  • Data: 2003-10-07 21:48:11
    Temat: Pozyczka studencka
    Od: "maciejZ" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Pytanie brzmi gdzie moge uzyskac pozyczke studencka, gdy moge "zalatwic" jako
    poreczycieli tylko (2) rodzicow ?
    W BZ WBK wymaga sie 4 poreczycieli, tylu nie jestem w stanie namowic lub ich
    wiek przekracza wymagane 56 lat (czy cos kolo tego) ?
    Ojciec moj jest bezrobotyny (bez prawa do zasilku). Mama jest pielegniarka z
    dochodami okolo 900-1000 zl miesiecznie.
    Czy mam szanse aby ja uzyskac i do jakiego banku sie zwrocic, na co zwracac
    uwage.
    Prosze o pomoc i z gory serdecznie dziekuje !!
    Pozdrawiam - Zukowski Maciej