  • 1. Data: 2008-09-29 11:03:43
    Temat: Re: Polbank - powolna bankowość internetowa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" 49310faf$0$29443$f...@m...aster.pl

    > 'Bankowość internetowa Polbanku' to jest jeden z lepszych oksymoronów jaki znam!!!

    A co w nim szczególnie dobrego? :)

    Wywalić tyle szmalu w bank a nie dać tej drobnostki, jaka jest właśnie BI...
    Podobnie z Pocztowym, tyle tylko, że tam chyba inni klienci (pocztowi)
    i nie trzeba było aż tyle szmalu topić, aby bank ów w Polsce zbudować...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2008-11-26 15:57:33
    Temat: Polbank - powolna bankowość internetowa
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Witam,

    Polbank sam w sobie jako bank kusi klienta swoimi ofertami a jako
    instytucja kredytowa zyskał zaufanie klientów poprzez udzielanie kredytów w
    CHF (z mniejszymi lub większymi problemami i nie oceniając wysokości
    SPREAD). Można uznać, że bank jak każdy inny ale ich bankowość internetowa
    to koszmar. Interfejs spartański i mało intuicyjny a po ostatnich zmianach
    jakie mialy miejsce miejsce 2-3 tygodnie temu działanie wręcz powolne i
    uciążliwe. Proszę powiedźcie czy w Polsce Polbank to jeden główny serwer
    czy struktura szkieletowa zrejonizaowana i połączona do głównego źródła?
    Od kilku dni koszystanie z bankowości internetowej mocno zniechęca.

    Czy u innych Polbankowców jest podobnie?

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.

  • 3. Data: 2008-11-26 17:36:11
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości
    > Od kilku dni koszystanie z bankowości internetowej mocno zniechęca.
    >
    > Czy u innych Polbankowców jest podobnie?

    Witaj!
    Nie tylko bankowość internetowa działa okropnie od początku i nie ma nadziei
    na poprawę, ale również poziom obsługi w placówkach.woła o pomstę do nieba.
    To niestety zniechęca, ale nie tylko to:
    Oto moje negatywne doświadczenia:
    1. Chciałem zwiększyć dzienny limit przelewów z 5000 przyznawanego domyślnie
    na kilkakrotnie większy. Trzykrotne wizyty w banku nic nie dały. Musiałem
    udać się do banku i dokonać przelewu wypisując druk, ponosząc opłatę. Limitu
    nie zwiększono mimo zapewnień "panienek". Dopiero w innej placówce udało się
    tego dokonać, bo pracownik wiedział jak to zrobić poprawnie.
    2. Na rachunku można utworzyć "Listę Odbiorców" - chodzi o odbiorców
    przelewów. Niestety nie można zlikwidować odbiorcy z listy, choć możliwa
    jest niewielka modyfikacja.
    Tych niedogodności jest napewno wiele więcej.

    Pozdrawiam
    WalDek

  • 4. Data: 2008-11-26 18:15:11
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    ===Tomy=== pisze:
> [...]
    > Od kilku dni koszystanie z bankowości internetowej mocno zniechęca.
    >
    > Czy u innych Polbankowców jest podobnie?

    Serwery stoją w Grecji. Frontendowe na pewno, więc backend pewnie też.
    Co do interfejsu, nie wiem na pewno, ale przypuszczam, że jest nie
    odbiega to od standardów poza Polską. W Polsce mBank nas rozpieścił :-)

  • 5. Data: 2008-11-26 18:42:29
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik ===Tomy=== napisal:
> [...]
    > ostatnich zmianach jakie mialy miejsce miejsce 2-3 tygodnie temu
    > działanie wręcz powolne i uciążliwe. (...)

    Fakt, interfejs nie jest rewelacyjny, ale ten Citibanku do obslugi KK
    jest, moim zdaniem, gorszy. A nie myslalem, ze moze byc cos gorszego ;)
    Szybkosc u obydwu kiepskawa; staram sie polbankowe sprawy zalatwiac w
    godzinach rannych - wtedy jeszcze jakos hula...
    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2008-11-26 19:32:07
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 26 Nov 2008 18:36:11 +0100, waldek napisał(a):

> [...]
    > nie zwiększono mimo zapewnień "panienek". Dopiero w innej placówce udało się
    > tego dokonać, bo pracownik wiedział jak to zrobić poprawnie.

    Namawiali mnie na otwarcie konta firmowego. Szerokim śmiechem dałem do
    zrozumienia, że jeszcze wiele sie muszą nauczyć.

    > 2. Na rachunku można utworzyć "Listę Odbiorców" - chodzi o odbiorców
    > przelewów. Niestety nie można zlikwidować odbiorcy z listy, choć możliwa
    > jest niewielka modyfikacja.

    Fakt - to jest dosyć denerwujące niedociągnięcie.
    Do tego dochodzi długa weryfikacja zainstalowanego certyfikatu w
    przeglądarce - niekiedy system robi krótki freez (kwestia apletu Java).

    > Tych niedogodności jest napewno wiele więcej.

    Zgadza się. Plusem jest darmowe prowadzenie konta i wpłaty w bankomatach.

    BTW: system znowu leży :/

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 7. Data: 2008-11-26 19:34:09
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 26 Nov 2008 19:15:11 +0100, ruf10 napisał(a):

    > Serwery stoją w Grecji. Frontendowe na pewno, więc backend pewnie też.
    > Co do interfejsu, nie wiem na pewno, ale przypuszczam, że jest nie
    > odbiega to od standardów poza Polską. W Polsce mBank nas rozpieścił :-)

    Nie tylko mBank. Nawet drogie PEKAO24 ma świetny interfejs. Lista odbiorców
    definiowana na wiele sposobów, czysto, czytelnie i co ważne szybko.

    Przy tych zaletach pomimo bandyckich prowizji za prowadzenie zwykłego
    rachunku wspomnam ich z sentymentem.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 8. Data: 2008-11-26 23:35:12
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > Od kilku dni koszystanie z bankowości internetowej mocno zniechęca.
    >
    > Czy u innych Polbankowców jest podobnie?

    dziś chciałem wrzucić na pocztowy na 10%

    zadzwoniłem na infolinię, czas oczekiwania ok 12 minut
    likwidacja 2 lokat przez konsultanta ok. 4 minut
    wypłata z konta oszczędzającego ok. 10 minut
    przelew z ror na pocztowy ok. 10 minut

  • 9. Data: 2008-11-27 10:03:14
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 27 Nov 2008 00:35:12 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > przelew z ror na pocztowy ok. 10 minut

    Tu akurat dziwnie. Miałem raz sytuację, że zapomniałem o zasileniu rachunku
    gotówkowego. Z dala od komputera z certyfikatem wykonuję telefon na
    infolinię -> zlecenie przelania takiej a takiej kwoty. Weryfikacja
    użytkownika i podziękowałem za rozmowę. Całość trwała 3 minuty.
    Trafiłem albo w dobry czas (dzwoniłem z trasy około 2.00 nad ranem) albo na
    kumatego pracownika obsługi infolinii.

    O godzinie 9.30 rano operacja zaksięgowana na koncie kontrahenta.

  • 10. Data: 2008-11-27 18:48:38
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Nov 2008 16:57:33 +0100, ===Tomy=== napisał(a):

    > Proszę powiedźcie czy w Polsce
    > Polbank to jeden główny serwer czy struktura szkieletowa zrejonizaowana
    > i połączona do głównego źródła? Od kilku dni koszystanie z bankowości
    > internetowej mocno zniechęca.

    terror@cartel:~$ host www.polbank24.pl
    www.polbank24.pl has address 91.200.23.67

    terror@cartel:~$ whois 91.200.23.67 | grep address
    address: Panagouli, Athens 2004 Building Z, 14234
    address: EUROBANK EFG
    address: Petmeza 13, Athens
    address: Greece

    Xenocide