  • 11. Data: 2009-07-10 18:41:16
    Temat: Re: Jak ładnie podziękować za współpracę
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-10, Filip Lach <f...@W...gazeta.pl> wrote:

    [...]

    > Zrobiłem i wypadło to niestety minimalnie niekorzystnie dla Aliora, mimo że
    > mam tam konto dożywotnio gratis. Minusy Aliora to brak księgowania trzeciej
    > sesji oraz mniej korzystne rachunki firmowe (albo płatne, albo z płatnymi
    > przelewami) a także gorsze oprocentowanie produktów kredytowych.

    To musisz sporo tych przelewów robić, bo Alior ma bezpłatne 20 pierwszych
    przelewów w koncie "DG". Alior ma jedną, znaczną przewagę nad Multi,
    gdy się ma jakieś płatności zza granicy - mimo opłat rzędu 35 / m-c,
    Alior mi daje co miesiąc ok. 400 zł więcej na samym kursie waluty.

    A jeśli chodzi o AQ Intensive, to przyznaję Ci rację, że konto jest
    bardzo dobre, o ile się jest "targetem". :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2009-07-10 18:46:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Filip Lach pisze:
    > Ale Ty potępiasz w czambuł Multi, a ja doceniam, że ten bank zrywa z fikcją
    > "wszystko gratis dla każdego" i dokonuje skutecznej weryfikacji klientów
    > dopasowując swój "portfel klientów" do strategii. BRE próbuje zrobić porządki
    > w swojej działalności detalicznej, co w czasie kryzysu (niezależnie od tego,
    > czy on jest, czy go nie ma)wydaje się być normalną rzeczą.

    Powodzenia z taką strategią "zrazimy do siebie wielu, a później się
    zobaczy".

> [...]
    > sesji oraz mniej korzystne rachunki firmowe (albo płatne, albo z płatnymi
    > przelewami) a także gorsze oprocentowanie produktów kredytowych.

    Rachunków firmowych ? Przecież tutaj rozmawiamy o rachunkach dla osób
    fizycznych.

    Zobacz za to plusy Aliora : KK z cashback, znacznie oprocentowany ROR (w
    Multi 0%), możliwość bezpłatnych wpłat/wypłat w placówce, bezpłatne
    bankomaty dla każdego (AQ Intensive to jednak niszowa taryfa IMO).

    Dla mnie te plusy to znacznie większa korzyść niż brak trzeciej sesji
    albo kredyty (z których póki co nie muszę korzystać), które de facto i
    tak są wszędzie oprocentowane podobnie.

    Powiem jeszcze tak : aktualnie wyrabiam KK w Alior. Mam bieżący kontakt
    mailowy i telefoniczny z doradcą (sam do mnie dzwoni) wszystko jest
    załatwiane szybko i konkretnie. W Multi gdy byłem w AQ mogłem tylko śnić
    o takiej obsłudze.

    Oczywiście nie twierdzę, że Alior jest idealny, bo pewnie wyjdzie sporo
    jego minusów. Natomiast jak dotychczas zarówno obsługa jak i ofertą są
    lepsze od tego, co prezentuje sobą Multibank,

    > To nie jest dla mnie niestety atrakcyjna zabawa, bo i nie jestem targetem tych
    > kont.

    No więc właśnie. Autor ma problem ze zwykłym rachunkiem (JA Active),
    podczas gdy Ty udowadniasz, że taryfa AQ Intensive jest super. A obie
    oferty dzieli przepaść.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-07-10 21:05:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > sesji oraz mniej korzystne rachunki firmowe (albo płatne, albo z płatnymi
    > przelewami) a także gorsze oprocentowanie produktów kredytowych.

    Nie uważasz oferty depozytowej Multi za wyjątkowo słabą? Oferta kredytowa
    jest lepsza, ale nie najlepsza na rynku. Jako rachunek rozliczeniowy -
    świetna rzecz, ale tylko tyle - takie ja odnoszę wrażenie, być może mylne.

    Brak księgowaćIII sesji w Aliorze to rzeczywiście porażka, ich podejście do
    kredytów jest wręcz śmieszne, z tym nie sposób się nie zgodzić, ale ofertą
    depozytową i inwestycyjną to w moim odczuciu Alior wygrywa.