  • 11. Data: 2005-04-18 07:59:29
    Temat: Re: Jaki Bank :-) było, było, ale ja zgadzam się na płacenie za rachunek ale oczekuję...
    Od: "bERENICE" <b...@h...com>

    > Gdzieś ty tą jakość widział, co?

    Darmowe i czytelne wyciągi, niezawodny system, bezpł. bankomaty.....

    bE

  • 12. Data: 2005-04-18 08:09:58
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Darmowe i czytelne wyciągi,

    A może mi odczytasz saldo z połowy miesiąca?
    Albo godzinę podjęcia gotówki z bankomatu?

    > niezawodny system, bezpł. bankomaty.....
    taaa, dziennie wyłączany na kilka godzin,
    z pozostawieniem zaledwie kilku 'dyżurnych' funkcji ...

  • 13. Data: 2005-04-18 08:15:02
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "jacost" <j...@...pl> napisał w wiadomości

    > Jestem nowy w Millenium (ze względu na kredyt). Naprawdę wykonanie
    > zlecenia stałego złożonego w Millenecie kosztuje 2 zł?

    owszem, to na skutek braku w tabelce TOiP rubryki "internet" przy hasle
    "zlecenie stale"...;-)
    W zwiazku z powyzszym:
    - dysponuje odpowiedzia konsultanta Mille (udzielona przez kanal "Kontakt" w
    internetowej obsludze konta), ze "bedzie to traktowane jak zwykly przelew
    czyli po 0,50zl"
    - przez pewien czas wcale tego nie "traktowali" i mialem za darmo...
    - niedawno wlaczyli te 2,00zl i skasowalem wszystkie zlecenia stale; nie
    bylo zadnego problemu ze zleceniem kilku przelewow jednorazowych bo obsluga
    tychze w systemie internetowym jest b.wygodna - wygodniejsza niz w Inteligo
    czy mBanku...

    > To dosyć spora
    > dysproporcja z bezpłatnymi przelewami jednorazowymi.

    Sami sie zdziwili i obiecali "przekazac sugestie"...
    zobaczymy

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2005-04-18 08:17:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    bERENICE napisał(a):

    > Millenium to szajs, w mbanku wprowadzają opłate za konto, więc polecam VW,
    > Niska cena za niemiecką jakość

    Spadłem ze stołka. :-)

  • 15. Data: 2005-04-18 08:18:04
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik "bERENICE" <b...@h...com> napisał w
    wiadomości news:d3vgb4$mc8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Millenium to szajs, w mbanku wprowadzają opłate za konto, więc polecam VW,
    > Niska cena za niemiecką jakość

    ale dlaczego nie ma info o tym że VW wprowadza od maja opłate - mam w w tym
    banku konto - chciałem mieć darmowe, mogłem pogodzić sie z wypłatami po 400
    pln (bezpłatne prowadzenie to nawet jak dwa razy w miesiacu wypłace po 50
    pln to by kosztowalo mnie to 3 pln). A teraz 5 pln co miesiac + ew opłata za
    wypłate (a te dwa razy uda mi sie wypłacić ponizej 400 - nie lubie tak duzo
    wyplacac bo za szybko wydam :)). Dziś otworzyłem rachunek w lucasie - opłata
    za konto max 9 pln - ale z tego co zobaczylem to nic nie zaplace - ew w
    pierwszym miesiacu 7 pln.
    Lucas - niewielka opłata, darmowa wypłata w duzej ilosci bankowmatów (co
    wazne dowolna kwota).
    Czy Ty jestes pracownikiem vw, że tak chwalisz - czyzby zbyt duzo osob
    rezygnowalo - powiem tak jesli by wprowadzili mniejsza opłate i
    poinformowali o tym że wprowadzaja opłate duzo wczesniej to moze bym i nie
    rezygnowal. A tak pa pa.

    --
    pozdrawiam
    Arti

    ps
    co do millenium to sie zgodze - mialem tam kilka ladnych lat temu konto i
    skutecznie mnie do siebie zniechecili - na pewno nie zobacza tam moich
    pieniedzy.

  • 16. Data: 2005-04-18 08:20:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    bERENICE napisał(a):

    > Darmowe i czytelne wyciągi,

    Czytelne powiadasz... Może ktoś mi podać przykład banku, który ma MNIEJ
    czytelne wyciągi od tych z VW?

    podpowiem:
    -brak salda po transakcji
    -brak szczegółowych danych n/t transakcji

    > niezawodny system,

    Taaa...

    > bezpł. bankomaty.....

    A to już czytałem... milion?

  • 17. Data: 2005-04-18 09:05:07
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    bERENICE wrote:

    > Darmowe i czytelne wyciągi, niezawodny system, bezpł. bankomaty.....
    >
    > bE

    Niezawodny system - kpina!

  • 18. Data: 2005-04-18 09:18:14
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Krystek wrote:

    > Gdyby nie ta wzmianka do 8 zł to poleciłbym PeKaO SA - tam konto 8,5
    > PLN. Ale w Xelioie chyba jest taniej.
    >
    > K.

    "Xelioie"?

  • 19. Data: 2005-04-18 10:35:28
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    *Wojciech Nawara* napisał(a):

    > Czytelne powiadasz... Może ktoś mi podać przykład banku, który ma MNIEJ
    > czytelne wyciągi od tych z VW?

    W sumie chłopak ma rację. Im mniej na wyciągu tym bardziej czytelny :-P

    Gree

  • 20. Data: 2005-04-18 10:50:30
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Arti wrote:

    > 7 pln. Lucas - niewielka opłata, darmowa wypłata w duzej ilosci
    > bankowmatów (co wazne dowolna kwota).

    Z tego co wiem to tylko część Euronetu - te w oddziałach Lucasa. Ale
    może źle wiem. Sam jestem ciekaw.