  • Data: 2006-08-13 22:39:37
    Temat: Jak i gdzie składać oszczędności ?
    Od: "jaQbek [z Gorzowa]" <j...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    Planuję kupić mieszkanie. Zapewne nie będę kupować dziś czy jutro ze względu
    na die rzeczy:
    - muszę uzbierać coś na prowizje itp.
    - kursy walut (CHF głównie) są obecnie nieciekawe
    Dlatego plany moje są takie, że chciałbym kupić je w ciągu 4 - 6 miesięcy. I
    tu pojawia się moje pytanko - w jakiej formie zbierać oszczędnoci. Chciałbym
    odkładać co miesiąc ok 500 - 1000 zł. Czy do tego najlepsza będzie lokata,
    czy jest coś lepszego ?