  • 1. Data: 2008-08-21 11:43:49
    Temat: Jak zainwestowac 100 tys. zl ?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Starsza chora osoba pragnie zainwestować 100.000 zł tak, aby w ciągu najbliższych 2-3
    lat przejeść zarówno ewentualne odsetki, jak i
    sam kapitał.

    Ważna jest także prostota, jakieś comiesięczne biegania po biurach maklerskich czy
    kwartalne konsulatcje po doradcach inwestycyjnych
    odpadają.

    Co doradzicie?

    JaC

  • 2. Data: 2008-08-21 11:54:05
    Temat: Re: Jak zainwestowac 100 tys. zl ?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ważna jest także prostota, jakieś comiesięczne biegania po biurach
    > maklerskich czy kwartalne konsulatcje po doradcach inwestycyjnych

    Konto oszczędnościowe, jakiś Eurobank albo mBank. Innej sensownej opcji
    raczej nie ma.

    marekz

  • 3. Data: 2008-08-22 06:37:47
    Od: "Artur" <d...@N...gazeta.pl>

    666 <u...@w...eu> napisał(a):

> [...]
    maklerskich
    > czy kwartalne konsulatcje po doradcach inwestycyjnych

    Trudno tak doradzać nie znając całej sytuacji danej osoby. To nie
    profesjonalne ze strony osoby doradzającej. Mozliwości zainwestowania
    100.000 jest kilka. Proszę o kontakt.
    Pozdrawiam,
    Artur Penar - Manager
    Tel. kom.:0 507 110 168
    www.pdf.com.pl; a...@p...com.pl
    D R O G A D O F I N A N S O W E G O B E Z P I E C Z E Ń S T W A

  • 4. Data: 2008-08-22 18:56:28
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Thu, 21 Aug 2008 13:43:49 +0200, 666 napisał(a):

    > Co doradzicie?

    Prosta sprawa - zawieramy umowę - dostaję całą kwotę i co miesiąc przez 3
    lata wypłacam równą ratę kapitałowo-odsetkową przelewem na wskazane konto.
    Zabezpieczeniem jest weksel plus np. cesja z ubezpieczenia na życie. W
    przypadku zgonu inwestora w czasie trwania umowy raty płacę osobie
    prawomocnie dziedziczącej. Koszty zawarcia umowy dzielimy po połowie (ich
    połowę doliczamy do odsetek), ale u notariusza płaci inwestor. Proponowana
    stopa - 8%

  • 5. Data: 2008-08-23 10:41:36
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Artur" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Trudno tak doradzać nie znając całej sytuacji danej osoby. To nie
    > profesjonalne ze strony osoby doradzającej. Mozliwości zainwestowania
    > 100.000 jest kilka. Proszę o kontakt.

    Ta, jakaś lokata z polisą, albo fundusze z polisą i przy okazji
    prowizja za złapanie klienta wpadnie.

    Zrozum, że ta osoba chce te pieniądze w ciągu trzech lat "przejeść",
    potrafisz zagwarantować, że jakiekolwiek fundusze dadzą w tym terminie zwrot
    większy niż lokata/konto oszczędnościowe?

  • 6. Data: 2008-08-23 15:52:44
    Od: " " <d...@N...gazeta.pl>

    Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st> napisał(a):

> [...]
    > potrafisz zagwarantować, że jakiekolwiek fundusze dadzą w tym terminie
    > zwrot większy niż lokata/konto oszczędnościowe?

    Widzę że masz złe doświadczenia z doradcami którzy sprzedają tylko polisy z
    funduszami. Rozumiem Cię oczywiście. Napewno już spotkałeś się z kimś takim
    kiedyś. I także rozmawiałeś z doradcą z mojej firmy, tak?

  • 7. Data: 2008-08-23 19:51:07
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > takim
    > kiedyś. I także rozmawiałeś z doradcą z mojej firmy, tak?

    Nie korzystam z usług doradców, wybieram te inwestycje, gdzie faktycznie
    całość wkładu zarabia na mnie, a nie na
    prowizje dla pośredników. Co do twojej firmy i twojego nazwiska, to w ogóle
    nie wypowiem się z czym mi się kojarzy, ale na pewno są to skojarzenia
    niewiele mające wspólnego z inwestycjami.