  • Data: 2002-06-03 12:49:10
    Temat: Jaki Bank (ale w USA )
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    to nie jest tak do końca pytanie jakich wiele "Jaki bank wybrać ?"
    bo chodzi mi o USA i nie koniecznie e-bank.

    Może ktoś był lub jest po tamtej stronie i ma jakieś doświadczenia...

    Moja siostra będzie przez 4 miesiące w stanach, ma pozwolenie na pracę
    i chciałaby tam otworzyć sobie konto, na które by otrzymywała wynagrodzenie.
    A po 4 miesiącach najlepiej na lotnisku w NYC by je zamknęła zabierając
    pieniądze ze sobą.

    Jeśli chodzi o wymagania to dobrze gdyby dostała do tego konta kartę
    (chyba najlepsza tam to AmEx) i miała rozsądnie małe prowizje.

    Jeśli ktoś jest w stanie podzielić się jakimiś informacjami to z góry
    dziękuję.

    Pozdrawiam.
    --
    Aleksander W. Oleszkiewicz (SQ5FLH) a...@o...net