  • 21. Data: 2005-04-18 11:32:53
    Temat: Re: Jaki Bank :-) było, było, ale ja zgadzam się na płacenie za rachunek ale oczekuję...
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik jureq napisał:

    >Z tego co wiem to tylko część Euronetu - te w oddziałach Lucasa. Ale
    >może źle wiem. Sam jestem ciekaw.

    Zaleznie od rodzaju rachunku, dla ekonta std - tak jak napisales, dla
    wersji pro - wszystkie.
    Chyba, ze cos sie zmienilo...
    darek

  • 22. Data: 2005-04-18 11:39:54
    Od: asior <a...@g...pl>

    Dnia 18 kwi 2005, agent(ka) darek nadał(a) wiadomość:

    > to z bezpieczenstwem nie jest najlepiej - brak
    > tokena lub listy hasel.
    jak z tym w ing?

    --
    -------------
    < asior >

  • 23. Data: 2005-04-18 11:44:16
    Od: "bERENICE" <b...@h...com>

    > pln (bezpłatne prowadzenie to nawet jak dwa razy w miesiacu wypłace po 50

    Może przy takich obrotach lepsza jest skarpeta albo Szkolna Kasa Osz.

    bE

  • 24. Data: 2005-04-18 13:06:23
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-04-18, asior <a...@g...pl> wrote:
    > Dnia 18 kwi 2005, agent(ka) darek nadał(a) wiadomość:

    > jak z tym w ing?
    Klucz prywatny. Do podpisywanie używasz dwóch haseł, z czego
    jedno umożliwia logowanie do systemu a drugim podpisujesz transakcję.
    Do tego grugiego jest potrzebne wskazanie lokalizacji klucza prywatnego.
    Jeśli masz go zapisanego lokalnie bezpieczeństwo jest IMHO spore.
    Jeszcze nie widziałem trojana/robala coby szukał i kopiował takie pliki,
    tym bardziej, że rozszerzenie może być dowolne pliku :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 25. Data: 2005-04-18 14:34:32
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    A co sądzicie o Fortisie?

  • 26. Data: 2005-04-18 15:56:39
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik "bERENICE" <b...@h...com> napisał w
    wiadomości news:d406qj$nef$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Może przy takich obrotach lepsza jest skarpeta albo Szkolna Kasa Osz.

    problemy z czytaniem?
    Napisałem że dwa razy w miesiacu mialem wypłacałem mniej niż 400 pln a nie
    to że dwa razy w miesiacu korzystałem z bankomatu - zrozumiałe (czy może
    postarać sie wyjaśnic to jakimś prostym jezykiem)
    a jesli chodzi o koszty to SKO zapewne jest tansze (jesli istnieje - do
    szkoly podstawowej chodziłem kilkanaście lat temu).
    A takie posty jak Twoje, uwierz mi, nie zachecą nikogo do VW - ja bede go na
    pewno odradzał - podając konkrety.

    --
    pozdrawiam
    Arti

  • 27. Data: 2005-04-18 20:14:28
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Krystek"

    > Gdyby nie ta wzmianka do 8 zł to poleciłbym PeKaO SA - tam konto 8,5
    > PLN. Ale w Xelioie chyba jest taniej.

    za 8 zl/mies masz e-pakiet w Fortisie z darmowymi przelewami i darmowa
    karta VE na wszystkie bankomaty. I bezpieczenstwo najlepsze w kraju
    *** blad ***

  • 28. Data: 2005-04-18 21:13:17
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d3vpl4$gld$1@nemesis.news.tpi.pl>, bERENICE wrote:

    > Darmowe i czytelne wyciągi, niezawodny system, bezpł. bankomaty.....

    Chyba się jednak pomyliłam. On chyba jednak jest śmiertelnie poważny:)

    Renata

  • 29. Data: 2005-04-19 17:49:48
    Od: "r...@a...net.pl" <t...@p...com>

    > A może mi odczytasz saldo z połowy miesiąca?

    Oczywiście. Wystarczy się zalogować i obejrzeć historię?

    > Albo godzinę podjęcia gotówki z bankomatu?

    A to po kiego?

    > taaa, dziennie wyłączany na kilka godzin,
    > z pozostawieniem zaledwie kilku 'dyżurnych' funkcji ...

    Coś chyba ostatnio ci się przyśniło...?

    R.P.

  • 30. Data: 2005-04-19 18:13:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Oczywiście. Wystarczy się zalogować i obejrzeć historię?

    Mówiliśmy o czytelności _wyciągów_.