-
1. Data: 2005-07-23 15:28:56
Temat: Jak się powinno rozpatrywać reklamację ?
Od: "August" <n...@p...pl>
Witam,
Jak bank traktuje reklamację pozytywną? To jest, czy w razie pozytywnego
rozpatrzenia reklamacji bank tylko koryguje błąd (co załóżmy widać w
systemie transakcyjnym) i siedzi cicho (ew. pisze maila), czy też zawsze
powinien przysłać pismo-potwierdzenie pozytywnego rozpatrzenia tej
reklamacji pocztą
tradycyjną ?
--
S pozdravem,
August
-
2. Data: 2005-07-23 21:27:21
Temat: Re: Jak się powinno rozpatrywać reklamację ?
Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>
August napisał(a) w wiadomości: ...
>Jak bank traktuje reklamację pozytywną? To jest, czy w razie pozytywnego
>rozpatrzenia reklamacji bank tylko koryguje błąd (co załóżmy widać w
>systemie transakcyjnym) i siedzi cicho (ew. pisze maila), czy też
> zawsze
>powinien przysłać pismo-potwierdzenie pozytywnego rozpatrzenia tej
>reklamacji pocztą tradycyjną ?
Nie wiem co na to prawo/regulamin. Grzeczność nakazuje poinformować.
Z powodu różnic w interpretacji TOiP (w KB jest TPiO) w różnych
oddziałach reklamowałem u dyr. oddziału. Reklamacja została
przesłana do centrali. Została uznana: prowizja zwrócona. Centrala
przysłała pismo do domu.
Cała sprawa ciekawa - jak jeszcze raz podpadną to opiszę na grupie.
Arek