  • 1. Data: 2007-06-08 21:51:51
    Temat: Jak długo może iść przelew z Agencji PKO BP do Inteligo ?
    Od: mk47 <m...@o...pl>

    W dniu dzisiejszym o g. 11 wpłaciłem pieniądze w Agencji PKO BP na
    własny rachunek w Inteligo. Godzinę później zrobiłem też przelew z
    mBanku na ten sam rachunek. Przelew z mBanku miałem już po 17 a ten z
    Agencji do tej pory nie dotarł.

    Czy zdarzyło wam się że przelew z Agencji PKO BP do Inteligo szedł kilka
    dni.

    Miesiąc temu robiłem też przelew w Agencji do Inteligo i pieniądze
    były już po 2 godzinach więc jestem trochę zaniepokojony o swoje
    pieniądze.

  • 2. Data: 2007-06-09 07:50:29
    Od: Shield <u...@g...9o.pl>

> [...]
    >
    > Miesiąc temu robiłem też przelew w Agencji do Inteligo i pieniądze
    > były już po 2 godzinach więc jestem trochę zaniepokojony o swoje

    To chyba zależy od agencji. Ja wpłacałem 2 tygodnie temu w środę rano,
    około godziny 10. Pieniądze na koncie pojawiły się następnego dnia około
    godziny 12 (czyli po pierwszej sesji przychodzącej. Myślę, że zależy to od
    tego, czy dana agencja ma bezpośrednie połączenie z systemem, czy nie -
    jeśli nie ma, to dane pewnie są wprowadzane do systemu dopiero wieczorem,
    po zakończeniu pracy.
    Zapewne będziesz miał pieniądze na koncie w poniedziałek około południa.

    --
    Pozdrawiam,
    Shield.

  • 3. Data: 2007-06-19 11:36:05
    Od: t...@g...com

    On 9 Cze, 03:50, Shield <u...@g...9o.pl> wrote:

> [...]
    > po zakończeniu pracy.
    > Zapewne będziesz miał pieniądze na koncie w poniedziałek około południa.

    A ja myślę, że jeśli wpłacasz w Oddziale PKO BP to przychodzi następną
    sesją, natomiast jeśli jest to tylko agencja, to osoba ja prowadząca
    na koniec dnia( tak mi tłumaczyła właścicielka agencji) idzie z
    wpłatami do oddziału PKO BP i w efekcie masz tak, jakbyś sam wpłacał
    rano następnego dnia.

  • 4. Data: 2007-06-19 12:30:25
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    t...@g...com napisał(a):

    > A ja myślę, że jeśli wpłacasz w Oddziale PKO BP to przychodzi następną
    > sesją,

    Przelewy/wpłaty Inteligo<->PKO BP nie idą od dawna żadnymi "sesjami".

  • 5. Data: 2007-06-20 18:26:00
    Od: Shield <u...@g...9o.pl>

    > Przelewy/wpłaty Inteligo<->PKO BP nie idą od dawna żadnymi "sesjami".

    Zgadza się - nieraz wpłacam w oddziale PKO BP i SMS z potwierdzeniem
    przychodzi zwykle po 1-2 minutach. Agencje to inna historia...

    --
    Pozdrawiam,
    Shield.