    From: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak usunac przelew przyszly w ING ?
    Date: Sun, 20 Mar 2005 22:32:54 +0100

    Onzo napisał(a):

    > Ale nie da się bo nie ma takiej opcji czy nie da się bo system jest
    > off-line?

    Kiedyś również zdefiniowałem przelew w niedzielę (system off-line) z datą na
    następny dzień i nie mogłem go już usunąć. Wygląda na to, że takie cyrki
    dzieją się tylko w niedziele kiedy ustanowi się przelew z datą na dzień
    następny. Przed chwilą zrobiłem eksperyment i ustanowiłem przelew na wtorek
    (22.03.05). Oczywiście w tym wypadku można przelew usunąć. Jeśli np. we
    wtorek zdefiniuje się przelew z datą na środę, to oczywiście można go usunąć
    bez problemu, ale nie wiem do której godziny. Z tego co wyczytałem, to
    system jest on-line pn-pt do 19:00 i po tej godzinie pewnie każdy przelew z
    datą na następny dzień staje się nieusuwalny, ale tego nie wiem na 100%.

    Natomiast jeśli w niedzielę np. dziś 20.03.05 zdefiniujesz przelew z datą
    20.03.05 to i tak po autoryzacji zostanie ustawiona na 21.03.05, czyli
    najbliższy dzień roboczy i wtedy przelewu już usunąć nie można. Dziwne to
    trochę.

    > Pytam z ciekawości... W ogóle jak się sprawdza konto?

    U mnie się sprawdza doskonale, ale ostatnio przegięli z cennikiem od
    kwietnia. 6 zł prowadzenie (STANDARD) oraz opłata za kartę VE 1.50/mies.
    jeśli w danym miesiącu będzie brak transakcji bezgotówkowych na sumę 300 zł
    dokonanych przy pomocy karty. Wypłata w bankomacie to nie transakcja
    bezgotówkowa, więc jeśli w miesiącu nie dokona się zakupów przy użyciu karty
    na kwotę co najmniej 300 zł, to dochodzi opłata za kartę i razem prowadzenie
    rachunku będzie wynosiło 7.50 zł. Do tej pory roczna opłata za kartę VE
    wynosiła 12 zł, a teraz będzie 18 zł, więc interes jak cholera. Jeśli jestem
    w błędzie, to niech ktoś mnie poprawi.

    --
    chairon