  • Data: 2008-10-09 08:12:45
    Temat: Jak i gdzie można kupić w złoto ??
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nigdy nie kupowałem złota ale teraz to chyba najlepsza do decyzja, żeby
    przeczekać i zobaczyć jakie banki przetrwają kryzys.

    Mam ze złotem związane kilka pytań:

    - gdzie mogę zakupić złoto? W bankach komercyjnych,
    NBP??

    - jak odbywa się ta transakcja?? Dostaje sztabkę złota?
    Złoto jest w banku a Ja tylko dostaje papier że kupiłem
    tyle i tyle?
    Nie bardzo sobie wyobrażam przechowywać
    tego w domu.

    Dzięki za pomoc i sory za lamerskie pytanie, ale naprawdę nie mam o tym
    pojęcia a wole nie ryzykować oszczędności i na pewien czas przerzucić się na
    cos pewnego.