  • 1. Data: 2004-11-22 20:22:57
    Temat: Jak szybko i tanio przeslac pieniadze do Usa
    Od: "krystek" <s...@p...onet.pl>

    hej
    mam konkretne pytanie, jezeli mozna prosic jakies podpowiedzi albo sprawdzone
    sposoby to poprosze

    pozdr
    Krystian

  • 2. Data: 2004-11-22 20:36:31
    Temat: Re: Jak szybko i tanio przeslac pieniadze do Usa
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Szybko - Western Union
    Tanio - Przelew Bankowy

  • 3. Data: 2004-11-23 00:47:12
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Darek wrote:
    > Szybko - Western Union
    > Tanio - Przelew Bankowy

    Ani jedno ani drugie. Amerykanie na ogol nie podaja numerow swoich
    rachunkow.
    Skorzystaj z BidPaya - placisz im karta a oni wysylaja MoneyOrder ktory
    mozna zrealizowac w banku. Trwa to kilka dni.

    pzdr
    wkg

  • 4. Data: 2004-11-23 16:13:56
    Od: "D. Kostrzewski" <d...@m...toya.net.pl>

    www.smartransfer.pl

    --
    Daniel

  • 5. Data: 2004-11-23 16:45:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > www.smartransfer.pl

    A co to za firemka? Następny "krzak" gdzie jako kontakt podaje się adres
    prywatnego mieszkania i numery GG! Chyba tylko ktoś mocno nienoromalny
    wpłaciłby tam JAKIEKOLWIEK pieniądze.