  • 31. Data: 2009-06-02 08:29:45
    Temat: Re: Jak ulokowac wieksza sume?
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Krzysztof pisze:
    > A co powiecie o skokach,szefczyka i innych.Daja przeciez bardzo dobre
    > warunki.

    Nie jestem ich klientem więc na dzień dobry najwięcej dostanę na
    12miesięcznej - 6,8%. Jak uwzględnimy belkę to zostaje 5,508%. Na swoim
    rachunku oszczędnościowym (Eurobank) mam 6,06% i belkę da się ominąć do
    kwoty ~75000. Do tego skoki nie należą do bfg.

    pzdr
    Zyga

  • 32. Data: 2009-06-02 08:40:55
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 02 cze 2009 o 08:58 GMT, zly napisał(a):

    > to jak juz sie wyrwales, to uzasadnij. Zwlaszcza interesuje mnie czemu
    > eurobank

    Prosze nie wywoluj wilka z lasu, wystarczy ze przeczytasz kilka jego
    postow, a teraz pewnie napisze powiesc na wiele stron, opisujac wszystko o
    swoim dziecinstwie, przygodach, jak mu bylo zle, o samochodzie, o rodzinie,
    a pewnie nawet o bogu, wszystko tylko nic na temat

    A co do eurobanku to bardzo polecam jako skarbonke :)

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 33. Data: 2009-06-02 08:42:12
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 10:40:55 +0200, Brzezi napisał(a):

    > A co do eurobanku to bardzo polecam jako skarbonke :)

    Jako normalne konto też. O ile się zna jego ograniczenia i się je
    akceptuje.

    --
    Kojer

  • 34. Data: 2009-06-02 09:14:02
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 01 cze 2009 o 23:07 GMT, george napisał(a):

    > Czyli raczej zarobiłeś na załamce złotego niż na obligacjach...
    > juz jasne,

    mialem obligacje? mialem :)
    zarobilem? zarobilem :)
    jestem zadowolony i wiecej mnie nie interesuje :)

    > myślałem że udało ci sie zrobić 120% w skali roku na obligacjach
    > polskich.

    to co pisalem o 10% w skali miesiaca, to bylo w skali miesiaca przez kilka
    miesiacy, chociaz i tak jeszcze teraz po spadkach srednia z ostatniego roku
    tych funduszy to okolice 50% w skali roku

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 35. Data: 2009-06-02 15:11:05
    Od: Darek <t...@j...pl>

    Zyga pisze:

> [...]
    > rachunku oszczędnościowym (Eurobank) mam 6,06% i belkę da się ominąć do
    > kwoty ~75000. Do tego skoki nie należą do bfg.

    Wszystko prawda, natomiast SKOKi mają ubezpieczone lokaty w TUW (do 50
    tys euro).

  • 36. Data: 2009-06-02 17:57:07
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >A co powiecie o skokach,szefczyka i innych.Daja przeciez bardzo dobre
    >warunki.Czy ktos z was jest klientem?

    Przyjrzyj się jednak akcjom
    Będziesz kupował za rok, jak się reklamy w TV pojawią ?

  • 37. Data: 2009-06-03 12:18:36
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    No dobrze, grupowicze...

    W takim razie - jakaś konkretna propozycja ulokowania oszczędności
    BEZPIECZNIE, czyli nie fundusze, akcje...?

    Michał

  • 38. Data: 2009-06-03 14:44:46
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "mic49" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >W takim razie - jakaś konkretna propozycja ulokowania oszczędności
    >BEZPIECZNIE, czyli nie fundusze, akcje...?

    Takie coś w przyrodzie nie występuję
    Dawno temu ktoś wymyślił weksle , "bilety NBP", banknoty.
    Wymyślono tez inflację, by traciły wartość.
    Możesz co najwyżej łudzić się bezpieczeństwem.

    Użyto mnóstwo liter by zachwalać swój produkt. Poczytaj, a nuż komuś
    uwierzysz.

  • 39. Data: 2009-06-05 12:18:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zly" 1085ocgcz4w4m$....@p...fixed

    > to jak juz sie wyrwales, to uzasadnij.
    > Zwlaszcza interesuje mnie czemu eurobank

    -- wprowadzają ludzi w błąd (mnie wprowadzili)

    -- jeśli coś u nich reklamuję, zawsze (wg nich)
    mają rację, choćby i wbrew rozsądkowi

    -- jeśli wejdziesz z nimi w konflikt,
    będziesz wyzywany od Trolli, głupców itp...
    (co widać właśnie teraz,gdy pisze o znikaniu pieniędzy)

    Zauważ, że ja piszę akurat teraz (w tych dniach) o znikaniu
    pieniędzy, a inni twierdzą, że w razie czego -- będę pisał
    poematy niezwiązane z tematem. :)

    Poprzednie moje trudności to zdublowane zlecenie.
    Czy i wówczas nie pisałem na temat? :)
    Eurobank mógł zlecenie anulować, gdyż jedynie zarezerwował
    pieniądze, ale nie uczynił tego pomimo moich starań. Innymi
    słowy -- zadysponował moimi pieniędzmi.

    Ponoć zlecenia cykliczne można anulować także wówczas,
    gdy już opuszczą bank, a nawet wtedy, gdy dotrą do
    banku odbiorcy. U mnie pieniądze nadal były w Eurobanku...

    Na dodatek zlecenie zostało wykonane dwa razy,
    gdyż Eurobank wprowadził mnie w błąd. :)

    Ale jeśli wolisz ewentualny zysk (który może zniknąć
    w wyniku nieporozumienia) niż spokój -- Twoja sprawa. :)
    Jak się to mówi -- nie ma ryzyka, nie ma i zabawy. ;)

    -=-

    ING przyjął do wiadomości (dał mi nawet stosowną kserokopię stosownego
    pisemka) moją rezygnację z automagii spłatniczej karty kredytowej, po
    czym twierdził zawzięcie, że nie zrezygnowałem z tej automagii i pobierał
    pieniądze za rzekome spłacanie karty. Na dodatek spłacał tę kartę z konta,
    które już nie istniało, a było to konto prowadzone przez ING. I rezygnację
    z automagii spłatniczej, i kartę, i konto -- wszystko załatwiałem w tym
    samym budynku. :)

    Innym razem polecili mi zastrzeżenie karty bankomatowej po tym, jak
    zgłosiłem, iż bankomat mi ją zatrzymał w swoich czeluściach, po czym
    skasowali opłatę za to zastrzeżenie czy za wydanie nowej karty
    i zauważyli, iż to ja zastrzegłem kartę (trudno zgadnąć w jakim
    celu), nie oni...

    Trudno też odgadnąć przyczynę zatrzymania karty. Było przed Bożym
    Narodzeniem, więc nie zaczynał się nowy miesiąc (karta nie utraciła
    ważności) a pobierałem pieniądze niemal codziennie, gdyż miało to
    miejsce swe wiele lat temu. :)

    Mogę dopisać to i owo o tym dziwnym banku. :)
    (oczywiście dopisałbym prawdę)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'