  • Data: 2003-10-08 05:58:58
    Temat: Jak to jest z internetem w TFI ING
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    zapragnąłem zakupić jednostki TFI ING. Co prawda bardzo nie lubię stać w
    kolejkach w bankach, wolę robic wszysto z domu w środku nocy, ale
    skusiłem się reklamą mówiącą "wreszcie dostęp do TFI ING prez Internet".
    Myślę sobie świetnie, nie muszę się ruszć z domu eby coś załatwić i nie
    muszę nic płacić za bieżącą kontrolę moich pieniędzy (dotychczasowa
    możliwość kontaktu to telefon na 0801 6 - impuls co minutę).
    Wszystko było ładnie, aż do momentu próby wyjaśnienia jak to jest z tym
    podglądem.
    Okazało się że i owszem, mogę mieć podgląd przez Internet, ale pod
    warunkiem, że jestem szczęśliwym posiadaczem jakiegokolwiek rachunku w
    ING i jestem użytkownikiem usługi bank online.
    Cóż, płacenie za jedne z najdroższych rachunków mnie nie interesuje.
    Więc i nie mam możliwości podglądu przez Internet. Marmur mocno się
    trzyma. A miało być tak pięknie.

    Niech żyje marketing ING ! (byle nie za długo).

    MichalL