  • 21. Data: 2009-06-01 21:17:43
    Temat: Re: Jak ulokowac wieksza sume?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ffiona" news:h01g8n$2rr$1@news.onet.pl

    > Ja mam lokatę 12-miesięczną w Kredyt Banku na 7%, ale założyłam ja we
    > wrzesniu 2008. Teraz chyba nie mają takiej oferty.
    > I też się rozglądam, co by tu od września wykombinować.

    Widzisz ffiona ja też mam lokaty założone na 7%, no właśnie - założone :)
    Bardzo chętnie bym sobie założył kolejne na taki procencik, no ale jak
    widzisz nie mam takiej opcji :)

  • 22. Data: 2009-06-01 21:18:29
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ffiona" news:h01gcf$34d$1@news.onet.pl

    > Wiem, wiem, wtedy OF oferował 15 %. Ale ja nie wiedziałam, co to OF.

    Ale teraz już wiesz i widzisz, że nadal względem konkurencji i ich oferty
    depozytów OF/Noble trzyma fason i potrafi zaoferować coś sensownego.

  • 23. Data: 2009-06-01 21:30:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "u" h00oi6$n55$...@n...wp.pl

    > http://www.ingbank.pl/u235/navi/59725
    > http://www.eurobank.pl/#products,konto,rachunek_oszc
    zednosciowy

    Odradzam zarówno ING, jak i Eurobank.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Zapraszam z kodowaniem do Centrum Europy. ;)

  • 24. Data: 2009-06-01 22:01:38
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" napisał w wiadomości

    > Widzisz ffiona ja też mam lokaty założone na 7%, no właśnie - założone :)
    > Bardzo chętnie bym sobie założył kolejne na taki procencik, no ale jak
    > widzisz nie mam takiej opcji :)

    No widzisz Valdi, ja do tej pory nie śledziłam tych lokat, rachunków i
    innych dupereli. Ale teraz bym chciała zostać rentierką, hehe. Chyba to
    domena facetów, że chce im się ślęczeć na porównywaniu jakichś TOiP. No ale
    dziękuję za wskazówki, zawsze na Ciebie można liczyć.
    Pozdr.
    A.

  • 25. Data: 2009-06-02 06:00:59
    Od: Darek <t...@j...pl>

    Krzysztof pisze:
    > ciekawe czy banki przy tej kwocie negocjuja,czy tez to jest za malo?

    IMHO za mała kwota, żeby bank chciał negocjować oprocentowanie. Wg mnie
    tak o jedno zero więcej i możesz coś negocjować.

  • 26. Data: 2009-06-02 06:58:20
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 23:30:10 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Odradzam zarówno ING, jak i Eurobank.

    to jak juz sie wyrwales, to uzasadnij. Zwlaszcza interesuje mnie czemu
    eurobank
    --
    marcin

  • 27. Data: 2009-06-02 07:14:59
    Od: "Krzysztof" <k...@g...pl>

    A co powiecie o skokach,szefczyka i innych.Daja przeciez bardzo dobre
    warunki.Czy ktos z was jest klientem?

  • 28. Data: 2009-06-02 07:24:14
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ffiona" news:h01j7l$9en$1@news.onet.pl

    > No widzisz Valdi, ja do tej pory nie śledziłam tych lokat, rachunków i
    > innych dupereli.

    Ale jak widzę teraz nadrabiasz stracony czas :)

    > Ale teraz bym chciała zostać rentierką, hehe.

    Chyba nic nie stoi na przeszkodzie :)

    > Chyba to domena facetów, że chce im się ślęczeć na porównywaniu jakichś
    TOiP.

    To chyba zbyt duże uogólnienie :)

    > No ale dziękuję za wskazówki, zawsze na Ciebie można liczyć.

    Cała przyjemność po mojej stronie.

  • 29. Data: 2009-06-02 07:25:11
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Darek" news:h02f7l$orm$1@news.wp.pl

    > IMHO za mała kwota, żeby bank chciał negocjować oprocentowanie. Wg mnie
    > tak o jedno zero więcej i możesz coś negocjować.

    Ma jednak pewność, że jak wrzuci tą kasę do OF to po zakończeniu lokaty
    dostanie więcej niż standardowa oferta - podobnie jak wszyscy klienci,
    którzy zdecydują się przedłużyć lokaty :)

  • 30. Data: 2009-06-02 07:27:04
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof" news:78k1rnF1m7rrjU1@mid.uni-berlin.de

    > A co powiecie o skokach,szefczyka i innych.Daja przeciez bardzo dobre
    > warunki.Czy ktos z was jest klientem?

    Są dobre warunki, ale za dużo zamieszania przy zakładaniu lokat - jakieś
    udziały trzeba wykupywać itp.
    Zresztą po tym co można było oglądać ostatnimi czasy o SKOKach wolę ich
    omijać szerokim łukiem. Po za tym jakoś nie odczuwam dużego zaufania do
    instytucji, która pośrednio lub bezpośrednio jest powiązana z politykami i
    radiem M.