  • 21. Data: 2004-09-13 12:23:18
    Temat: Re: Jak w PEKAO podpisywalem umowe o nowa karte
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >I to co dla mnie jest Polonezem, dla innych może być Mercedesem i na odwrót.

    Mercedes pozostanie mercedesem, a polonez polonezem, nawet jakbyś go bardzo
    prosił.

    >A gust nie ma tu nic do rzeczy.

    Jeżeli wolisz poloneza od mercedesa, to to jest *wyłącznie* kwestia gustu,
    (niezależnie czy w kwestii estetyki, czy technologii).
    Polecam: http://tinyurl.com/5d3kb zwłaszcza w punkcie 2
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 22. Data: 2004-09-13 12:35:37
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jeżeli wolisz poloneza od mercedesa, to to jest *wyłącznie* kwestia gustu,

    Może nie zrozumiałeś. Kolega, z którym polimeryzuję, nazywa Mercedesm, to co
    ja Polonezem i na odwrót. Więc mogę powiedzieć :"Wolę Mercedesa" - co jednak
    dla niego będzie znaczyło: "Wolę Poloneza".

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 23. Data: 2004-09-13 15:17:21
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

> [...]
    jednak
    > dla niego będzie znaczyło: "Wolę Poloneza".
    Widze ze ta dyskusja poszla w dziwna strone.
    W Polsce lubimy stereotypy i Mercedes jest stereotypem jakosci polaczonej z
    klasa. Polonez ? sam nie wiem.
    Mialem kiedys Poloneza i bardziej bylem z niego zadowolony niz z konta w
    PEKAO :-)

    Maciek

  • 24. Data: 2004-09-13 17:16:33
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Mialem kiedys Poloneza i bardziej bylem z niego zadowolony niz z
    > konta w PEKAO :-)

    Ja z kolei nie jestem jakoś specjalnie zadowolony, ale alternatywy nie
    widzę. Dla tego dla mnie to Mercedes.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret