-
1. Data: 2008-09-29 11:03:43
Temat: Re: Polbank - powolna bankowość internetowa
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Bartosz 'xbartx' Nowakowski" 49310faf$0$29443$f...@m...aster.pl
> 'Bankowość internetowa Polbanku' to jest jeden z lepszych oksymoronów jaki znam!!!
A co w nim szczególnie dobrego? :)
Wywalić tyle szmalu w bank a nie dać tej drobnostki, jaka jest właśnie BI...
Podobnie z Pocztowym, tyle tylko, że tam chyba inni klienci (pocztowi)
i nie trzeba było aż tyle szmalu topić, aby bank ów w Polsce zbudować...
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
2. Data: 2008-11-26 15:57:33
Temat: Polbank - powolna bankowość internetowa
Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
Witam,
Polbank sam w sobie jako bank kusi klienta swoimi ofertami a jako
instytucja kredytowa zyskał zaufanie klientów poprzez udzielanie kredytów w
CHF (z mniejszymi lub większymi problemami i nie oceniając wysokości
SPREAD). Można uznać, że bank jak każdy inny ale ich bankowość internetowa
to koszmar. Interfejs spartański i mało intuicyjny a po ostatnich zmianach
jakie mialy miejsce miejsce 2-3 tygodnie temu działanie wręcz powolne i
uciążliwe. Proszę powiedźcie czy w Polsce Polbank to jeden główny serwer
czy struktura szkieletowa zrejonizaowana i połączona do głównego źródła?
Od kilku dni koszystanie z bankowości internetowej mocno zniechęca.
Czy u innych Polbankowców jest podobnie?
--
===Tomy===
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
poglądów, bez podawania przyczyny.
-
3. Data: 2008-11-26 17:36:11
Temat: Re: Polbank - powolna bankowość internetowa
Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości
news:sh08nt5dofb1$.13uddmne6xtx5$.dlg@40tude.net...
> Od kilku dni koszystanie z bankowości internetowej mocno zniechęca.
>
> Czy u innych Polbankowców jest podobnie?
Witaj!
Nie tylko bankowość internetowa działa okropnie od początku i nie ma nadziei
na poprawę, ale również poziom obsługi w placówkach.woła o pomstę do nieba.
To niestety zniechęca, ale nie tylko to:
Oto moje negatywne doświadczenia:
1. Chciałem zwiększyć dzienny limit przelewów z 5000 przyznawanego domyślnie
na kilkakrotnie większy. Trzykrotne wizyty w banku nic nie dały. Musiałem
udać się do banku i dokonać przelewu wypisując druk, ponosząc opłatę. Limitu
nie zwiększono mimo zapewnień "panienek". Dopiero w innej placówce udało się
tego dokonać, bo pracownik wiedział jak to zrobić poprawnie.
2. Na rachunku można utworzyć "Listę Odbiorców" - chodzi o odbiorców
przelewów. Niestety nie można zlikwidować odbiorcy z listy, choć możliwa
jest niewielka modyfikacja.
Tych niedogodności jest napewno wiele więcej.
Pozdrawiam
WalDek
-
4. Data: 2008-11-26 18:15:11
Temat: Re: Polbank - powolna bankowość internetowa
Od: ruf10 <r...@n...pl>
===Tomy=== pisze:
> Witam,
>
> Polbank sam w sobie jako bank kusi klienta swoimi ofertami a jako
> instytucja kredytowa zyskał zaufanie klientów poprzez udzielanie kredytów w
> CHF (z mniejszymi lub większymi problemami i nie oceniając wysokości
> SPREAD). Można uznać, że bank jak każdy inny ale ich bankowość internetowa
> to koszmar. Interfejs spartański i mało intuicyjny a po ostatnich zmianach
> jakie mialy miejsce miejsce 2-3 tygodnie temu działanie wręcz powolne i
> uciążliwe. Proszę powiedźcie czy w Polsce Polbank to jeden główny serwer
> czy struktura szkieletowa zrejonizaowana i połączona do głównego źródła?
> Od kilku dni koszystanie z bankowości internetowej mocno zniechęca.
>
> Czy u innych Polbankowców jest podobnie?
Serwery stoją w Grecji. Frontendowe na pewno, więc backend pewnie też.
Co do interfejsu, nie wiem na pewno, ale przypuszczam, że jest nie
odbiega to od standardów poza Polską. W Polsce mBank nas rozpieścił :-)
-
5. Data: 2008-11-26 18:42:29
Temat: Re: Polbank - powolna bankowość internetowa
Od: "ls" <n...@n...pl>
Uzytkownik ===Tomy=== napisal:
> Witam,
> Polbank sam w sobie jako bank kusi klienta swoimi ofertami a jako
> instytucja kredytowa zyskał zaufanie klientów poprzez udzielanie
> kredytów w CHF (z mniejszymi lub większymi problemami i nie oceniając
> wysokości SPREAD). Można uznać, że bank jak każdy inny ale ich bankowość
> internetowa to koszmar. Interfejs spartański i mało intuicyjny a po
> ostatnich zmianach jakie mialy miejsce miejsce 2-3 tygodnie temu
> działanie wręcz powolne i uciążliwe. (...)
Fakt, interfejs nie jest rewelacyjny, ale ten Citibanku do obslugi KK
jest, moim zdaniem, gorszy. A nie myslalem, ze moze byc cos gorszego ;)
Szybkosc u obydwu kiepskawa; staram sie polbankowe sprawy zalatwiac w
godzinach rannych - wtedy jeszcze jakos hula...
--
pozdr.
ls
-
6. Data: 2008-11-26 19:32:07
Temat: Re: Polbank - powolna bankowość internetowa
Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
Dnia Wed, 26 Nov 2008 18:36:11 +0100, waldek napisał(a):
> 1. Chciałem zwiększyć dzienny limit przelewów z 5000 przyznawanego domyślnie
> na kilkakrotnie większy. Trzykrotne wizyty w banku nic nie dały. Musiałem
> udać się do banku i dokonać przelewu wypisując druk, ponosząc opłatę. Limitu
> nie zwiększono mimo zapewnień "panienek". Dopiero w innej placówce udało się
> tego dokonać, bo pracownik wiedział jak to zrobić poprawnie.
Namawiali mnie na otwarcie konta firmowego. Szerokim śmiechem dałem do
zrozumienia, że jeszcze wiele sie muszą nauczyć.
> 2. Na rachunku można utworzyć "Listę Odbiorców" - chodzi o odbiorców
> przelewów. Niestety nie można zlikwidować odbiorcy z listy, choć możliwa
> jest niewielka modyfikacja.
Fakt - to jest dosyć denerwujące niedociągnięcie.
Do tego dochodzi długa weryfikacja zainstalowanego certyfikatu w
przeglądarce - niekiedy system robi krótki freez (kwestia apletu Java).
> Tych niedogodności jest napewno wiele więcej.
Zgadza się. Plusem jest darmowe prowadzenie konta i wpłaty w bankomatach.
BTW: system znowu leży :/
--
===Tomy===
Software is like sex:
it's better, when it's free!
-
7. Data: 2008-11-26 19:34:09
Temat: Re: Polbank - powolna bankowość internetowa
Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
Dnia Wed, 26 Nov 2008 19:15:11 +0100, ruf10 napisał(a):
> Serwery stoją w Grecji. Frontendowe na pewno, więc backend pewnie też.
> Co do interfejsu, nie wiem na pewno, ale przypuszczam, że jest nie
> odbiega to od standardów poza Polską. W Polsce mBank nas rozpieścił :-)
Nie tylko mBank. Nawet drogie PEKAO24 ma świetny interfejs. Lista odbiorców
definiowana na wiele sposobów, czysto, czytelnie i co ważne szybko.
Przy tych zaletach pomimo bandyckich prowizji za prowadzenie zwykłego
rachunku wspomnam ich z sentymentem.
--
===Tomy===
Software is like sex:
it's better, when it's free!
-
8. Data: 2008-11-26 23:35:12
Temat: Re: Polbank - powolna bankowość internetowa
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości
news:sh08nt5dofb1$.13uddmne6xtx5$.dlg@40tude.net...
> Witam,
>
> Polbank sam w sobie jako bank kusi klienta swoimi ofertami a jako
> instytucja kredytowa zyskał zaufanie klientów poprzez udzielanie kredytów
> w
> CHF (z mniejszymi lub większymi problemami i nie oceniając wysokości
> SPREAD). Można uznać, że bank jak każdy inny ale ich bankowość internetowa
> to koszmar. Interfejs spartański i mało intuicyjny a po ostatnich zmianach
> jakie mialy miejsce miejsce 2-3 tygodnie temu działanie wręcz powolne i
> uciążliwe. Proszę powiedźcie czy w Polsce Polbank to jeden główny serwer
> czy struktura szkieletowa zrejonizaowana i połączona do głównego źródła?
> Od kilku dni koszystanie z bankowości internetowej mocno zniechęca.
>
> Czy u innych Polbankowców jest podobnie?
>
dziś chciałem wrzucić na pocztowy na 10%
zadzwoniłem na infolinię, czas oczekiwania ok 12 minut
likwidacja 2 lokat przez konsultanta ok. 4 minut
wypłata z konta oszczędzającego ok. 10 minut
przelew z ror na pocztowy ok. 10 minut
-
9. Data: 2008-11-27 10:03:14
Temat: Re: Polbank - powolna bankowość internetowa
Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
Dnia Thu, 27 Nov 2008 00:35:12 +0100, zlotowinfo napisał(a):
> przelew z ror na pocztowy ok. 10 minut
Tu akurat dziwnie. Miałem raz sytuację, że zapomniałem o zasileniu rachunku
gotówkowego. Z dala od komputera z certyfikatem wykonuję telefon na
infolinię -> zlecenie przelania takiej a takiej kwoty. Weryfikacja
użytkownika i podziękowałem za rozmowę. Całość trwała 3 minuty.
Trafiłem albo w dobry czas (dzwoniłem z trasy około 2.00 nad ranem) albo na
kumatego pracownika obsługi infolinii.
O godzinie 9.30 rano operacja zaksięgowana na koncie kontrahenta.
--
===Tomy===
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
poglądów, bez podawania przyczyny.
-
10. Data: 2008-11-27 18:48:38
Temat: Re: Polbank - powolna bankowość internetowa
Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
Dnia Wed, 26 Nov 2008 16:57:33 +0100, ===Tomy=== napisał(a):
> Proszę powiedźcie czy w Polsce
> Polbank to jeden główny serwer czy struktura szkieletowa zrejonizaowana
> i połączona do głównego źródła? Od kilku dni koszystanie z bankowości
> internetowej mocno zniechęca.
terror@cartel:~$ host www.polbank24.pl
www.polbank24.pl has address 91.200.23.67
terror@cartel:~$ whois 91.200.23.67 | grep address
address: Panagouli, Athens 2004 Building Z, 14234
address: EUROBANK EFG
address: Petmeza 13, Athens
address: Greece
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide