  • 1. Data: 2008-08-21 13:34:04
    Temat: lokata lub konto oszczędnościowe
    Od: Piotras <...@...pl>

    Gdzie aktualnie najbardziej opłaca się ulokować 15tys na pół roku lub
    rok? Najchętniej wsadziłbym to do mBanku ale tam procent zdecydowanie
    mniejszy (5,75) niż u konkurencji.

  • 2. Data: 2008-08-21 13:39:44
    Temat: Re: lokata lub konto oszczędnościowe
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Gdzie aktualnie najbardziej opłaca się ulokować 15tys na pół roku lub rok?
    > Najchętniej wsadziłbym to do mBanku ale tam procent zdecydowanie mniejszy
    > (5,75) niż u konkurencji.

    a ile daje konkurencja i ile to wyjdzie nominalnie więcej dla tej kwoty?

    jeżeli jakiś inny bank da 0,5% więcej to dostaniesz na rękę całe 30 zł
    wiecej...
    pomysl ile kosztuje Twój czas?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-08-21 13:50:08
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Piotras pisze:
    > Gdzie aktualnie najbardziej opłaca się ulokować 15tys na pół roku lub
    > rok? Najchętniej wsadziłbym to do mBanku ale tam procent zdecydowanie
    > mniejszy (5,75) niż u konkurencji.

    Konta oszczednosciowe:
    Eurobank 6,06
    Polbank 6

    Z lokat to fajny jest polbank (lokomotywa - ale to od 30k)
    --
    Regards,
    Maverick

  • 4. Data: 2008-08-21 13:57:38
    Od: otrov <o...@w...pl>

    Maverick pisze:

    > Konta oszczednosciowe:
    > Eurobank 6,06
    > Polbank 6
    >
    > Z lokat to fajny jest polbank (lokomotywa - ale to od 30k)

    Ja kupiłem obligacje 3-letnie na giełdzie i mam 6,24%. Tobie też polecam
    - poczekaj aż kurs spadnie poniżej 100% - prowizja i kup takie z
    zapadalnością za okres który cie interesuje.

    o.

  • 5. Data: 2008-08-22 21:48:16
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl>

    Maverick wrote:

    > Z lokat to fajny jest polbank (lokomotywa - ale to od 30k)

    Szału nie robi - dziwne zasady, wysoki próg, a efektywnie zarobi się
    troszkę mniej niż choćby na półrocznym certyfikacie ubezpieczeniowym
    'Pewne Oszczędzanie' w Getinie (polbank 5,7375 po odjęciu Belki, getin
    5,75).

    --
    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|
    .- _______________________________ -

  • 6. Data: 2008-08-26 12:59:32
    Od: "Zorientowany" <b...@p...onet.pl>

    W którymś SKOKu jest na rok 8,8%.
    Dla bojaźliwych - trzymam tam pieniądze od 10 lat.
    Wit(uś)

  • 7. Data: 2008-08-27 13:44:06
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No własnie, taki procent tylko dla takich 'staruszków' jak Ty ;-))
    JaC

    -----