    From: "Józef " <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak wygląda dostęp do internetu w BZWBK
    Date: Tue, 23 Jan 2007 16:50:50 +0000 (UTC)

    Witam

    Otóż zastanawiam się nad założeniem konta<30 w BZWBK bo piszą ze wszystko
    jest darmowe.

    Jak więc wygląda korzystanie z tego konta przez internet? Jakie rozwiązabnia
    stosuje ten bank (kody papierow, smsowe, token?)

    Otóż moje pytanie dotyczy dostępu do mojego rachunku przez internet. Jak się
    pewnie okaże płatne będą jakieś kody SMS lub coś tam innego. A więc pytania:

    - jak wygląda dostęp do konta przez internet w BZWBK ( jakie rozwiązania sa
    tam stosowane: wyczytałem że token (ale bardzo drogi), są też jakieś kodySMS
    ale też płatne 0,20 zł a więc jak ktoś robi dużo przelewów to lipa).

    - czy można rzeczywiście korzystać za darmo z konta przez internet (tzn. czy
    można zrezygnować z tokena albo z kodów sms - jeśli tak to jak to wygląda w
    tym banku. Czy są jakieś hasła papierowe