  • Data: 2009-01-21 15:23:31
    Temat: Jak długo Alior utrzyma oprocentowanie O/N 11 % ?
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Stopy poszły w dół, mają iść jeszcze, a tu taka niespodzianka ! Ciekaw
    jestem ewentualnych roszad w tej kwestii, a także w zakresie
    bezpłatnych obcych bankomatów. Sam mam konto niecałe dwa miesiące, a
    korzystałem już z obcych ATM kilkanaście razy. To musi bank sporo
    kosztować. Jak im się to opłaca ? A może to tylko promocja na wejściu
    i nadzieja, że raz zdobyty klient z lenistwa zaakceptuje potem
    wszystko ? No, prawie wszystko...