  • 1. Data: 2007-08-23 15:09:02
    Temat: Re: Jak zobaczyc KRS online????
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "mrbravo" > wie ktos moze jak zobaczyc w jawnym rejestrze
    KRS informacje o firmie
    > online??
    > Nie sa mi potrzebne wypisy czy inne poswiadczone dokumenty, chce
    > tylko zobaczyc co wpisali do KRS-u.

    jest na http://pdi.cors.gov.pl/KRSSED/
    łątwo tam trafić ze stron ms.gov.pl
    *** blad ***

  • 2. Data: 2007-08-23 15:12:06
    Temat: Jak zobaczyc KRS online????
    Od: "mrbravo" <d...@w...pl>

    Czolem,
    wie ktos moze jak zobaczyc w jawnym rejestrze KRS informacje o firmie
    online??
    Nie sa mi potrzebne wypisy czy inne poswiadczone dokumenty, chce tylko
    zobaczyc co wpisali do KRS-u.

    Pozdr,
    dominik

  • 3. Data: 2007-08-23 15:33:56
    Od: "mrbravo" <d...@w...pl>

    dzieki dzieki, ale wlasnie sam znalazlem,
    pamietam ze patrzylismy z tej stroniki na dane Metribanku :]

    pozdro...

  • 4. Data: 2007-08-23 17:26:24
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    mrbravo pisze:
    > Czolem,
    > wie ktos moze jak zobaczyc w jawnym rejestrze KRS informacje o firmie
    > online??

    google -> krs -> pierwszy wynik.....