  • 21. Data: 2008-02-28 16:52:49
    Temat: Re: Jak nie wzi?łem KK - uzupełnienie
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:bb4fd070-c68f-4f37-9302-4b3b6d704dfb@n58g2000hs
    f.googlegroups.com...

    > toż napisałem, że nie. Jeśli twierdzisz inaczej, to napisz nam, na
    jakiej podstawie, a jeśli tylko pytasz to dziwnie, bo po
    odpowiedzi :-)

    odpowiedź dotycząca zapisu w umowie była, prawda.
    pytałem o weksle, bo napisałeś, że jest różna waga zapisów, ale ni epodałeś
    który ważniejszy. ale nie jest mi to potrzebne, jedynie chciałem wiedzieć. po
    prostu - pomyślałem, że może wyjaśnisz to, tak normalnie, po ludzku, ktoś
    zapytał - ty odpowiesz. to miała/mogła być prosta odpowiedź, krótka, zwięzła.

    ale nie odpowiadaj. już nie chcę wiedzieć. może ktoś inny odpowie, może będzie
    wiedział tak jak ty, a przy tym - w przeciwieństwie do ciebie - po prostu
    udzieli odpowiedzi.

    i przepraszam za moje pytanie. strasznie mi teraz głupio, że je zadałem. taki
    jestem tEMpy...

  • 22. Data: 2008-02-28 17:03:57
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 28 Feb 2008 15:12:21 +0100, Konrad N>S> wrote:

    > słownie ma większą wagę?

    "Weksel, w którym sumę wekslową napisano literami i liczbami, w razie
    różnicy ważny jest na sumę, napisaną literami.

    W razie różnicy sum, napisanych kilkakrotnie literami lub kilkakrotnie
    liczbami, weksel jest ważny na sumę mniejszą."

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 23. Data: 2008-02-29 10:08:38
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Feb 28, 5:52 pm, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:

    > i przepraszam za moje pytanie. strasznie mi teraz głupio, że je zadałem. taki

    ooops, to raczej ja byłem przytępiony :-)
    Przepraszam, Konrad.
    Ale odpowiedź juz padła, to nie powtarzam.

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2008-03-01 13:57:21
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > Przepraszam, Konrad.
    Ale odpowiedź juz padła, to nie powtarzam.

    tak.
    i nie ma za co. w końcu:
    1. mogem to sam wygooglać
    2. do czego mi się to w zyciu przyda.
    ale byłem ciekawy, zapytałem, wyjasniliśmy.

    pozdrawiam serdecznie, K>N>S>