  • 1. Data: 2004-09-11 18:45:58
    Temat: Jak w PEKAO podpisywalem umowe o nowa karte
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

    Wlasnie konczy mi sie karata Maestro w PEKAO SA wiec poszedlem do oddzialu
    podpisac umowe na nowa karte. Wchodzac do banku ucieszylem sie ze nikogo nie
    ma. Podszedlem do pani i sie zaczelo. Najpierw nie moglem sie z nia dogadac.
    Potem wyczekalem sie z 30min az pani wszystkow wypelni a pisala na
    klawiaturze jak 7 letnie dziecko. W koncu dowiedzialem sie ze musze przyjsc
    do banku jeszcze raz (po odbior umowy) bo nie ma kto podpisac umowy.
    Mam drugie konto w mBanku. Dostalem od nich umowe poczta podpisalem
    zapakowalem i wyslalem. Nie musialem tracic czasu na dwukrote chodzenie do
    banku.
    Moi rodzice maja konto w PKO BP i tez dostali umowe poczta podpiali ja i w
    oddziale wrzycili do specjalnej skrzynki bez stania w kolejce i czekania az
    pani wystuka ja na komputerze.
    Widze z tego ze PEKAO nie zalezy na swoich klientach. Maja racje skoro
    pomimo ich podejscia i tak maja kilentow. Po co sie starac. Nie raz bylem
    swiadkiem roznych klutni bezsilnych klientow. Zawsze panie tlumaczyly sie ze
    to nie ich wina. Wiem ze duzo juz od nich odeszlo ludzi do bankow
    internetowych. Przez to byly tam zwolnienia ale zwolnili mlode dziewczyny
    ktore jakos sobie radzily z praca. Na ich miejsce poprzesuwali panie w
    podeszlym wieku ktore cale zycie pierdzialy w stolki i nie robily nic
    konkretnego. Gdy teraz przyszlo im pracowac to sa w szoku. Jak ktos nie
    potrafi szybko pisac nich zapisze sie na kurs a nie denerwuje ludzi swoja
    powolnoscia. Bank ten calkiem zachowuje sie jakby byl panstwowy a z tego co
    wiem nie jest. Nie ma nawet do kogo zlozyc skargi bo zawsze sie dowiaduje ze
    tu nikt nie zawinil. Tak samo na infolinii.
    Ja mam to konto ze wzgledu na bakomaty i mozliwosc wyplaty duzej ilosci
    gotowki w oddziele. Nigdy nie mam tam za duzo pieniedzy.

    --
    Maciek M.

  • 2. Data: 2004-09-11 19:32:50
    Temat: Re: Jak w PEKAO podpisywalem umowe o nowa karte
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Maciek napisał(a):

> [...]
    > ma. Podszedlem do pani i sie zaczelo. Najpierw nie moglem sie z nia dogadac.

    (....)

    Czy to jest ten sam bank, który ostatnio został nominowany do nagrody?
    :))))))

    " Bank Pekao SA otrzymał dzisiaj od prestiżowego międzynarodowego magazynu
    "The Banker" nagrodę "Bank of the Year 2004 in Poland".

    :D

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-09-11 20:33:18
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

> [...]
    >

    > " Bank Pekao SA otrzymał dzisiaj od prestiżowego międzynarodowego magazynu
    > "The Banker" nagrodę "Bank of the Year 2004 in Poland".
    Ciekawe czy ci co przyznawali te nagrode czytali watki na tej grupie i czy
    ktos robil ankiete wsrod klientow i czy ktos byl w moim oddziele w godzinach
    szczytu i zapytal sie czy ktos z obecnych jest zadowolony z tego ze musi
    godzine stac w kolejce??? A moze opinie klientow nie maja tu znaczenia?
    Dlatego nie wierze w rantingi i roznego rodzaju nagrody. Dobre sa takie
    grupy gdzie uzytkownicy danych uslug czy produktow moga wymieniac swoje
    doswiadczenia.

    Maciek

  • 4. Data: 2004-09-11 20:46:06
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Maciek napisał(a):

> [...]
    > szczytu i zapytal sie czy ktos z obecnych jest zadowolony z tego ze musi

    Wątpię. Może po prostu zadzwonili do PEKAO i spytali" jesteście najlepsi w
    Polsce czy nie"?

    A pracownik odpowiedział "oczywiście, psze pana" :))

    i stąd ta nagroda ;)

    >A moze opinie klientow nie maja tu znaczenia?

    Chyba nie mają. Widziałeś gdzieś ankietę dla klientów tego banku?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-09-11 20:56:23
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Użytkownik Maciek napisał:

    > szczytu i zapytal sie czy ktos z obecnych jest zadowolony z tego ze musi
    > godzine stac w kolejce??? A moze opinie klientow nie maja tu znaczenia?

    Po co pytać? Skoro stoją to muszą być zadowoleni :-) Gdyby tak nie było
    to zapwne zmienili by bank... Przyczyn zadowolenia może być wiele ;-)
    Jedni lubią pomarańcze, a drudzy jak im się nogi pocą...

    Dariusz Górski

  • 6. Data: 2004-09-11 21:45:19
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

    > Po co pytać? Skoro stoją to muszą być zadowoleni :-) Gdyby tak nie było
    > to zapwne zmienili by bank... Przyczyn zadowolenia może być wiele ;-)
    > Jedni lubią pomarańcze, a drudzy jak im się nogi pocą...
    A inni stac w kolejkach :-)

    Maciek

  • 7. Data: 2004-09-12 00:21:22
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości
    > Po co pytać? Skoro stoją to muszą być zadowoleni :-) Gdyby tak nie było
    > to zapwne zmienili by bank
    Chyba nie do końca tak jest. Moja ciotka ma tam konto, bo miała tam blisko i
    tak już zostało. Żadne argumenty do niej nie trafiają :( Nawet to, że kasują
    ją za nic 11,50 zł co miesiąc ją nie rusza.

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 8. Data: 2004-09-12 08:20:31
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    kasują
    > ją za nic 11,50 zł co miesiąc ją nie rusza.

    Pewien gość wszedł do salonu Mercedesa i go skasowali na 150kPLN. ZA NIC.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

    P.S. Ja też płacę te 11,50, tyle, że wiem za co. I mniej ważne jest to, czy
    jestem bardziej zadowolony, czy mniej. Po prostu uważam, że dla mnie to
    najlepszy ROR jeśli chodzi o stosunek jakości i możliwości do ceny. Inna
    sprawa, że przenosiny rachunku dla mnie są mocno skomplikowane.

  • 9. Data: 2004-09-12 10:12:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

> [...]

    > to zapwne zmienili by bank... Przyczyn zadowolenia może być wiele ;-)
    > Jedni lubią pomarańcze, a drudzy jak im się nogi pocą...

    ROTFL!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 10. Data: 2004-09-12 15:29:56
    Od: "Tomek Gilewicz" <T...@p...onet.pl>

    > Ja mam to konto ze wzgledu na bakomaty i mozliwosc wyplaty duzej ilosci
    > gotowki w oddziele. Nigdy nie mam tam za duzo pieniedzy.

    Jak się wypłaca w oddziale dużą ilość gotówki z kontaq, na którym nigdy nie
    ma się dużo pieniędzy? :-))))

    Pzdr,
    Tomek