eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak zatrzymac klientaJak zatrzymac klienta
  • Data: 2003-04-10 08:52:21
    Temat: Jak zatrzymac klienta
    Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mysli ktos, ze moze zaoferowac jakis dobry produkt, budowac zaufanie itp?
    Mozna, ale po co. Inteligo potrafi inaczej.
    Jakis czas temu nie zdzierzylem (pisalem szerzej w innym watku) i postanowilem
    zamknac konto. Wypelnilem oryginalny formularz, polecenie przelewu srodkow na
    inny rachunek, wszystko ladnie, wyslalem za potwierdzeniem odbioru,
    rzeczywiscie rachunki zablokowali - teraz tylko regulaminowy termin
    wypowiedzenia. Wiec termin sobie biegnie, mija - i nic. Tak po tygodniu (tj.
    wczoraj) dzwonie i sie pytam, o co biega. A panienka, ze istotnie, ze termin
    minal, ale oni nie zamkneli. Bo co? Bo probowali (ponoc) sie ze mna
    skontaktowac, zeby potwierdzic. Widac pisemna dyspozycja im nie wystarcza, a
    wlasny regulamin i k.c. maja w d... (nie przypominam sobie, zeby przewidywal
    cos podobnego). Po dluzszym sprawdzaniu okazuje sie, ze potwierdzic chcieli
    numer konta (do przelwu srodkow), bo sie komus nie spodobal. Byl oczywiscie
    poprawny, ale widac, fakt ze "wzbudzil watpliwosci" wystarcza by olac
    dyspozycje klienta. Musialem potwierdzac wiec panience. Obawiam sie tylko, ze
    znow beda sie ze mna "probowali skontaktowac" zeby dokonac potwierdzenia
    potwierdzenia. A pienadze sobie gdzies tam leza, bez zadnej mozliwosci dostepu.
    Mrozek by tego nie wymyslil - ch... zbolale!




    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1