  • 1. Data: 2009-10-31 18:44:01
    Temat: Jaka KK dla mnie - tanio dla dwóchosób
    Od: z...@o...eu

    Hej

    Obecnie mam złotą rybkę z MB, za kilka miesięcy się kończy więc pora na
    ewentulaną zmianę. KK spłacam zawsze na czas bez odsetek (no chyba ze zapomnę),
    używam do codzienny drobnych zakupów - nie wydaje duzo 1-2k w miesiącu. Na
    ekstra dużym limicie mi nie zależy.
    Co bym chciał:
    - karte dodadkową dla żony
    - bliskie zeru koszta utrzymania tych dwóch kart
    - cashback mile widziany ale nie konieczny - przy tych obrotach - grosze
    - podstawowe darmowe ubezpieczenia
    - podgląd w necie
    - może potwierdzenia SMS tranzakcji i przypomnienie o spłacie.
    - jak najmniej pułapek i zobowiązań

    GSM w era nie mam, wiec polbak era odpada
    Myślałem o silver w alior

    Co mi doradzicie ?

  • 2. Data: 2009-10-31 19:44:32
    Temat: Re: Jaka KK dla mnie - tanio dla dwóchosób
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Oct 31, 7:44 pm, z...@o...eu wrote:
> [...]
    > - może potwierdzenia SMS tranzakcji i przypomnienie o spłacie.
    > - jak najmniej pułapek i zobowiązań
    >
    > GSM w era nie mam, wiec polbak era odpada

    Najprędzej chyba Alior - spełnia chyba wszystkie punkty; karta
    dodatkowa płatna bodaj 20 zł. Ewentualnie Polbankowy gold - przyda się
    jeśli chciałbyś np. robić więcej transakcji zagr. - no i jest o ile
    kojarzę na podpis.
    Swoją drogą to przy średnim wyciągu na 1500 zł miesięcznie masz prawie
    200 zł rocznie cashbacku - owszem, dla pojedynczej transakcji to
    grosze, ale w skali roku trochę się tego zbiera.

    mucher