-
1. Data: 2009-07-09 15:46:37
Temat: Jak ładnie podziękować za współpracę
Od: tom <j...@w...pl>
Witam wszystkich
Otóż zaliczam się już do rosnącego grona nie zadowolonych z usług Multi
mieli kilka drobnych wpadek u mnie ale jestem wyrozumiały i cierpliwy,
do czasu ... korzystałem z taryfy active i miałem regularne zwroty
opłat za prowadzenie konta, w tym miesiącu nie chociaż spełniam wyagane
warunki...
i teraz pytanie czy da się coś na tym ugrac czy tylko zareklamować i
podziękować za współpracę...
Czekam na podpowiedzi i pozdrawiam
-
2. Data: 2009-07-09 17:09:23
Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
Od: RobertS <b...@x...pl>
> Otóż zaliczam się już do rosnącego grona nie zadowolonych z usług Multi
> mieli kilka drobnych wpadek u mnie ale jestem wyrozumiały i cierpliwy,
> do czasu ... korzystałem z taryfy active i miałem regularne zwroty
> opłat za prowadzenie konta, w tym miesiącu nie chociaż spełniam wyagane
> warunki...
> i teraz pytanie czy da się coś na tym ugrac czy tylko zareklamować i
> podziękować za współpracę...
> Czekam na podpowiedzi i pozdrawiam
jezeli kwalifikowales sie do zwrotu i go nie otrzymales to powinienes
zlozyc reklamacje, niech bank oddaje kase!
--
pozdrawiam
RobertS
-
3. Data: 2009-07-09 17:50:45
Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
Od: tom <j...@w...pl>
>
> jezeli kwalifikowales sie do zwrotu i go nie otrzymales to powinienes
> zlozyc reklamacje, niech bank oddaje kase!
>
No tak tyle to i ja wymyśliłem :)
Pytanie czy może ktoś coś więcej wywalczył np. zwolnienie z opłat za
kartę przez kilka miesięcy albo coś podobnego...lepszego :)
-
4. Data: 2009-07-09 18:20:36
Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
Od: Mithos <f...@a...pl>
tom pisze:
> No tak tyle to i ja wymyśliłem :)
> Pytanie czy może ktoś coś więcej wywalczył np. zwolnienie z opłat za
> kartę przez kilka miesięcy albo coś podobnego...lepszego :)
W Multi nic się nie da wywalczyć.
Jak masz tam KK, która robisz 2-3k PLN obrotu miesięcznie, spore wpływy
na konto (trzy średnie krajowe) oraz normalne oszczędności, a następnie
wyślesz wypowiedzenie wszystkich produktów pocztą to za około miesiąc
oni wszystko zamkną. Nikt się nawet niczym nie zainteresuje :) Ot i
JAKOŚĆ nie jakoś, w końcu to MULTIBANK, a nie jakiś tam bank.
Po co chcesz mieć u nich konto ? Płacisz 2 PLN miesięcznie za kartę
podczas gdy u konkurencji możesz mieć ROR za darmo (sensownie
oprocentowany) bez żadnych warunków i np wszystkie bankomaty
bezprowizyjne, a całość za np. 3 PLN miesięcznie. Nie brzmi to lepiej ? :)
--
Mithos
-
5. Data: 2009-07-09 21:57:11
Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
Od: "Kris" <k...@w...pl>
Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
news:h35cem$ldr$1@news.onet.pl...
> tom pisze:
>> No tak tyle to i ja wymyśliłem :)
>> Pytanie czy może ktoś coś więcej wywalczył np. zwolnienie z opłat za
>> kartę przez kilka miesięcy albo coś podobnego...lepszego :)
>
> W Multi nic się nie da wywalczyć.
>
> Jak masz tam KK, która robisz 2-3k PLN obrotu miesięcznie, spore wpływy na
> konto (trzy średnie krajowe) oraz normalne oszczędności, a następnie
> wyślesz wypowiedzenie wszystkich produktów pocztą to za około miesiąc oni
> wszystko zamkną. Nikt się nawet niczym nie zainteresuje :) Ot i JAKOŚĆ nie
> jakoś, w końcu to MULTIBANK, a nie jakiś tam bank.
>
A co byś chciał jeszcze. Wysłaleś wypowiedzenie, uszanowali Twoją wole i
Tyle.
Chyba że wysłałeś aby "szantażowac" licząc na ugranie czegokolwiek.
Ale to niepowazne jest.
--
Pozdrawiam
Kris
-
6. Data: 2009-07-09 22:35:50
Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
Od: filip lach <f...@g...pl>
Mithos pisze:
> W Multi nic się nie da wywalczyć.
>
>
> Po co chcesz mieć u nich konto ? Płacisz 2 PLN miesięcznie za kartę
> podczas gdy u konkurencji możesz mieć ROR za darmo (sensownie
> oprocentowany) bez żadnych warunków i np wszystkie bankomaty
> bezprowizyjne, a całość za np. 3 PLN miesięcznie. Nie brzmi to lepiej ? :)
Mithos, lubię twoje wątki, ale stajesz się trochę monotematyczny. W
Multi nic nie wywalczysz, to prawda, ale tam po prostu wszystko jest.
Czasem coś nie działa, ale tak bywa i nigdy nie miałem problemu z
reklamacjami.
Mam u nich konto, wszystko jest za darmo (taryfa AQ Intensive) i działa
zgodnie z TOiP i regulaminami. Wkurza mnie to, jak często ostatnio
zmieniają się regulaminy. Ostatnio, po dłuższym zastanowieniu i
rozważeniu wariantów zdecydowałem się zostać. Bo bank nie jest od bycia
pięknym i dobrym dla wszystkich, tylko, przynajmniej w moim przypadku,
od sprawnego realizowania dyspozycji.
PRowo bank leży. Cały koncept AQ jest według mnie do zaorania.
Próbowałem kilkukrotnie korzystać z usług doradców, ale poziom
wyedukowania i merytoryczny doradców, z którymi się spotkałem w żaden
sposób nie spełniał moich oczekiwań. Z doświadczenia wiem, że jak już od
wielkiego dzwonu stawię się w oddziale, to najlepiej łapać stażystę,
który może niewiele wie (ale to podobnie jak doradcy AQ) to przynajmniej
wykazuje się entuzjazmem.
Nie jestem typem klienta, który potrzebuje private banking, tylko
sprawnego systemu transakcyjnego i oddziału, kiedy potrzebuję coś w nim
załatwić. I te potrzeby Multi załatwia i jest dla mnie najtańszy.
Więc na Twoje "Po co checz mieć u nich konto" odpowiedzi może być wiele.
Rozumiem, że realizujesz zasadę, że jeden niezadowolony klient zrazi
iluśtam potencjalnych (twoje prawo), ale przybastuj już, proszę.
-
7. Data: 2009-07-10 07:59:43
Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
Od: "Mariusz " <m...@W...gazeta.pl>
tom <j...@w...pl> napisał(a):
> Witam wszystkich
> Otóż zaliczam się już do rosnącego grona nie zadowolonych z usług Multi
> mieli kilka drobnych wpadek u mnie ale jestem wyrozumiały i cierpliwy,
> do czasu ... korzystałem z taryfy active i miałem regularne zwroty
> opłat za prowadzenie konta, w tym miesiącu nie chociaż spełniam wyagane
> warunki...
> i teraz pytanie czy da się coś na tym ugrac czy tylko zareklamować i
> podziękować za współpracę...
> Czekam na podpowiedzi i pozdrawiam
Spojrz na konto dzisiaj - mysle ze masz tam swoj zwrot oplaty za konto.
Pisalem o tym wczesniej - wg jakiegos stukrotnie poprawianego regulaminu bank
dokonuje zwrotu oplaty w ilus tam dniach, przy czym algorytm ich liczenia jest
znany multibankowym specom. I oczywiscie przetrzymaja ten zwrot do ostatniej
mozliwej chwili. U mnie wlasnie dzis zaksiegowano - jest 10-ty, pobrano oplate
1-ego, przy czym zaksiegowano 2-giego, wiec znowu nawet nie ma na co sie
wkurzac - ot po prostu multibank. Jakos.
Mi zostal jeszcze miesiac i skladam wypowiedzenie umowy o swiadczeniu uslug
bankowych. I zrobie to z duza przyjemnoscia.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2009-07-10 13:52:48
Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
Od: "jacko" <s...@t...com>
> Pytanie czy może ktoś coś więcej wywalczył np. zwolnienie z opłat za kartę
> przez kilka miesięcy albo coś podobnego...lepszego :)
Tak, ja mialem taka sama sytuacje i po reklamacji kupili mi wille w Sopocie
i zaproponowali stanowisko wiceprezesa. Jednak o ile wille przyjalem, bo
przeciez mi sie slusznie nalezala, to prezesury odmowilem, kierujac sie
wrodzona skromnoscia.
-
9. Data: 2009-07-10 16:49:50
Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
Od: Mithos <f...@a...pl>
filip lach pisze:
> Mithos, lubię twoje wątki, ale stajesz się trochę monotematyczny. W
> Multi nic nie wywalczysz, to prawda, ale tam po prostu wszystko jest.
> Czasem coś nie działa, ale tak bywa i nigdy nie miałem problemu z
> reklamacjami.
> Mam u nich konto, wszystko jest za darmo (taryfa AQ Intensive) i działa
> zgodnie z TOiP i regulaminami. Wkurza mnie to, jak często ostatnio
> zmieniają się regulaminy. Ostatnio, po dłuższym zastanowieniu i
> rozważeniu wariantów zdecydowałem się zostać. Bo bank nie jest od bycia
> pięknym i dobrym dla wszystkich, tylko, przynajmniej w moim przypadku,
> od sprawnego realizowania dyspozycji.
Ty tutaj piszesz o AQ Intensive, a my o taryfie JA Active. To trochę dwa
różne światy. Osoby, które bez większych problemów (i cyrków z ręcznym
robieniem obrotów) mogą sobie pozwolić na to konto stanowią raczej
wyjątki, bo i warunki na to konto są spore.
Taryfa AQ Intensive jest faktycznie świetna ale zrób sobie porównanie
tej taryfy do najzwyklejszego konto w Alior i zobacz co dla przeciętnego
obywatela jest wygodniejsze, korzystniejsze i fajniejsze.
Dla zabawy porównaj podstawowe konto (JA Active) w Multibanku z
podstawowym kontem w Alior.
No i które oferta jest ciekawsza ?
--
Mithos
-
10. Data: 2009-07-10 18:11:19
Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>
Mithos <f...@a...pl> napisał(a):
> Ty tutaj piszesz o AQ Intensive, a my o taryfie JA Active. To trochę dwa
> różne światy. Osoby, które bez większych problemów (i cyrków z ręcznym
> robieniem obrotów) mogą sobie pozwolić na to konto stanowią raczej
> wyjątki, bo i warunki na to konto są spore.
Ale Ty potępiasz w czambuł Multi, a ja doceniam, że ten bank zrywa z fikcją
"wszystko gratis dla każdego" i dokonuje skutecznej weryfikacji klientów
dopasowując swój "portfel klientów" do strategii. BRE próbuje zrobić porządki
w swojej działalności detalicznej, co w czasie kryzysu (niezależnie od tego,
czy on jest, czy go nie ma)wydaje się być normalną rzeczą.
> Taryfa AQ Intensive jest faktycznie świetna ale zrób sobie porównanie
> tej taryfy do najzwyklejszego konto w Alior i zobacz co dla przeciętnego
> obywatela jest wygodniejsze, korzystniejsze i fajniejsze.
Zrobiłem i wypadło to niestety minimalnie niekorzystnie dla Aliora, mimo że
mam tam konto dożywotnio gratis. Minusy Aliora to brak księgowania trzeciej
sesji oraz mniej korzystne rachunki firmowe (albo płatne, albo z płatnymi
przelewami) a także gorsze oprocentowanie produktów kredytowych.
> Dla zabawy porównaj podstawowe konto (JA Active) w Multibanku z
> podstawowym kontem w Alior.
>
> No i które oferta jest ciekawsza ?
To nie jest dla mnie niestety atrakcyjna zabawa, bo i nie jestem targetem tych
kont.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/