  • 1. Data: 2005-03-20 20:31:23
    Temat: Jak usunac przelew przyszly w ING ?
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    Witam.
    Zdefiniowałem przelew z jutrzejszą datą. Wisi w transakcjach
    oczekujących. Teraz pytanie - jak go z tamtąd usunąć ?
    Chciałbym poprawić kwotę ...czyli anulować tamten
    i zdefiniować nowy..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 2. Data: 2005-03-20 20:40:20
    Temat: Re: Jak usunac przelew przyszly w ING ?
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-20, Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
> [...]
    > oczekujących. Teraz pytanie - jak go z tamtąd usunąć ?
    > Chciałbym poprawić kwotę ...czyli anulować tamten

    Już znalazłem - nie da się :(
    Tak ładnie się reklamują a tutaj system ma godziny off-line :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2005-03-20 21:10:40
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Już znalazłem - nie da się :(
    > Tak ładnie się reklamują a tutaj system ma godziny off-line :)

    Ale nie da się bo nie ma takiej opcji czy nie da się bo system jest
    off-line?

    Pytam z ciekawości... W ogóle jak się sprawdza konto?

    Pozdr
    Onzo

  • 4. Data: 2005-03-20 21:32:54
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Onzo napisał(a):

    > Ale nie da się bo nie ma takiej opcji czy nie da się bo system jest
    > off-line?

    Kiedyś również zdefiniowałem przelew w niedzielę (system off-line) z datą na
    następny dzień i nie mogłem go już usunąć. Wygląda na to, że takie cyrki
    dzieją się tylko w niedziele kiedy ustanowi się przelew z datą na dzień
    następny. Przed chwilą zrobiłem eksperyment i ustanowiłem przelew na wtorek
    (22.03.05). Oczywiście w tym wypadku można przelew usunąć. Jeśli np. we
    wtorek zdefiniuje się przelew z datą na środę, to oczywiście można go usunąć
    bez problemu, ale nie wiem do której godziny. Z tego co wyczytałem, to
    system jest on-line pn-pt do 19:00 i po tej godzinie pewnie każdy przelew z
    datą na następny dzień staje się nieusuwalny, ale tego nie wiem na 100%.

    Natomiast jeśli w niedzielę np. dziś 20.03.05 zdefiniujesz przelew z datą
    20.03.05 to i tak po autoryzacji zostanie ustawiona na 21.03.05, czyli
    najbliższy dzień roboczy i wtedy przelewu już usunąć nie można. Dziwne to
    trochę.

    > Pytam z ciekawości... W ogóle jak się sprawdza konto?

    U mnie się sprawdza doskonale, ale ostatnio przegięli z cennikiem od
    kwietnia. 6 zł prowadzenie (STANDARD) oraz opłata za kartę VE 1.50/mies.
    jeśli w danym miesiącu będzie brak transakcji bezgotówkowych na sumę 300 zł
    dokonanych przy pomocy karty. Wypłata w bankomacie to nie transakcja
    bezgotówkowa, więc jeśli w miesiącu nie dokona się zakupów przy użyciu karty
    na kwotę co najmniej 300 zł, to dochodzi opłata za kartę i razem prowadzenie
    rachunku będzie wynosiło 7.50 zł. Do tej pory roczna opłata za kartę VE
    wynosiła 12 zł, a teraz będzie 18 zł, więc interes jak cholera. Jeśli jestem
    w błędzie, to niech ktoś mnie poprawi.

    --
    chairon

  • 5. Data: 2005-03-21 07:36:38
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > rachunku będzie wynosiło 7.50 zł. Do tej pory roczna opłata za kartę VE
    > wynosiła 12 zł, a teraz będzie 18 zł, więc interes jak cholera. Jeśli

    Nie jestes w bledzie.
    Wzoruja sie na BPH tylko sa od nich troche tansi.

    W BPH za prowadzenie konta 5,45 zl/m-c
    za posiadanie plaskiej karty 2 zl/mc-c
    a jesli nie wykonasz w miesiacu co najmniej 4 transakcji
    bezgotowkowych to jeszcze 2,50 zl/m-c za
    ubezpieczenie karty z ktorego nie mozna zrezygnowac.
    Daje to miesiecznie 9,95 zl a za dostep do Sezamu (systmu internetowgo)
    musisz osobno placic 8 zl miesiecznie.
    Niezle, prawda ?
    Oczywiscie mozna wziasc srebrny sezam gdzie jest juz interent wliczony
    ale te i cena srebrnego sezamu jest odpowiednio wyzsza.

    PiotR

  • 6. Data: 2005-03-21 07:56:44
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    Z drugiej strony jak korzystasz z karty - jest bezpłatna :)
    IMHO wykonanie transakcji na 300 PLN nie jest jakimś tam wyczynem.
    Zawsze to lepiej niż płacenie czy używasz czy nie używasz.
    1.5 PLN to i tak jedna z najtańszych kart na rynku:
    - BPH - 2 PLN
    - MultiBank - 2 PLN
    - Inteligo 0,99

    Podsumowująć: Uznaje ruchy ING za kierunek w dobrą stronę.
    Jeszcze popracują trochę na systemem On-line i bedą IMHO całkiem
    atrakcyjni.
    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 7. Data: 2005-03-21 11:39:29
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-03-21 08:56, Marcin Jurczuk wrote:

    > 1.5 PLN to i tak jedna z najtańszych kart na rynku:
    > - BPH - 2 PLN
    > - MultiBank - 2 PLN
    > - Inteligo 0,99

    - mBank 0 pln
    - VW Bank 0 pln

    --
    Peet

  • 8. Data: 2005-03-21 12:00:01
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Peet" <j...@t...pbz> napisał w wiadomości

    > - mBank 0 pln
    > - VW Bank 0 pln

    przy zalozeniu ze wyzej wymienione karty umozliwiaja
    bezprowizyjny dostep do gotowki w miejscowosci zamieszkania
    i nie jest to bankomat euronetu w hipermarkecie na obrzezu miasta
    z notorycznym brakiem gotowki

    lub nie chce sie wyplacac tylko powyzej 400 zl za kazdym razem

    PiotR

  • 9. Data: 2005-03-21 12:01:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > przy zalozeniu ze wyzej wymienione karty umozliwiaja
    > bezprowizyjny dostep do gotowki w miejscowosci zamieszkania
    > i nie jest to bankomat euronetu w hipermarkecie na obrzezu miasta
    > z notorycznym brakiem gotowki

    Zapomniałeś o bankomatach BZWBK.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 10. Data: 2005-03-21 12:04:08