  • 61. Data: 2009-12-16 22:01:44
    Temat: Re: Jaką lokatę ... - po wizycie w Eurobanku
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 16 Gru, 18:42, "MaNa" <a...@m...pl> wrote:

    > Dzięki, już rozumiem.
    >
    > Z mojej dzisiejszej wizyty w Eurobanku wynika, że trzeba założyć konto
    > główne, które może być typu standard lub on-line.
    Ciekawe nazewnictwo w tej placówce stosują. Ja zawsze myślałem, że
    mogę mieć rachunek bieżący albo ROR, a tu proszę: konto główne
    standard :-)

  • 62. Data: 2009-12-16 22:07:58
    Od: g...@o...pl

    > Natomiast w przypadku konta on-line
    > niezbędne są comiesięczne wpłaty w wysokości 800 zł.

    W razie trudności ze spełnieniem warunku wystarczy wpłacic i zaraz wypłacic.
    Sami pracownicy EB polecają to wspaniałe rozwiązanie. Poza tym konto jest
    darmowe również wtedy, kiedy masz 10 tys. zł w eurobanku.

    > Zmiana od nowego roku polega na tym, że tylko pierwsza wypłata w miesiącu
    > z rachunku oszczędnościowego jest darmowa, każda następna kosztuje
    > 2,95 zł.

    Nie trzeba w ogóle wypłacac z rachunku oszczędnościowego, można przesunąc na
    podstawowy rachunek i z niego wypłacac. Wydaje mi się, że takie przesuwanie
    pozostaje bezpłatne.

  • 63. Data: 2009-12-18 10:47:27
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-12-16 23:01, Clegan wrote:

    > Ciekawe nazewnictwo w tej placówce stosują. Ja zawsze myślałem, że
    > mogę mieć rachunek bieżący albo ROR, a tu proszę: konto główne
    > standard :-)
    A możesz wytłumaczyć, czym różni się rachunek bieżący od ROR?

  • 64. Data: 2009-12-18 11:54:22
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "XYZ" news:hgfmk3$i9l$2@news.onet.pl

    > A możesz wytłumaczyć, czym różni się rachunek bieżący od ROR?

    Odpowiedź jest bardzo prosta - nazwą! :)

  • 65. Data: 2010-01-28 20:32:40
    Temat: Re: Jaką_lokatę_wybrać?
    Od: "johnzestanow" <zebolekszczerbolek@WYTNIJ_TOpoczta.fm>

    ja ulokowałem moje oszczędności na lokacie w Eurobanku :) oprocentowanie w wysokości
    5,3 % wydaje mi się być korzystnym :) a wszystkie formalności są naprawdę przyjane
    więc warto