieli! Potrzebne byly na juz (zakup auta)

    Nie mogl zaplacic przelewem?
    Uzywany samochod za 60 kzl?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2009-05-11 11:28:52
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "..." news:gu8ugo$1ej$1@news.onet.pl

    > taki jest MAX limit wg 'Regulaminu dla platności karta VE

    Dzienny, jak rozumiem.