  • 11. Data: 2009-06-01 20:05:12
    Temat: Re: Jak ulokowac wieksza sume?
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 01 cze 2009 o 18:56 GMT, george napisał(a):

    > na jakich ?

    Moze troche za bardzo sie rozpedzilem, nie byly to bezposrednio obligacje,
    tylko fundusze obligacji :)
    np: PKO/CS Obli. Dł. - FIO, UniDolar Obligacje FIO, Allianz Obligacji FIO

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 12. Data: 2009-06-01 20:24:39
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisal w
    wiadomosci

    > Przy pieniadzach jakie chcesz wplacic na lokate to zysk wcale nie bedzie
    > jakis mizerny (chociaz zalezy jak kto na to wszystko patrzy).
    > Zastanów sie nad tym:
    > http://lokaty.open.pl/
    >
    > Ja korzystam i sobie chwale :) IMHO oprocentowanie b. konkurencyjne.

    Jakos taki strach czulabym przed zainwestowaniem sporej gotówki w wirtualna
    lokate. Czy naprawde mozna im ufac?
    I czy oni rzeczywiscie indywidualnie negocjuja przy kwocie powyzej 200 tys.?
    Czy mozna sie spotkac z namacalnym pracownikiem firmy przed zalozeniem
    lokaty rzedu 200 tys.?
    Pozdr.
    A.

  • 13. Data: 2009-06-01 20:46:40
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof" news:78ipvbF1m0japU1@mid.uni-berlin.de

    > czyli pozostalo mi znalezc roczna na 7 procent a nastepnie za rok znowu
    > szukac, ?
    > ciekawe czy banki przy tej kwocie negocjuja,czy tez to jest za malo?

    A masz gdzieś lokatę na 7% (z wyłączeniem 3 letniej w OF, w której pierwszy
    rok leci na 7%) - podaj namiary :)

  • 14. Data: 2009-06-01 20:47:44
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Brzezi" news:slrn.pl.h28d3o.hr7.brzezi@brzezi.chello.pl

    > Moze troche za bardzo sie rozpedzilem, nie byly to bezposrednio obligacje,
    > tylko fundusze obligacji :)
    > np: PKO/CS Obli. Dł. - FIO, UniDolar Obligacje FIO, Allianz Obligacji FIO

    Przyznasz jednak Brzezi, że inwestycje w obligacje a ich kupno np. po przez
    placówki PKO BP to dwie zupełnie inne bajki :)

  • 15. Data: 2009-06-01 20:51:50
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ffiona" news:h01dhj$r5l$1@news.onet.pl

    > Jakos taki strach czulabym przed zainwestowaniem sporej gotówki w
    wirtualna
    > lokate. Czy naprawde mozna im ufac?

    A czemu nie?
    Gwarancje BFG sa? - sa (kolege obejmuja w 100%). Ludzie wplacaja? -
    wplacaja. Kasa wraca z lokat? - wraca.

    > I czy oni rzeczywiscie indywidualnie negocjuja przy kwocie powyzej 200
    tys.?

    Zalezy od banku. Znam ludzi, którzy przy takiej kwocie dostawali tyle co
    przyslowiowy Kowalski z ulicy...

    > Czy mozna sie spotkac z namacalnym pracownikiem firmy przed zalozeniem
    > lokaty rzedu 200 tys.?

    Jak zapewne wiesz lokaty zakladane za posrednictwem OF sa tak naprawde
    zakladane w Noble banku. Jezeli zas mówimy o kwotach oscylujacych w
    granicach 200 tysiecy, to przy takich pieniadzach warto juz sie przejsc do
    oddzialu Noble (niestety nie maja ich za wiele - tylko duze miasta).

  • 16. Data: 2009-06-01 20:59:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Brzezi" news:slrn.pl.h28gb4.hr7.brzezi@brzezi.chello.pl

    > zgoda, jednak ostatecznie tak czy tak inwestuje sie w obligacje :)

    100% racji :) + składu portfela nie stanowią tylko obligacje skarbu państwa.

  • 17. Data: 2009-06-01 21:00:20
    Od: Brzezi <b...@g...com>

  • 18. Data: 2009-06-01 21:07:45
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message

    > Moze troche za bardzo sie rozpedzilem, nie byly to bezposrednio obligacje,
    > tylko fundusze obligacji :)
    > np: PKO/CS Obli. Dł. - FIO, UniDolar Obligacje FIO, Allianz Obligacji FIO

    Czyli raczej zarobiłeś na załamce złotego niż na obligacjach...
    juz jasne, myślałem że udało ci sie zrobić 120% w skali roku na obligacjach
    polskich.
    Anyway, dzieki za info.

  • 19. Data: 2009-06-01 21:11:04
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack"

    > A masz gdzieś lokatę na 7% (z wyłączeniem 3 letniej w OF, w której
    > pierwszy
    > rok leci na 7%) - podaj namiary :)

    Ja mam lokatę 12-miesięczną w Kredyt Banku na 7%, ale założyłam ja we
    wrzesniu 2008. Teraz chyba nie mają takiej oferty.
    I też się rozglądam, co by tu od września wykombinować.
    Pozdr.
    A.

  • 20. Data: 2009-06-01 21:13:03
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Wiem, wiem, wtedy OF oferował 15 %. Ale ja nie wiedziałam, co to OF.