    From: mucher <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaka KK dla mnie - tanio dla dwóchosób
    Date: Sat, 31 Oct 2009 12:44:32 -0700 (PDT)

    On Oct 31, 7:44 pm, z...@o...eu wrote:
    > Hej
    >
    > Obecnie mam złotą rybkę z MB, za kilka miesięcy się kończy więc pora na
    > ewentulaną zmianę. KK spłacam zawsze na czas bez odsetek (no chyba ze zapomnę),
    > używam do codzienny drobnych zakupów - nie wydaje duzo 1-2k w miesiącu. Na
    > ekstra dużym limicie mi nie zależy.
    > Co bym chciał:
    > - karte dodadkową dla żony
    > - bliskie zeru koszta utrzymania tych dwóch kart
    > - cashback mile widziany ale nie konieczny - przy tych obrotach - grosze
    > - podstawowe darmowe ubezpieczenia
    > - podgląd w necie
> [...]

    Najprędzej chyba Alior - spełnia chyba wszystkie punkty; karta
    dodatkowa płatna bodaj 20 zł. Ewentualnie Polbankowy gold - przyda się
    jeśli chciałbyś np. robić więcej transakcji zagr. - no i jest o ile
    kojarzę na podpis.
    Swoją drogą to przy średnim wyciągu na 1500 zł miesięcznie masz prawie
    200 zł rocznie cashbacku - owszem, dla pojedynczej transakcji to
    grosze, ale w skali roku trochę się tego zbiera.

    mucher