  • 1. Data: 2009-12-02 15:24:05
    Temat: Jak się pozbyć szybko kk mBanku
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Mam kk mBank Euro<26 z datą ważności do końca roku. Przysłali mi już
    nową, pokazany w systemie status karty to "W PRODUKCJI". Chciałbym
    wypowiedzieć umowę o kartę i uniknąć płacenia 75 zł opłaty rocznej, ale
    trochę na to za późno, bo chyba trzeba to było zrobić 3 miesiące
    wcześniej. Ostatnio jedna z osób powiedziała, że można zastrzec kartę,
    żeby opłata nie została pobrana. Czy ktoś mógłby przybliżyć mi ten
    sposób? Czy jak zastrzegę aktualną kartę, to nie uaktywnią drugiej,
    którą już przysłali? Jak później rozwiązać umowę, żeby nie próbowali
    aktywować nowej karty/przysyłać kolejnych i pobierać opłaty?

    Dzięki!