eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak się powinno rozpatrywać reklamację ?Jak się powinno rozpatrywać reklamację ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "August" <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak się powinno rozpatrywać reklamację ?
    Date: Sat, 23 Jul 2005 17:28:56 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 15
    Message-ID: <dbtnng$j7v$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: szilo-masq.media4.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1122132528 19711 81.219.224.51 (23 Jul 2005 15:28:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Jul 2005 15:28:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1478
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1478
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:358425
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,


    Jak bank traktuje reklamację pozytywną? To jest, czy w razie pozytywnego
    rozpatrzenia reklamacji bank tylko koryguje błąd (co załóżmy widać w
    systemie transakcyjnym) i siedzi cicho (ew. pisze maila), czy też zawsze
    powinien przysłać pismo-potwierdzenie pozytywnego rozpatrzenia tej
    reklamacji pocztą
    tradycyjną ?


    --
    S pozdravem,
    August

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 23.07.05 21:27 Arek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1